2016-11-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Tråden handlar väl inte om en mopedist eller? Mopedisten som togs upp var ett helt annat exempel och det har jag över huvud taget inte refererat till.

Jag bara väntade på detta inlägg som du gjorde.

Jag menade att samma sak kommer att hända nu som med MOPEDISTEN (tidigare fall).

Så tråkigt att du inte kunde läsa mellan raderna.
Citera
2016-11-03, 23:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Jag bara väntade på detta inlägg som du gjorde.

Jag menade att samma sak kommer att hända nu som med MOPEDISTEN (tidigare fall).

Så tråkigt att du inte kunde läsa mellan raderna.

Ja exakt, mopedisten var DIN liknelse. Inte min.
Jag svarade på det som härrörde till offret i den här tråden, där någon uttalat att denne var "en fin människa".
Då svarade du med hur jag kunde kalla mopedisten för offer. Öhh, komma igen nu va
Citera
2016-11-04, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr

Jag ser dagligen dessa personer, på stan, på bussen, etc. Det är små kräk som rånar andra langare, bötar folk för påhittade skulder, etc etc. Kollar man på BOs Facebook kan man ju se vem han umgicks med, bl.a brödrarna som nästan sköt ihjäl Ajoub på rosengård för ett tag sedan. Snackar såklart om bröderna Achmed aka grottmänniskorna på RG.

Sluta prata när du inte har en aning om någonting. Bröderna Ahmad som sköt Ayo*b sitter inne i väntan och BO umgicks fan inte med dessa. Dessutom bor de inte ens i Rosengård. Att de kände varandra är kanske mycket möjligt.

Någon som vet om någon annan än Qendrim befann sig med honom när denne blev skjuten?
Citera
2016-11-04, 05:59
Medlem
Fy fan vad hemskt. Mitt hjärta brister varenda gång jag tänker på BO:s anhöriga, i synnerhet mamma. Stackars föräldrar som får gå igenom det här. Må de båda bröderna vila i frid.
Citera
2016-11-04, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolineben
Fy fan vad hemskt. Mitt hjärta brister varenda gång jag tänker på BO:s anhöriga, i synnerhet mamma. Stackars föräldrar som får gå igenom det här. Må de båda bröderna vila i frid.

Man blir inte skjuten av automatvapen av personer som ligger och väntar på att man ska komma om man inte har gjort något ordentligt illa själv,Nu pratar vi inte rånat Eli på sin mobil
Citera
2016-11-04, 06:31
Medlem
Citat:
Om föräldrarna tagit sitt ansvar från början hade deras barn levt idag
Citera
2016-11-04, 09:20
Medlem
Har sagt det efter Nermins död och säger det igen. ALLA som tror de kommer långt med ett krim liv kommer gå samma öde förr eller senare, verkligheten kommer ikapp en och då är du i en kista. Det är en återvändsgränd. Ta er i kragen och försök bidra till att detta land utvecklas framåt och inte bakåt. Skaffa er ett hederligt arbete, för nästa gång är det kanske din tur.
Citera
2016-11-04, 10:08
Medlem
Citat:

Hah!

Om båda deras föräldrar är i liv, hur fan kunde det gå så här illa? Barn till hederliga föräldrar hamnar inte på den banan. Kanske ett om det är familjens svarta får, men två???

Skitföräldrar fick skitsöner och samhället är bättre utan dem. Punkt slut.
Citera
2016-11-04, 10:15
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banankex1
Om föräldrarna tagit sitt ansvar från början hade deras barn levt idag

Föräldrarna (om det nu är de som bor i samma lägenhet) har samma efternamn men är inte gifta. Hur gick det till? Kusinförhållande?
Citera
2016-11-04, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Föräldrarna (om det nu är de som bor i samma lägenhet) har samma efternamn men är inte gifta. Hur gick det till? Kusinförhållande?

Är du påriktigt så pantad eller är du seriös med din fråga? Det finns väldigt många som inte är gifta på papper. Har du dessutom hört talas om samboförhållande?
Citera
2016-11-04, 13:04
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Är du påriktigt så pantad eller är du seriös med din fråga? Det finns väldigt många som inte är gifta på papper. Har du dessutom hört talas om samboförhållande?

Fast, sannolikheten att vara sambo med någon som har samma efternamn som man själv har är ju inte speciellt stor. Jag menar, man byter ju inte till någon annans efternamn om man inte redan är gifta, eller hur tänker du?
Citera
2016-11-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kola--swe
Sluta prata när du inte har en aning om någonting. Bröderna Ahmad som sköt Ayo*b sitter inne i väntan och BO umgicks fan inte med dessa. Dessutom bor de inte ens i Rosengård. Att de kände varandra är kanske mycket möjligt.

Någon som vet om någon annan än Qendrim befann sig med honom när denne blev skjuten?

Skrev fel, jag vet att de kommer från lindängen.. Vet också att de sitter inne men det har jag väl inte påstått nåt annat om heller. Har sett dem tillsammans med den yngsta brodern ahmed så lugna dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in