Citat:
Babianen, du är allt bland de märkligaste kvinnorna jag någonsin funnit IRL, eller ens i fiktion.
Ibland undrar jag ifall du är en mästartroll, eller existerar du verkligen med alla åsikter som du påstår dig ha?
I sådana fall, vad har format ditt sätt att tänka?
Ta det som en komplimang, i en värld fylld med likgiltiga får som bara får deras åsikter uppifrån (gäller speciellt kvinnor), så är det fräscht att ha en kvinna som tänker i helt nya banor. Ändra dig inte, du är en riktig färgklick i forumet.
Ibland undrar jag ifall du är en mästartroll, eller existerar du verkligen med alla åsikter som du påstår dig ha?
I sådana fall, vad har format ditt sätt att tänka?
Ta det som en komplimang, i en värld fylld med likgiltiga får som bara får deras åsikter uppifrån (gäller speciellt kvinnor), så är det fräscht att ha en kvinna som tänker i helt nya banor. Ändra dig inte, du är en riktig färgklick i forumet.
1) Thanx bro.
2) Jag är ganska manlig i mitt sätt att tänka + jag gillar att passa upp på män.
Citat:
Man avlar givetvis inte med en trash-kvinna men det betyder inte per automatik att barnet skulle vara trash om modern är trash. Dessutom, så kan ju nya kvinnan ta sig an mamma-rollen och i rätt miljö med ett "neutralt" barn så går det att undvika diverse tråkigheter.
Det är aldrig bra att avla med en import. Kvittar om hon är en latinsk supermodell, barnen blir inte vitare för det och ingen vill ha något blandbarn.
Det är aldrig bra att avla med en import. Kvittar om hon är en latinsk supermodell, barnen blir inte vitare för det och ingen vill ha något blandbarn.
Du kan importera en vit kvinna om det är viktigt för dig?
Citat:
1) Män försörjde kvinnor under industri-samhället för att män var bättre på de jobben.
2) Nu är det dags för kvinnor att försörja män i service-samhället för att kvinnor är bättre på de jobben.
3) Vill du inte göra för män vad män alltid har gjort för kvinnor?
Citat:
Och du tror att barnen kommer kunna relatera till dessa importer? Och om de nu gör det tror du att de själva kommer avla vidare för att bevara sina vita gener?
Nej, det är ingen lösning, lösningen är att svenska kvinnor inser att män vill ha full service. Att de vill ha en mamma som sköter allting åt dem.
Edit: Har du dessutom funderat på hur importfruarna skulle känna inför din orealistiska idé?
Nej, det är ingen lösning, lösningen är att svenska kvinnor inser att män vill ha full service. Att de vill ha en mamma som sköter allting åt dem.
Edit: Har du dessutom funderat på hur importfruarna skulle känna inför din orealistiska idé?
1) Men vad är skillnaden på att sköta allting för sig själv och sen lägga till en man? I princip 0.
2) Om det inte passar kan kvinnor leva ensamma eller tillsammans med babbe.