Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Lägger orden i munnen på mig igen ser jag.
Såklart att en mur kommer hindra vissa passager, men kommer inte stoppa drogerna då man bara hittar nya rutter.
Visst har en gränsövervakningen funktion, men inbilla sig att det blir stopp på allt eller nästan, då är man väldigt naiv.
Även en till lägga orden i munnen på mig, vart har jag sagt illegala Kanadensare är ett problem?
Men du som är för frihet, varför inte med droger?
Du får gä fortsätta den i en lämplig tråd, om du nu tänker svara.
Berätta gä var, så ska vi se vad det är för frihet i att ha det olagligt och vad du inbillar dig du ska uppnå med detta.
Sen det bsäta av allt, hade Hillary sagt hon ville ha en mur och Trump sagt nej, så hade du bara vänt på steken och sagt varför det INTE behövs en mur.
det är så roande med såpass polariserande folk som dig.
Men din dumma jävla dåre. Vet du inte ens vad du själv skriver? Du skrev ju för i helvete att du tyckte de lika gärna kunde bygga en mur mot Kanada, för alla smuggling skulle ju ta den vägen, när muren var färdigbyggd. Detta TROTS att du vägrar se nyttan av en mur.
Du är en idiot som inte klarar av att förstå vad du själv skriver.
Klyban skriver:
Citat:
Undra inte om detta kommer få en del cannabis skifta ifrån Mexiko till Kanada och smuggling.
Så kanske en Trumpmur mot Kanada också?
Observera: Trots att muren inte alls kommer stoppa inflödet av narkotika, för det "går ju inte" enligt Klyban, spekulerar han ändå om att inflödet måste ta en annan väg och då gå genom Kanada.
Jag vet faktiskt inte hur man diskuterar med en uppenbar idiot. Det är bara frustrerande. Du får inga fler svar från mig, Klyban. Möjligvis att jag citerar dig då och då bara för att sprida lite humor här i tråden.