Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-07, 17:21
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag tänker inte på tidsperspektivet, utan snarare på att det är USA och inte Europa vi talar om. Även om PK-kulturen existerar i USA så är den allmänna kulturen, media och folket annorlunda. Jag är bara osäker på om Brexit-effekten kommer vara lika stark som den var i Sverige och Storbritannien.

Det räcker att den är hälften så stark än vad den var i Brexit omröstningen och Trump vinner.
2016-11-07, 17:22
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Hehe nej inte bara han, det är en massa olika. Joe biggs, David Knight, Owen, Derrin, Lee Ann, Margaret, Roger Stone kommer vara där, Rob Dew. Anthony. Sen kommer det gäster. Börjar om 45 minuter

Här är youtube streamen https://www.youtube.com/watch?v=ErrEOe9Vvow
Tack, det här ska följas. Alex Jones är en rolig prick!
2016-11-07, 17:33
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Hehe nej inte bara han, det är en massa olika. Joe biggs, David Knight, Owen, Derrin, Lee Ann, Margaret, Roger Stone kommer vara där, Rob Dew. Anthony. Sen kommer det gäster. Börjar om 45 minuter

Här är youtube streamen https://www.youtube.com/watch?v=ErrEOe9Vvow

Jag började lyssna på Alex Jones 2001 och det är fantastiskt hur långt han gått sen han satt på något sketen vhs film och pratade med stillbilder om tidigare false flag i USA. Så jag tycker honom. Men lyssna på honom tjöta genom valet. Nej då blir jag dum i huvudet på riktigt
2016-11-07, 17:38
Medlem
JustZlatans avatar
Nu anklagas Trump för antisemitism igen på grund av hans senaste och sista kampanjfilm.

Sen den själva. Jag har själv sett den och man måste vara en ohört lättkränkt jude och Trump-hatare om man gör en antisemitisk koppling. Jag ser inte ens det antisemitiska i filmen.

https://www.youtube.com/watch?v=UaYdFMhEBmk
2016-11-07, 17:41
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Behöver jag vara i USA för att kunna fråga amerikaner jävla pajas?

Räcker med att kunna engelska och ha läsförståelse för att se vad människor i dessa stater säger hur stämningen är... men fortsätt att lita på dessa så kallade "experter" och polls som har haft fel om allt hittills!

Men berätta för oss okunniga var du får fram din information ifrån. Skall det vara så jävla svårt.
Du har inte kunnat presentera ett enda förbannat dugg som styrker din och Trumpens egna små påståenden.
Så, upp till bevis.
2016-11-07, 17:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ganska roligt att det inte är någon twitter från Trump längre.

Man är så van med att han kommenterar något under dagarna.
Det är tråkigt tycker jag. Trumps medarbetare tog över kontot för att förhindra ytterligare skandaler orsakade av Trumps impulsiva humör. Nu handlar alla tweets om vilka rallyn han har varit på.
2016-11-07, 17:44
Medlem
kristofferGs avatar
Varför skriver Aftonbladet att "bara ett mirakel kan rädda Trump", och "Trump har fortfarande en liten chans kvar"?? Det är ju extremt jämnt i nästan alla stater, och då räknar jag inte med att han är underskattad i pollarna...

Vad har Aftonbladet för information som inte någon annan har?
Medlem
2big4yous avatar
ABC av alla bekräftar YouGov vad gällande Florida.
Det ser även riktigt bra ut för Trump i andra stater i denna ABC mätning.

Bill Mitchell:
In ABC Poll, Trump leads by 10 in Election day voting in:
1) CO
2) FL
3) NV
4) NH
5) NC
6) OH
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Men berätta för oss okunniga var du får fram din information ifrån. Skall det vara så jävla svårt.
Du har inte kunnat presentera ett enda förbannat dugg som styrker din och Trumpens egna små påståenden.
Så, upp till bevis.

Vad skall jag bevisa? vad folk skriver runtom på internet? Men fortsätt att klamra dig fast vid dina polls och experter som hade fel om SD som hade fel om Brexit... tills du kan få fram några egna trovärdiga källor som inte har fel varje gång så tycker jag du skall ta och knipa käften okej?
2016-11-07, 17:45
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu anklagas Trump för antisemitism igen på grund av hans senaste och sista kampanjfilm.

Sen den själva. Jag har själv sett den och man måste vara en ohört lättkränkt jude och Trump-hatare om man gör en antisemitisk koppling. Jag ser inte ens det antisemitiska i filmen.

Trump nämner inte juden en enda gång i sitt tal utan det han attackerar "political establishment". Det är ADL som gör kopplingen mellan "political establishment" och judar åt oss.
2016-11-07, 17:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Om det är antisemistism så bör judarna vara svettiga med tanke på det stora antalet antisemiter.

Det är minst sagt roligt att globalisterna mer eller mindre öppet säger att kritik mot bankmaffian och media är detsamma som kritik mot judendomen.
2016-11-07, 17:47
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Varför skriver Aftonbladet att "bara ett mirakel kan rädda Trump", och "Trump har fortfarande en liten chans kvar"?? Det är ju extremt jämnt i nästan alla stater, och då räknar jag inte med att han är underskattad i pollarna...

Vad har Aftonbladet för information som inte någon annan har?
Jag ser snarare Aftonbladets tvärsäkerhet att Clinton kommer att vinna som ett tecken på desperation och att Trump kommer att segra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in