Citat:
Tror du verkligen hon har såna språkliga kunskaper så hon skulle vara i stånd att kunna författaEller Yara fallet där fostermamman skrev meddelanden i Koranen på häktes biblioteket till den medmisstänkte mannen.
Märklig hjärna hon har JM. Påstår att hon tappat engelskan efter en stroke men persiskan sitter kvar i minnet. Lapparna var kärleksförklaringar till RM skrivna på persiska.
Märklig hjärna hon har JM. Påstår att hon tappat engelskan efter en stroke men persiskan sitter kvar i minnet. Lapparna var kärleksförklaringar till RM skrivna på persiska.
något som helst begripligt meddelande på persiska?
Som: من تو را دوست دارم I love you?
Eller detta?
نمی گویم که از آن من بود که شما را استخدام برای کشتن پدر و مادر من
Do not say that it was me who hired you to kill my parents.
Eftersom jag själv inte har några högre tankar om den aktuella kvinnans intelligens så
skulle det fanken inte alls förvåna mig ifall det just var nåt sånt hon verkligen skrivit till
honom.
Fast på engelska då alltså. Persiska tror jag nämligen hon behärskarlika lite som inavlade rednecks i Louisianas träskmarker.
Det börjar se riktigt bra ut för åklagarsidan.
Avslöjande lappar och förmodat golande om vart mordvapnet - kniven - dumpats efter
det sena och blodiga besöket ute vid sommarstället. Det artar sig till öppet mål här.
Bara att panga in bollen & bruden & berikaren.
Innan häktestiden är över har de två väl hunnit ange varandra så mycket det bara går.
Påminner mig fallet med Göran Lundblad i Småland:
Citat:
http://www.expressen.se/kvallsposten/karleksbraket-mellan-gorans-tva-mordare/
Domstolen hävdar att deras gemensamma motiv var pengar och kärlek.
Mot sitt nekande döms Sara Lundblad, 26, och Martin Törnblad, 23, för mordet på Saras pappa Göran Lundblad, 60.
Men i häktet har kärlekssagan tagit slut.
"Tack för att du förstört mitt liv Martin!... Arvslös tack", har Sara skrivit på ett räcke.
Mot sitt nekande döms Sara Lundblad, 26, och Martin Törnblad, 23, för mordet på Saras pappa Göran Lundblad, 60.
Men i häktet har kärlekssagan tagit slut.
"Tack för att du förstört mitt liv Martin!... Arvslös tack", har Sara skrivit på ett räcke.