2016-11-02, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Undulatdöden måste ha gjort dig helt förvirrad. Läs ditt eget inlägg nr 5861.

Det är I ditt svar till mig angående HUR Martin manipulerade Lotta som DU nämnde ordet “hus”. Läs och begrunda... Undrar vem av oss två som är “labil”. Kanske har du tagit en sömntablett för att kunna komma över sorgen?

Jag frågade också hur du har kommit fram till att jag skulle tycka synd om Martin och ditt svar är att det var dokumenterat att Lotta gick på medicin och var sjukskriven.. :-o

Jag skrev inte att Lottas bakgrund var LIKADAN som Martins. Jag skrev att man låtsas som om hennes bakgrund inte vore lika väl tragisk som Martins. Förstår du skillnaden? Tydligen inte..

Det var du som började diskutera om Martin ville, eller lovade ett hus. Finns att se i repris, för de som orkar.

Tack för att du visar hur labil du själv är. Innan du fortsätter diskutera fallet, och inte dig själv. Så svarar jag inte längre på dina inlägg. Sällan har jag sett människor som lämnar ut sina svagheter så öppet, samtidigt som de uppmanar Lottor att låta bli.

Sorgligt.
Citera
2016-11-02, 21:55
Avslutad
[quote=sno|58900802]
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol

Jag tror inte Lotta har injicerat det frivilligt. Det MÅSTE vara Martin som har tvingat i henne den.

Försäljningen är inte laglig i Sverige - plus att den befaras vara cancerframkallande samt förorsaka blodförgiftning..

Men Martin kanske "manipulerade" Lotta att ta den. Och ifall hon vägrade då hotade henne till livet?

Snälla du, är du tokig?
Om inte, så visa var och hur, Lotta har injicerat droger.
Mår du bra?
Eller har du underlag för det du påstår?
Antingen är du ett geni, eller en jävligt låg varelse som snackar skit om en död person.
Upp till bevis!
Citera
2016-11-02, 21:59
Avslutad
[quote=sno|58900802]
Citat:

Jag tror inte Lotta har injicerat det frivilligt. Det MÅSTE vara Martin som har tvingat i henne den.

Försäljningen är inte laglig i Sverige - plus att den befaras vara cancerframkallande samt förorsaka blodförgiftning..

Men Martin kanske "manipulerade" Lotta att ta den. Och ifall hon vägrade då hotade henne till livet?

Berätta för mig, och bevisa, att lotta tagit droger intravenöst.
Jag vill veta om du skojar eller är seriös.
En spruta är lättare att tvinga på någon, än soft stoft.
Du är medveten om det, nu när du talar dina "sanningar" va?

Och så en smile på det.
Är du sjuk?
Citera
2016-11-02, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Barbiedrogen uppfattas inte som drog bland användare. Den är accepterad som nåt jävla hälsopreparat bland folk idag Martin behövde nog inte tvinga henne!

Berätta mer om barbiedrogen som Lotta tog, enligt er. Vad är det för något? Och var står det att Lotta tog den. Nu injicerade hon?! De har vi inte hört om förut. Ge oss fakta.
Citera
2016-11-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Berätta mer om barbiedrogen som Lotta tog, enligt er. Vad är det för något? Och var står det att Lotta tog den. Nu injicerade hon?! De har vi inte hört om förut. Ge oss fakta.

Du måste nog läsa fup:en igen då du verkar missat det mesta som stod där. Om jag inte minns fel nu så nämndes Melanotan i samband med alla andra droger hon tog/ville ta, anabola, kokain osv.

Testa att googla!

(Och sluta trakassera mig i pm. Jag vet inte varför du kontaktar mig och skickar privata meddelanden till mig där du kämpar för livet för att försöka "trycka till mig". Tragiskt att du inte klarar av att människor har olika åsikter. Jag väljer att bortse från det du skrev nu precis eftersom jag vet om att du är en mycket förvirrad människa efter att din undulat tragiskt gick bort. Tacksam om du slutar att skriva till mig nu. Är det förstått? Bra. (Till skillnad från vissa andra tjejer så kan jag nämligen sätta ner foten och säga ifrån om nån behandlar mig illa )
Senast redigerad av filippasol 2016-11-02 kl. 22:34.
Citera
2016-11-02, 22:27
Medlem
Citat:
Du måste nog läsa fup:en igen då du verkar missat det mesta som stod där. Om jag inte minns fel nu så nämndes Melanotan i samband med alla andra droger hon tog/ville ta, anabola, kokain osv.

Testa att googla!
Jag förlitar mig på vad blodanalysen visade och där fanns inga spår efter vare sig anabola eller kokain.
Citera
2016-11-02, 22:28
Avslutad
Citat:

Testa att googla!

Vet, du vad melatonin är, överhuvudtaget?
Det är ett ämne i kroppen som styr dygnsrytm. Tillför man lite sextra, så sover man bättre, typ.

Vad hon ville ta, är väl inte relevant.
Finns många droger jag vill ta, när jag läser vad användare skriver i den här tråden.
Men jag tar dem inte, och har heller inte tillgång.

Kan ni inte komma med källor till att Lotta injicerade, så sluta med ert skitsnack.
Ni är onda människor, och kommer att få ert straff.

Låt Lotta vila i frid!

Jag lämnar tråden, nu.
Tackar de få, som förstått mig och min synvinkel. Gr er en kram och hoppas att ni inte faller i samma fålla som jag. Vilket kallas, engagemang.

