2016-11-08, 13:21
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Skit i det där nu. Berätta istället varför du tvärsäkert påstod att fallet med 13-åringen inte lagts ner när det bevisligen är nedlagt.
För att om det är nedlagt så skedde det nyligen, kanske igår. Trumpisterna trumpetar ut det från o m igår. Tragiskt rättshaveri om du frågar mig. Han är skyldig.
2016-11-08, 13:23
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Nja nu är det ju ett faktum att Hillary vinner så det lär jag inte behöva göra.

Det var ett faktum att Remain skulle vinna också. Sen blev det en Brexit.

Underskatta inte folks missnöje.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
För att om det är nedlagt så skedde det nyligen, kanske igår. Trumpisterna trumpetar ut det från o m igår. Tragiskt rättshaveri om du frågar mig. Han är skyldig.

Nej det skedde inte igår det var bra längesen det lades ner.

Jaså han är skyldig? på vilka grunder grundar du det påståendet?
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
STRUNT FOX har hyllat honom från dag 1

Och Fox tas lika seriöst som RT Kritiseras för att inte vara en seriös nyhetskanal.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Hoppsan vad mycket åsikter det blev om denna grej.
Jag har verkligen följt Jeffrey Epstein och denna affär om unga kvinnor som renderat JE långt fängelsestraff. DT gillar JE och om Jane Doe blivit tystad så är det tydligt för mig att DT är skyldig. Att ärendet inte hamnar i domstol är förbannat tragiskt.

Att DT gillar JE är även det fel.

Du kanske har missat att DT portade JE från alla hans hotell, golfbanor och inte ville ha han i sitt hus?

Den enda JE är bundis med är Clintons.

Att han dessutom fick ett extremt kort fängelsestraff (med fotboja så han kunde spendera större tiden av straffet i sitt mansion dessutom) tyder ju en stor korruption inom rättsväsendet när det kommer till folk med rätt kontakter.

Tycker du ska ta och läsa på lite (skippa CNN, TV4 och annan MSM) och återkomma om ett par timmar istället.
2016-11-08, 13:24
Medlem
heiss avatar
Citat:
Du får sätta det i relation till sexförbrytelser, lögner i högt tempo, rasistiska hetsande uttalanden mm.
Du är också rasist, enligt Clinton.

Citat:
CLINTON: Lester, I think implicit bias is a problem for everyone, not just police. I think, unfortunately, too many of us in our great country jump to conclusions about each other. And therefore, I think we need all of us to be asking hard questions about, you know, why am I feeling this way?
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Hoppsan vad mycket åsikter det blev om denna grej.
Jag har verkligen följt Jeffrey Epstein och denna affär om unga kvinnor som renderat JE långt fängelsestraff. DT gillar JE och om Jane Doe blivit tystad så är det tydligt för mig att DT är skyldig. Att ärendet inte hamnar i domstol är förbannat tragiskt.

Så du erkänner att åtalet är nedlagt och du hade fel? Bra.
Medlem
Du skrev:
Citat:
Men, jag håller juh med honom.
Jag tror det existerar könsroller. Det är bra om ledarskapet växlar mellan könen.
Jag svarade:
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Den var bra: Så det är könen som är ledare inte individer. Snacka om sexismen. En amerikansk Marine Le Pen skulle kanske passa?
Du skrev:
Citat:
Du är verkligen en mörkerMAN.
Syvende och sist verkar inte könet vara det som faller avgörande för dig när du skall välja någon till en förtroendepost utan det är vem individen är.

Sammanfattningsvis: Du befinner dig över hela spelplanen i frågan.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Njaa, Faux måste ju förvisso reflexmässigt hylla eller bortförklara allt republikanskt, men man får ju ändå ge dem visst "beröm", för bitvis har inte ens de orkat med det där Tourettes-fanskapet...
2016-11-08, 13:25
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:

Att FOX har hyllat honom sedan dag 1 är en extrem överdrift.

Däremot kan jag hålla med om att FOX är dom som har varit mest balanserade i sin rapportering även om det faktiskt finns mycket att förbättra där också.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Njaa, Faux måste ju förvisso reflexmässigt hylla eller bortförklara allt republikanskt, men man får ju ändå ge dem visst "beröm" för att bitvis har inte ens de orkat med det där Tourettes-fanskapet...

God morgon Zergrush

Läs här: (FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

Återkom gärna med svar. Vore kul att få iallafall ett ordentligt svar från en Hillary supporter.
(Polls från CNN och att påstå att jag "är oseriös" räknas inte som ordentligt)
Senast redigerad av Popshuv1t 2016-11-08 kl. 13:27.
2016-11-08, 13:26
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Det var därför han höll typ 10 rallyn igår och i förrgår medans Hillary låg och sov?

Det är det här jag menar, dom här demonerna lever på en annan planet.

Vilken seriös kandidat skippar en dag i kampanjen, för att istället inviga ett hotell?
2016-11-08, 13:26
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Video som förklarar varför Trump vinner. Han är lååångt mycket skickligare än vad man ger honom cred för. Landslide incomming

https://www.youtube.com/watch?v=LibRNYJmZ-I

Jag tänkte också mycket på det här, han har spelat etablissemanget jävligt fint!

Ska bli väldigt intressant att se hur valet slutar, men jag är så orolig för att hillary vinner.... :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in