Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-06, 11:38
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Vilka idioter vi har att diskutera med
Nu är dom arga på oss för att vi hejar på övermänniskan Trump och inte undermänniskan Clinton???
Jo, men betraktar man varifrån dessa kryp kommer, ser man att de ofta, för att använda Hillarys egna ord om sina supportrar, bor i mammas källare och jobbar som baristas där de häller upp kaffe. Klart de mår bra när de ser en lika trasig, psyksjuk hynda segla upp som alternativ. Äntligen, tänker de, äntligen någon som kan föra min talan. Som kan berätta för alla lyckade människor att de är elaka och dumma mot oss som inte får gratis, gratis, gratis, gratis.

"I want more free stuff", som en väljare vrålade in i kameran. Vad hon kommer rösta på är nog självklart.
2016-11-06, 11:40
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
I senaste opinion live var det fler svenskar som röstade på Trump än Clinton.

Trump har stort stöd från FBI.
Trump har stöd bland vissa inom FBI, lika många om inte fler hatar honom. Landets säkerhetstjänst CIA har flera gånger yttrat sig om den galne Trump. Bland annat har vi den f.d. CIA Ewan som ser ut att lyckas ta en delstat från Trump.

Nej, väldigt få svenskar vill se galningen Trump som president.
2016-11-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Trump har stöd bland vissa inom FBI, lika många om inte fler hatar honom. Landets säkerhetstjänst CIA har flera gånger yttrat sig om den galne Trump. Bland annat har vi den f.d. CIA Ewan som ser ut att lyckas ta en delstat från Trump.

Nej, väldigt få svenskar vill se galningen Trump som president.

FBI är betydligt vettigare än CIA.
2016-11-06, 11:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency