2016-11-08, 02:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Antar att han syftar på denna:

http://www.investors.com/politics/trump-lead-widens-to-2-his-biggest-yet-despite-november-surprise-ibdtipp-poll/

Nej. Det är en annan, men är den som bäst förutspådde det senaste valet. La Times tracking poll har också varit bra, men jag har inte exakta siffror tillhands just nu.

Slaget är alltså mellan tracking polls och vanliga polls. Jag vet vilken typ av polls som jag sätter min tilltro till.
2016-11-08, 02:13
Medlem
MrSokratess avatar
Potus, Flotus och The Boss.
Hyfsade förband.
2016-11-08, 02:16
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Glenn Beck är också en otroligt märklig republikan.
https://www.youtube.com/watch?v=2l7XgDuCGhA 2:10 ->
Lite nostalgi med Trump som stjäl scenen från "dopey guy" Glenn Beck.

http://www.breitbart.com/big-journalism/2016/11/07/glenn-beck-obama-made-better-man/?utm_source=facebook&utm_medium=social

Beck blev en cuckold.

https://www.youtube.com/watch?v=-dIh0oDEGqk
2016-11-08, 02:17
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Min känsla är att Trump tar hem det stort eller förlorar. Alla hyfsat jämna konstellationer vinner Clinton, eftersom det är det som opinionerna pekar mot.

Ja exakt så jag känner med, antingen en jordskredsseger eller att man underskattat Clinton totalt för karismatisk i mina ögon och öron är hon inte.
Därför detta val är så intressant för man hoppar fram och tillbaka från att "Trump kommer leka hem det här... Eller?"
2016-11-08, 02:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Så Bilderberg var för Brexit?
Vilket jävla trams. Lägg fram faktabaserade bevis för ditt svamlande.
Har du missat att UKs regering har sista ordet, de kommer såklart revidera lite och fixa till så mycket förblir som det är just nu även fast de antagligen kommer gå ur EU "on paper".

Eliten tillåter inte Trump att bli president, vill eliten det så blir det så. Medborgare kan bara påverka så mycket.
2016-11-08, 02:20
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har du missat att UKs regering har sista ordet, de kommer såklart revidera lite och fixa till så mycket förblir som det är just nu även fast de antagligen kommer gå ur EU "on paper".

Eliten tillåter inte Trump att bli president, vill eliten det så blir det så. Medborgare kan bara påverka så mycket.

Du svarade inte på frågan varför "eliten" tillät att folket vann i själva omröstningen, hade väl varit 1000 gånger enklare för dom om det blev ett Bremain.

Som jag sa tidigare så fanns Trump inte på kartan för något år sedan, "eliten" har inte planerat inför detta. Man har redan skickat hela sin propagandamaskin emot honom, tydligen så fungerar det inte.

Vad är då kvar? Röstmanipulation? Kan givetvis funka, men det är extremt risky och de har knappt haft någon tid att planera.
2016-11-08, 02:22
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:

Varför vill den här "eliten" inte tillåta Trump att vinna? Varför föredrar de Hillary?
2016-11-08, 02:24
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det är därför ord som "cuckservative" blir till, varför Trump är där från början och varför alt-höger partier som SD och UKIP skapas, och blir så populära.
2016-11-08, 02:25
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Läs det här inlägget noga och fundera över hur dina tankar om hur saker och ting fungerar håller ihop.
(Fö tillhör inte jag nån jävla elit och jag ser Trump som en clown)

Citat:
Du svarade inte på frågan varför "eliten" tillät att folket vann i själva omröstningen, hade väl varit 1000 gånger enklare för dom om det blev ett Bremain.

Som jag sa tidigare så fanns Trump inte på kartan för något år sedan, "eliten" har inte planerat inför detta. Man har redan skickat hela sin propagandamaskin emot honom, tydligen så fungerar det inte.

Vad är då kvar? Röstmanipulation? Kan givetvis funka, men det är extremt risky och de har knappt haft någon tid att planera.
2016-11-08, 02:26
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DMON
Foliehatten är på här, ser jag.

Vad i hans påstående tyder på att han har foliehatten på? Att du är så pass naiv och intellektuellt handikappad att du inte ens har förmåga till att se sannolikheten i att alltihop är riggat talar mer för att du har ögonbindel på dig än något annat.
2016-11-08, 02:26
Medlem
zergrushs avatar
Citat:

Tror inte poängen är fakta, logik eller intern konsekvens i hans konspirationsresonemang.

Det är mer "I put on my robe and wizard hat".
2016-11-08, 02:27
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Läs det här inlägget noga och fundera över hur dina tankar om hur saker och ting fungerar håller ihop.
(Fö tillhör inte jag nån jävla elit och jag ser Trump som en clown)
Tror du regeringen representerar folkets vilja? Upp till Theresa May att avgöra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in