Citat:
Ursprungligen postat av
PilotHockey
Och Brexit skulle inte ske. SD skulle aldrig kunna få över 5%....

Fortsätt hävda detta in i det sista du
Men - duh! Undersökningen är ju gjord bl.a.
på grund av teorier bland sådana som du, om t.ex. Brexit. Ni har släpat runt på Bradley-prat sedan i våras, trots att det inte ens fanns någon indikation på det från data i primärvalen. Nu har man undersökt just den saken och du upprepar mekaniskt samma magiska Brexit-effekt. Kom med nya svar eller misslyckas.
Citat:
Jasså du? Konstigt för på CNN snackade dom precis om att ALLA stater visar allt på att framförallt minoriteter inte alls förtidsröstar i samma utsträckning som de gjorde 2012. Det försprånget som Obama hade mot Romney har Trump halverat detta val.
Det är det jag ifrågasätter. Enligt den info jag borde rota rätt på är det en relativ minskning. Samma källa talade om en ökning bland unaffiliated voters, vilket jag är osäker på vad det egentligen betyder - möjligen annan registrerad partitillhörighet än dem, rep eller ind.
Citat:
Men fortsätt du hävda att Hillary leder stort och att det är kört för Trump. Konstigt att han har tagit igen 25% chans att vinna enligt 538 bara de senaste sju dagarna
Jag har stor respekt för Nate Silver och hans gäng, så 25% Trump i deras simuleringar - OK. Jag har bara väldigt de facto svårt att se hans vinnarkarta. Glöm inte att han har ca -25% unfavs, jfr Clinton ca -10%. Det har folk redan bestämt sig för att tycka.