Citat:
Fast nu ville hon ju klä sig som Vampirella, hon kanske t.o.m. får betalt för det, inte vet jag. Och Vampirella ser faktiskt ut så där. Hade hon inte klätt sig så, hade ingen vetat att det var Vampirella hon föreställde och det vore ju trist, med tanke på att det var Vampirella hon ville vara.Det finns mängder med karaktärer att välja emellan, det är alltså en slump att hon valde den som visar så mycket hud som möjligt utan att hon anses vara naken?(anser själv att hon är naken)
Betvivlar även att hon är ett genuint fan eller nörd, kvinnorna som springer runt halvnakna på dessa konvent är säkerligen samma kvinnor som dissade serietidningsnördar under skoltiden, betvivlar att de kan mycket om serietidningskultur överhuvudtaget, allt de vet är utseendet på de karaktärer som visar mycket hud, inte själva äventyren eller typiska karaktärsdrag.
När de kommer hem från konventet så återgår de till vardagen med sin sportfåne pojkvän eller knulla runt med sportfånar.
Betvivlar även att hon är ett genuint fan eller nörd, kvinnorna som springer runt halvnakna på dessa konvent är säkerligen samma kvinnor som dissade serietidningsnördar under skoltiden, betvivlar att de kan mycket om serietidningskultur överhuvudtaget, allt de vet är utseendet på de karaktärer som visar mycket hud, inte själva äventyren eller typiska karaktärsdrag.
När de kommer hem från konventet så återgår de till vardagen med sin sportfåne pojkvän eller knulla runt med sportfånar.
Citat:
Ja. Visst.
Nu har jag inte sett Gladiatorerna på ett tag, men de har alltså uppdaterat till Borat-bikini?
Citat:
Nej, egentligen tycker jag att fotot ska vara fritt, faktiskt. Däremot finns det gränser för vad man bör publicera för bilder och särskilt som privatperson. Inget förnedrande skit, tack. Blir man öppet fotograferad, har man i alla fall chansen att be fotografen radera bilden, det är bättre än smygfoton. Det stämmer att man får inse risken för att bli fotad/smygfotad etc om man går med ändan bar men det hindrar inte att den som smygfotar får ta sitt ansvar för den delen som han eller hon ju också vet har sina risker. Förlöjligande kan vi skippa helt, tycker jag. Jag begriper inte att det ska vara så kul att jävlas med folk.
OK, du tycker alltså det är förskräckligt när kvinnor öppet fotar eller filmar män i string? Det finns nämligen en del exempel på detta om du söker på t ex youtube. Dock så gör de detta för att förlöjliga männen, men det gör väl bara det hela värre?
Ärligt talat, om jag inte vill ha mitt arsle fotat så bör jag inte visa upp det i string, tycker inte du också det?
Ärligt talat, om jag inte vill ha mitt arsle fotat så bör jag inte visa upp det i string, tycker inte du också det?
Citat:
Varför är det just feminister som ska kampanja för precis allt, finns det inga andra i samhället som bryr sig? Du t.ex verkar ju ömma för dessa? Varför kampanjar inte DU då för män i string på badstränder? Herregud, även feminister har ett liv att leva, måste deklarera, tvätta, hämta ungar på dagis och pussa sin man emellanåt. De HINNER för fan inte ta tag i allt som pojkar på detta forum kräver!
OK, men varför kampanjar då inte feminister för detta?
Tycker tvärtom de talar nedvärderande om manliga exhibitionister.
Tycker tvärtom de talar nedvärderande om manliga exhibitionister.
Citat:
Glömde du stringmännen på badstränderna nu? Svikare!
Vi kommer aldrig hitta en balans. Män gillar att titta och kvinnor gillar att visa upp sig, därför uppstår fenomen som playboy, denna ekvation tänker aldrig feminister på.

jag som trodde ni slog för mäns rättigheter också. Anledningen till att män vill bära shorts är att det blir så jävla varmt på sommaren och luften stängs in i ett par byxor att det till slut blir som en bastu.