Martin var dömd från början.
Lotta hade en chans. Men hon drabbades av Martin, som slog ihjäl henne.

Så ser det ut.
Tack o God natt.
(ni vilsna människor, försök hitta ljuset)
Citera
2016-11-02, 22:28
Medlem
Citat:

Testa att googla!

Testa att ge mig sidnummer i Fup:en där det står att Lotta gjorde det.
Citera
2016-11-02, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Barbiedrogen uppfattas inte som drog bland användare. Den är accepterad som nåt jävla hälsopreparat bland folk idag Martin behövde nog inte tvinga henne!

Att snorta kokain uppfattas inte heller som "missbruk" bland användare.

Båda två drogerna är dock olagliga. Den som använder/brukar/missbrukar - you name it - begår ett brott.
Citera
2016-11-02, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Testa att ge mig sidnummer i Fup:en där det står att Lotta gjorde det.
Melatonin är ingen drog. Och inga bevis för att Lotta injicerade något finns.

Det här är ingen rättegång. Och användarna som tror att de är Sherlock, få lägga ner. De har tusen åsikter i frågan, men inte ett enda bevis. Galna människor.

Har räckt ut en hand, men bemöttes med en fis. Det är ok.

Lotta har INTE injicerat förrän vi har bevis på det!
Citera
2016-11-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vet, du vad melatonin är, överhuvudtaget?
Det är ett ämne i kroppen som styr dygnsrytm. Tillför man lite sextra, så sover man bättre, typ.

Vad hon ville ta, är väl inte relevant.
Finns många droger jag vill ta, när jag läser vad användare skriver i den här tråden.
Men jag tar dem inte, och har heller inte tillgång.

Kan ni inte komma med källor till att Lotta injicerade, så sluta med ert skitsnack.
Ni är onda människor, och kommer att få ert straff.

Låt Lotta vila i frid!

Jag lämnar tråden, nu.
Tackar de få, som förstått mig och min synvinkel. Gr er en kram och hoppas att ni inte faller i samma fålla som jag. Vilket kallas, engagemang.

Martin var dömd från början.
Lotta hade en chans. Men hon drabbades av Martin, som slog ihjäl henne.

Så ser det ut.
Tack o God natt.
(ni vilsna människor, försök hitta ljuset)
Du har nog fler med dig än du kan räkna. Det är nog många som trodde att denna tråd skulle handla om mordet på Lotta och inte ett karaktärsmord på densamme. De flesta har redan flytt tråden men du kämpade idogt på. Du kan nog lugnt lämna över facklan till andra. Vi är många som ser att det handlar om ett mord där förövaren Martin inte slagit ihjäl endast en person utan två. Den tredje fick hjärnskador. Det finns en person som är ansvarig för att ha mosat huvudet på Lotta och de andra.
Citera
2016-11-02, 23:15
Medlem
Det är tragiskt att läsa de ihärdiga försöken att ta heder och ära av ett mordoffer. Den här driften att svartmåla Lotta är helt makaber. De som vill leda i bevis att Lotta var en människa som missbrukade och så vidare griper varje halmstrå och förstorar upp dessa något oerhört. Och halmstråna blir verkligen större och större för var dag som går. Vart ska det här sluta? Snart är det väl någon som hävdar att det var Lotta som dödade Jimmy Hoffa!

När jag läser FUP känner jag djup empati för Lotta. Det framgår att hennes sista månader i livet var svåra. Omkring s. 350 kan man också läsa de anteckningar som fördes då hon sökte vård för att hon mådde psykist dåligt. Det som alltså föranlett vissa mörkermänniskor här i tråden att myndigt och dömande hävda att hon blivit sjukskriven helt i onödan. Det står om ångest, konstant gråt, sömnsvårigheter, och så vidare - och hon är verkligen inte ensam om att bli sjukskriven för sådana symtom på djup kris och dålig psykisk hälsa. Vidare kan man i obduktionsprotokollet läsa att det fanns inga spår av droger. Hur i hela friden kan då några här börja pådyvla henne att hon var missbrukare? Hon har tagit kokain ett par gånger, ja. Det finns flera källor som uppger det, ja. Åtminstone en av källorna är trovärdig, ja. Det är inte bra att använda kokain, nej. Det är en illegal drog. Men om man läser detta i sitt sammanhang framträder knappast bilden av någon förtappad människa. Ryck upp er. Vem är förresten källan som i förhör återgivna i FUP uppger att hon ville använda steroider? S. 785? Vem? Är det inte samme man som begått en mängd grova brott och som ljuger friskt om vad han minns om sitt eget agerande i samband med att han misshandlat kvinnor? Ni tror inte att han har intresse av att framställa henne som mindre helylle (hans eget ord i ett tidigare förhör, bläddra själva) än hon var? Samtidigt uppger han i ett förhör att han hade hög tolerans för droger men att hon var emot det (=droger) när de träffades.

Exakt på pricken hur Lotta levde varje dag under sitt 41-åriga liv kommer vi aldrig veta och det ska vi inte veta heller. Ett brottsoffer och även en förövare har rätt till lite integritet. Men det är horribelt att läsa de uppgifter som finns i FUP så vinklat som vissa gör. Skärp er, slå av skuldpåförarmaskinen, och slå upp "källkritik" i lämpligt uppslagsverk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in