2016-11-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets

Och vart är skärmdumparna som bevisar att du kan sälja Onecoins OCH plocka ut RIKTIGA pengar?
Var tyvärr tvungen att ta bort den då min PM box blev överfull. Men Cristall hann ju se den.....så han kan intyga mina uttag och försäljningar.......
Citera
2016-11-02, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Var tyvärr tvungen att ta bort den då min PM box blev överfull. Men Cristall hann ju se den.....så han kan intyga mina uttag och försäljningar.......

Där kom du med en lögn - och observera nu att du kan bevisa att du inte ljuger om din Inbox genom att göra en screenshot på den...

Och det är ingen anledning till att ta bort den heller - men det visar sig väl rätt snabbt att din screenshot (Som INTE bevisat dina uttag och försäljningar) också var en lögn , precis som alla dina andra inlägg..

Så , åter igen , upp med Screenshot som bevisar att du faktiskt får ut pengar från Onecoin - riktiga pengar - från försäljning av Onecoins (OBS! Detta avser allts , INTE nätverksbonus!)
Citera
2016-11-02, 12:33
Medlem
Edsbyn IF:s bandylag har fortfarande Onecoin med under senaste NYTT....att de har tecknat Sponsorkontrakt Onecoin.........!

Senaste Nytt
Citera
2016-11-02, 12:34
Medlem
Citat:
Edsbyn IF:s bandylag har fortfarande Onecoin med under senaste NYTT....att de har tecknat Sponsorkontrakt Onecoin.........!

Senaste Nytt

Och att Edsbyn bandy har tagit bort loggan från Matchdräkten skiter du i?

Snacka om att du är totalt borta....
Citera
2016-11-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ja detta kan jag intyga men har som sagt inget intresse .Jag vill veta vem står som utbetalare?
Var är Pablo?
Kan du svara på dessa frågor?
Här är Ruja back on stage i Kiev....
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=354092958272401&id=2981338738 68310#!/KariWahlroosAmbassador/photos/pcb.354092958272401/354092641605766/?type=3&source=48&refid=52
Skulle vilja ha en dump från din Trading...
Citera
2016-11-02, 13:11
Medlem
Citat:
OneLife fortfarande på listan "Alla Våra Partners" sååå.......
OCH 1,5 biljoner nya potentiella Onecoinare på den Islamiska marknaden...

Så visst "Pellets" har du rätt när du säger att det händer saker....hahaha....

Nu måste vi nog ta en sväng med siffrorna och Islam igen @loser71. Hade det funnits 1,5 biljoner muslimer på jorden så hade de varit i majoritet så den logiska tankevurpan i fortsättning på ditt förra inlägg är rätt. Men givetvis har du helt fel.

Current world population:
7,461,535,188
http://www.worldometers.info/world-population/

En biljon, är talet 1 000 000 000 000 (en etta följd av 12 nollor) eller 10^12 i tiopotensnotation. Samma antal kan anges som "tusen miljarder" eller "en miljon miljoner".

I flertalet språk, bland annat de nordiska språken, tyska, spanska, franska och äldre brittisk engelska är innebörden av biljon densamma som i svenskan, 1 000 000 000 000 (en etta följd av 12 nollor).

"Biljon" benämns dock "trillion" på amerikansk och modern brittisk engelska och på andra språk som använder den så kallade korta skalan. I den korta skalan är ordet "billion" detsamma som miljard på svenska.

Nästan alla engelskspråkiga länder använder numera officiellt billion i betydelsen miljard på engelska. Övergången har skett nyligen i många länder och den andra betydelsen kan ännu vara i bruk. I två- eller flerspråkiga länder kan betydelsen vara olika på de olika språken.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Biljon

Du kanske ska träna lite på att översätta den engelska propagandan? Börja reflektera istället för att enbart handla impulsivt...fast då hade du väl aldrig köpt OneCoin...
Citera
2016-11-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aelskarn
Nu måste vi nog ta en sväng med siffrorna och Islam igen @loser71. Hade det funnits 1,5 biljoner muslimer på jorden så hade de varit i majoritet så den logiska tankevurpan i fortsättning på ditt förra inlägg är rätt. Men givetvis har du helt fel.

