Citat:
Ursprungligen postat av
C.B.G.
Öh, joho!
Läs igenom texten jag citerat.
Det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta. Om du menar att jag anser att vita bör bejaka sina intressen och agera utifrån dessa, givetvis. Att judar agerar utefter sina egna intressen är ju i sig inget märkligt, poängen är ju att vita måste inse att det finns sådana etnocentriskt grundade intressen och att de bara kan hanteras genom att vi börjar bejaka vår egen etniska grupps intressen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarstan
Han skulle ju vara en vitas kandidat enligt dig, men tydligen inte då?
Det är meninglöst att diskutera med er för ni ser saken bara från ett håll, ett stört håll som inte är helt tagit ifrån er fantasi.
Psykos är en stark sjukdom, men det du har i huvudet är inte verklighet, hur mycket du än tror det.
Att han är en kandidat som företräder vita intressen innebär givetvis inte att varje vit person sluter upp bakom honom. Teoretiskt kan vi tänka oss att inte en enda vit person bejakade de rasligt vita intressena, det gör dem inte mindre till våra intressen eller en kandidat som står upp för dessa som en företrädare för det etniskt vita.
Eller vad är det du försöker säga?
Citat:
Ursprungligen postat av
C.B.G.
Jag reserverar mig för att ett undantag kan föreligga just här men den generella regeln när det gäller högerextremister och nätet är att de alltid är färre än vad de ser ut att vara. Mycket färre.
Ett bra exempel på hemmafronten är Svenskarnas parti och valet 2014. Det var en enorm hausse kring dem just då. Mycket prat om att de skulle göra sitt bästa val någonsin men det slutade med att de nästan fick minus i röstsiffrorna. En stark närvaro på nätet är inte alltid liktydigt med popularitet.
Sen ligger det också i vänsterns intressen att framställa sina motståndare som extremister. De gör naturligtvis allt för att dölja att motståndet mot den nya världsordningen kommer direkt från vanliga människor.
Svenskarnas Parti mer än sexdubblade sitt resultat från föregående val, långt ifrån några minussiffror. Sen är det såklart alltid så att resultatet av att ha mer entusiastiska anhängare är en starkare internetnärvaro, allt annat vore ju märkligt. Att motståndarsidan är underrepresenterad på internet betyder ju inte att man själv inte påverkar, tvärtom är ju det intressanta för hur stor påverkan alt-right kan tänkas ha på omgivningen hur stor internetnärvaro den har - inte hur många de rent faktiskt är i verkligheten.
Det största arbetet för att utmåla motståndet som annat än "vanligt folk" kommer i regel från "anständiga" invandringskritiker, som ständigt ska måla ut oss andra som allsköns extremister, kriminella, utstötta och gud vet vad. Till slut finns inget "vanligt skötsamt folk" kvar, för den "anständiga" högern har effektivt i sin vilja att bli accepterade låtit vänstern sätta agendan för vem som är vanlig och vem som är stigmatiserad.