2016-11-04, 20:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Jaha, ja då är det ju trist att höra även om det ju är positivt för oss andra.

Han lär väl vara rätt mån om sitt nästa klubbval utifrån landslagsplats också. Vem har han som agent? Är det Mörk måntro?
Yes Mörk är hans agent och vart han tar vägen är svårt å sia om. Danmark månne?

-

Alex lämnar Hammarby, inte så oväntat.
2016-11-04, 21:19
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/brassen-uppges-lamna-hammarby/

Nu uppger Expressen att nästa anhalt för anfallaren Alex kan bli Sönderjyske. Enligt uppgifterna ska den danska klubben kommit med ett kontraktsförslag.
2016-11-04, 21:52
Avslutad
bw har väl sagt i media att han tror på en lösning på Carlgren gate.. om inte så vill jag se en målvaktsvärvning! Linn+er kan ju spela för varberg för att få speltid och kan återkallas när han behövs! Pär Hansson? Ge han 1-2 års kontrakt sedan får linnér ta över
2016-11-04, 22:00
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
bw har väl sagt i media att han tror på en lösning på Carlgren gate.. om inte så vill jag se en målvaktsvärvning! Linn+er kan ju spela för varberg för att få speltid och kan återkallas när han behövs! Pär Hansson? Ge han 1-2 års kontrakt sedan får linnér ta över

Brukar det inte annars heta att en ersättare finns i truppen när BW uttalar sig?

Ni kan få Alvbåge annars.
2016-11-04, 22:05
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Yes Mörk är hans agent och vart han tar vägen är svårt å sia om. Danmark månne?

Nej, det är väl dessvärre Cetinkaya? HCM Sport Agency.

Är rätt lugn när det kommer till Linnér, han kommer klara av att ta förstaspaden.
2016-11-04, 22:09
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nej, det är väl dessvärre Cetinkaya?
Då blir det väl någon turkisk klubb.

Skönt att bli av med Alex. Började bra men har sedan mattats. Undrar vad det innebär för Romolu om verkar behöva sin brasilianske kamrat för att leverera.
2016-11-04, 22:17
Medlem
Marskens avatar
Linner har större potential än Carlgren men det vete fan om han är redo för att ta handskarna på allvar redan nästa säsong?

Jag tror det blir en förlängning med Carlgren om än kort för att sedan låta honom gå som Bosman.

Finns inga pengar att hämta i målvakter i mellanklass så bättre att han får ett år till och sedan gå gratis för att sitta på bänken resten av karriären.

Någon som följer norsk fotboll och kan säga något om Sandor Berge förövrigt?
2016-11-05, 00:39
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Att Linnér står i målet när AIK tar emot Kalmar nu på söndag betyder bara en sak: Bya bye Carlgren.
Inte riktigt lika illa att en målvakt går som Bosman, tror det var osynliga handen som skrev om att klubbar sällan hostar upp cash för målvakter varpå Carlgren med hora till agent inte vill skriva.

BW måste dock kritiseras. Känns som han utnyttjar supportrarnas hat mot Bosman-lirare
2016-11-05, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Brukar det inte annars heta att en ersättare finns i truppen när BW uttalar sig?

Ni kan få Alvbåge annars.
Byta allsvenskans bästa målvakt mot Allsvenskans näst sämsta målvakt? Räknar Otto Martler som sämre
2016-11-05, 09:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Byta allsvenskans bästa målvakt mot Allsvenskans näst sämsta målvakt? Räknar Otto Martler som sämre

Jaså? Jag håller nog Alvbåge som sämst av alla just den här säsongen. Helt bedrövlig.
2016-11-05, 09:33
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vad är syftet med att hålla en presskonferens för varje värvning man gör, oavsett dignitet? Handlar det om ett eller flera klassförvärv, en större förändring i spelartruppen/ledarstaben exempelvis ny tränare/sportchef så är det en grej. Nu värvar J-Södra en 18-åring från division 1 och givetvis ska det kallas till PK.

"Man tager vad man haver"?
Jag fick förövrigt mail om detta då det tydligen gick ut till alla som köpt biljetter till matcher där nån gång... Jag trodde på något större men så¨blev inte fallet.
Är det inte extremt tyst angående J.Södra både in och ut förresten?

Citat:

Ingen har varit sämre än Sållbåge denna säsong. Martler vore rena drömmen i jämförelse. Dock har la den sistnämnde varit skadad en del?
2016-11-05, 10:48
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Höjde sig i samband med EM och har överlag varit riktigt stabil i år, 14-15 nollor tror jag han sitter på så Linnér har en plats att fylla.

Flest nollor hållna i Allsvenskan i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in