Current world population:
7,461,535,188
http://www.worldometers.info/world-population/

En biljon, är talet 1 000 000 000 000 (en etta följd av 12 nollor) eller 10^12 i tiopotensnotation. Samma antal kan anges som "tusen miljarder" eller "en miljon miljoner".

I flertalet språk, bland annat de nordiska språken, tyska, spanska, franska och äldre brittisk engelska är innebörden av biljon densamma som i svenskan, 1 000 000 000 000 (en etta följd av 12 nollor).

"Biljon" benämns dock "trillion" på amerikansk och modern brittisk engelska och på andra språk som använder den så kallade korta skalan. I den korta skalan är ordet "billion" detsamma som miljard på svenska.

Nästan alla engelskspråkiga länder använder numera officiellt billion i betydelsen miljard på engelska. Övergången har skett nyligen i många länder och den andra betydelsen kan ännu vara i bruk. I två- eller flerspråkiga länder kan betydelsen vara olika på de olika språken.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Biljon

Du kanske ska träna lite på att översätta den engelska propagandan? Börja reflektera istället för att enbart handla impulsivt...fast då hade du väl aldrig köpt OneCoin...
Ok, tack för den lektionen, självklart tar jag åt mig. Jag skulle helt klart ha kollat att det inte var 1,5 biljoner i svenskt mått mätt......

Nej, Onecoin var ingen impuls handling, det tog ett tag innan jag förstod att detta Tåg kan man inte bara låta passera utan att hoppa på, och Helt ärligt jag har faktiskt aldrig Ångrat det .......
Jag kan glatt säga att jag har fått tillbaka min insats, plus lite till....som bli mer och mer dag för dag.....
Citera
2016-11-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Och att Edsbyn bandy har tagit bort loggan från Matchdräkten skiter du i?

Snacka om att du är totalt borta....
Nejdå inte Alls, men det måste väl vara enklare att ta bort Onecoin i text på deras hemsida än att ta bort påsydda Onecoinmärken på tröjorna deras....Eller.....?
Citera
2016-11-02, 13:44
Medlem
Citat:
OneLife fortfarande på listan "Alla Våra Partners" sååå.......
OCH 1,5 biljoner nya potentiella Onecoinare på den Islamiska marknaden...

Så visst "Pellets" har du rätt när du säger att det händer saker....hahaha....

OneLife IMA
Biljoner?
Citera
2016-11-02, 13:48
Medlem
@loser71: Du har fortfarande inte beskrivit skillnaden mellan limit- och marknadspris när man ska handla på Onecoins interna utbildningshandelsplats.
Citera
2016-11-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmflb
Biljoner?

Yes, det är därför muslimer nu är i majoritet i världen. De förökar sig med samma takt som OneCoin ökar i värde. Helt orelaterat till verkligheten!

Welcome to the OneCoin universe!
Citera
2016-11-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ok, tack för den lektionen, självklart tar jag åt mig. Jag skulle helt klart ha kollat att det inte var 1,5 biljoner i svenskt mått mätt......

Nej, Onecoin var ingen impuls handling, det tog ett tag innan jag förstod att detta Tåg kan man inte bara låta passera utan att hoppa på, och Helt ärligt jag har faktiskt aldrig Ångrat det .......
Jag kan glatt säga att jag har fått tillbaka min insats, plus lite till....som bli mer och mer dag för dag.....

Nej - du har inte fått någonting - tills du presenterar screenshot på att du kan sälja Onecoins och få ut pengar på detta.

Observera att det inte är tillåtet att "Skylla på full PM box" elelr annat dravel. Det är bara att ladda upp screenshots på att du kan sälja Onecoins och att du verkligen får pengar från Onecoin för detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in