2016-11-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det beror ju självfallet på hur ofta ens nummer kommer upp i langarens mobiltelefon... men det är onödigt att riskera någonting.

Ett utav de bättre sakerna man kan göra för att slippa åka fast är att skaffa en billig oregistrerad mobiltelefon som man endast använder till knarkkontakter osv.
Lätt att göra sig av med om man skulle ha otur.

hjälper inte, vanligt numera med falska bas-stationer som tömmer simkorten kopplade på den falska stationen, räcker att ha besökt fel hus sen kopplar dom ihop nya oreggade telefoner iallafall.. kan väldigt lite om detta.

http://www.nyteknik.se/artiklar-om/Falska%20basstationer

någon kunnig kanske kan svara på om det går? eller kanske komma gå snart för polisen att göra man-in-the-middle attacker och typ ta inlogg ändra pgp-nycklar osv. eller är man helt skyddad bakom .onion? och pgp.. kännner mig lite nojig jag med, inte förlorat men tar alltid 24h sista typ två veckorna det dubbla och sista en vecka?, även om jag tror att det är dom stora som torskat å nu har grisen lite att göra nov-dec.. och slösar skattepengar.. Skulle vara tacksam för svar på min fråga? dags att gå på affären ikväll.

Tror även att det är knas om man har en clean och sin vanliga mobil på sig eller hemma så kopplar dom ihop att det är samma person. nu tar dom ju inte småhandlare på detta sätt tror jag? Men större langare lär dom ju ofta iakta tillls dom har samlat ihop grovt, så är iaf en borta 6 å
Senast redigerad av PaNk811 2016-11-06 kl. 10:57.
Citera
2016-11-06, 11:06
Bannlyst
E kanske dum. men vad är kik för något?

Men bäst är o bara fråga om de är sol ut eller något.
Citera
2016-11-06, 12:22
Medlem
Konkeletares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namename
E kanske dum. men vad är kik för något?

Men bäst är o bara fråga om de är sol ut eller något.

Kik är en app, likt skype eller snapchat.

OnTopic :

Även jag har haft kontakt genom kik, blev dock ett engångsköp då det inte gillades från min sida.
Kan väl tänka mig att det är rätt säkert, du kan ju trots allt radera ditt konto (tror jag?)

Är nog ingen fara, softa lite bara!

Ingen ide o nojja, det är inget måste
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här