2016-11-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerTotenkopf
Jag kommer ladda upp med flertalet Big Mac för 25 kr/styck från donken.

Kanske några Hofbräu också, även om man borde köra Budweiser ikväll.
Big macs som snacks låter trist? :P

Brukar ju finnas en USA-inspirerad del vid snacksen på ICA, överprisat som fan, men kan vara värt det ikväll .
Lite beef Jerky, root beer och jordnötsringar kanske, kommer även ha några Buds på kylning såklart ifall segern känns trolig där mot midnatt!

Kanske blir några chickenwings till middag också

MAGA!
Medlem
Bajsfacistens avatar
Enligt SVT så skulle det tydligen vara en mardöm för den svenska kronan om Trump blir president.

Varför skriver de inte sånt när Löfvén blir statsminister? En idiot som har mer direkt och större påverkan på den svenska kronan. Jävla skitmedia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Trump är en dollarmiljardär av en anledning. Folk gillar att sitta och säga "han är en idiot, han är en åsna", men han hade knappast varit där han är idag om han inte var riktigt jävla skarp.

Som sagt, han plockade hem GOP-valet STORT genom att bara trolla. Alla andra spenderade tiotals, hundratals miljoner dollar i kampanjer, han spenderade knappt någonting alls.

Hillary kommer bli krossad. Undersökningarna är riggade för att ge skenet av att hon vinner.
Det blir en riktig landslide.

Det går att jämföra med SD här i Sverige. De pollar alltid "dåligt", sen när alla röster är räknade så hoppsan, SD fick visst 30% mer än vad vi först trodde.

Rekommenderar dig att betta på Trump om du är så säker då. Det är nämligen en högoddsare (uppemot 5 gånger pengarna) att han skulle bli president. Oddset på att Hillary blir president ligger på runt 1.20, vilket är ungefär samma som Barcelona brukar ha när dom ska möta något bonkegäng hemma på Camp Nou.

Donald Trump är en överskattad affärsman. Däremot har han varit skicklig på att sprida en bild av att han är framgångsrik genom reality-tv och annat. Det har hjälpt honom att få folk att rösta på honom, men gör honom knappast till en lämplig presidentkandidat.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Precis

Om det var det enda du tog med dig av mitt inlägg så är du bortom räddning

Snacka om att ha huvudet djupt nere i sanden. Eller kanske upp någonstans där solen inte skiner?
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Han fick en massa gratispublicitet i medierna, men nu är det ju slut på det. Trodde hans anhängare på allvar, att medierna skulle fortsätta att lyfta fram honom mot Hillary?
Du erkänner alltså att media propagerar för Hillary? Intressant.
Bannlyst
Han Marcus på Nyhetsmorgon analyzerar bra och tydligt, han får mig att se hur det går inom politiken typ.
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Jag har följt härvan med Jeffrey Epstein, Alan Dershowitz, Donald Trump, Prince Andrew. Även Bill Clinton har man kämpat för att inkludera eftersom Clintons vid ett tillfälle tog samma flight som Epstein.

Du är för lite insatt i förvecklingarna för att jag ska bekymra mig om att forsätta diskussion med dig. Sorry
Vi har inte med ett ord berört vem som är inblandad med vem i Epstein-härvan tidigare, och av allt att döma är det förmodligen meningslöst att försöka göra det med dig. Jag bemötte din lögn om att målet med 13-åringen inte var nedlagt och dina lögner kring valresultaten från imorse. Vill du skylla dem på att media felinformerar, eller att du medvetet sprider lögner?
Medlem
SVT:s valvaka känns extremt pro-Hillary. Tröttsamt.
2016-11-08, 13:54
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Trump är en dollarmiljardär av en anledning. Folk gillar att sitta och säga "han är en idiot, han är en åsna", men han hade knappast varit där han är idag om han inte var riktigt jävla skarp.

1. Ja, han ärvde ett affärsimperium...
2. Läs 1.
Medlem
2big4yous avatar
Sista mätningen från LA Times resp IBD/TIPP
Trump 47%
Clinton 44%

Trump 45%
Clinton 43%
Medlem
Loretta Lynch förnekar inte att Clintons utövat påtryckningar mot henne för att lägga ned åtalen mot Hillary:

http://yournewswire.com/congress-forces-attorney-general-to-admit-why-she-let-clinton-off-the-hook
2016-11-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Sista mätningen från LA Times resp IBD/TIPP
Trump 47%
Clinton 44%

Trump 45%
Clinton 43%
Vi kan bara hoppas att det håller i sig alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in