2016-11-08, 09:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Märker du inte hur otroligt okunnig Trump är? Han kan ju inget.
Han vill använda kärnvapen - det är skäl nog för amerikaner att rösta Hillary - för freden och miljön .

Jag hänger inte med riktigt här. Påstår du att Hillary Clinton vill skrota USA:s kärnvapen?
2016-11-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Blir som brexit; ett par veckors nedgång. Sedan tillbaka på ursprungsnivåerna igen. Men låt mig gissa; du gick på Aftonbladets lögner om att brexit skulle leda till finanskollaps
Trump som POTUS är betydligt större förändring än BREXIT.
Även om vanligt folk inte kommer märka av det alls, tvärtom, så kommer Globalisteliten drabbas av den värsta finanskrisen någonsin, många av dem kommer t.om säkert låsas in.
Eftersom Sverige ligger mitt i Globalisternas epicentrum så kommer vi genom media ges intrycket av en väldigt instabil värld när i själva verket alla kommer få det bättre.
2016-11-08, 10:01
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag hänger inte med riktigt här. Påstår du att Hillary Clinton vill skrota USA:s kärnvapen?

Hur står det till med ordförståelse och logik?

https://youtu.be/MFOkBnYGfIM
2016-11-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush

Republikanerna kan ta fram precis vilken kandidat de vill. Att de sedan väljer en person som är så jävla efterbliven att knappt FOX News orkar med honom säger liksom allt...
Nej, man får helt enkelt önska dem bättre lycka till nästa gång, om fyra år!

Ja ni kan upprepa hur många gånger som helst att alla som gillar Trumf är idioter liksom Trumf själv.

Men det blir ju liksom bara cirkelbevis när man inte tillför någon information som stödjer detta.
Det är som en religiös som säger att deras religion är sann eftersom det står i den heliga skriften.

Donald Trump är ingen idiot, det tror jag man kan säga direkt. Det han har lyckats med i sitt liv är enastående. Visst kan man tycka att hans åsikter är åt helvete om man vill, men det är en annan sak.

Det är definitivt inte heller så att alla som röstar på Trump är idioter utan snarare tvärt om. Det är folk som är insatta och som är väldigt trötta på globalismen och den korrupta elit som styr USA.
Medlem
appletimes avatar
Trump for president, USA behöver lite humor
Medlem
Citat:

Kan du läsa?
Personen skriver att han VILL använda kärnvapen. Inget som någon normal människa VILL göra.
Och vart står det att personen skrev att Clinton vill skrota kärnvapen?
2016-11-08, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Trump som POTUS är betydligt större förändring än BREXIT.
Även om vanligt folk inte kommer märka av det alls, tvärtom, så kommer Globalisteliten drabbas av den värsta finanskrisen någonsin, många av dem kommer t.om säkert låsas in.
Eftersom Sverige ligger mitt i Globalisternas epicentrum så kommer vi genom media ges intrycket av en väldigt instabil värld när i själva verket alla kommer få det bättre.

Det som är lite oroväckande är ju att dom kommer "go down swinging" så att säga, eftersom att dom är så demoniska och arroganta blodsugare. Så undrar vad deras sista drag blir.
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Hur står det till med ordförståelse och logik?

https://youtu.be/MFOkBnYGfIM

Jag bad inte om någon jävla Youtube-länk, jag vill ha ett svar på min fråga. Ja eller nej räcker.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
bra uppsnappat av dig. Hon vill ju också ha krig - it's the American way!
2016-11-08, 10:04
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det där med att han skiter i politiken kan du lägga ner. Det finns inget som tyder på det i nuläget. Jag skulle snarare säga att han har nått sina ekonomiska mål i livet, nu vill han förändra Amerika och jag tror inte att han bara kommer att strunta i det om han skulle bli vald.

När det gäller Kina så ser jag inte alls det landet som ett hot. Skulle USAs relation med Ryssland förbättras så kommer det även att förbättra relationen med Kina.

Trumf har sagt att han vill stoppa flytten av industrier till Kina genom importtullar och visst kommer det att missgynna kineserna, men samtidigt tror jag att de har en viss förståelse. Det som har hänt är ju rena vansinnet när 700 fabriker har flyttat från USA till Kina bara under Obamas mandatperioder.

I många fall är det inte ens lönsamt att flytta företagen utan det är mer en modegrej. Det är ofantligt dyrt att flytta tillverkning. Det är svårare att kommunicera med arbetarna och det blir längre transport till hemmamarknaden. Dessutom är det förkastligt ur miljösynpunkt.

Kan du inte vänligen hänvisa till något som visar hur Trump ska genomföra sina vanvettiga reformer?

Varför skulle Kinas relationer med USA förbättras pga att Trump sagt att han gillar Putin? Är du hög?

Fabriker flyttar till låglöneländer PÅ GRUND AV LÅGA LÖNER. Ska det vara så svårt att fatta? Det finns inte på kartan att republikanska partiet (vars huvudmål är att slopa statligt ingripande) tillåter staten att styra var företag skall outsourca sin produktion. Om du tror det har du allvarligt svåra problem med att förstår hur amerikansk politik fungerar.
2016-11-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toastenflink
Kan du läsa?
Personen skriver att han VILL använda kärnvapen. Inget som någon normal människa VILL göra.
Och vart står det att personen skrev att Clinton vill skrota kärnvapen?

Lilla gubben, vi har förstått att du är skiträdd

Trump vinner
2016-11-08, 10:05
Medlem
cmbws avatar
Citat:

Hon sålde ju uranium till ryssarna, räknas det som ett "nej"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in