2016-11-02, 12:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Babianen, du är allt bland de märkligaste kvinnorna jag någonsin funnit IRL, eller ens i fiktion.
Ibland undrar jag ifall du är en mästartroll, eller existerar du verkligen med alla åsikter som du påstår dig ha?

I sådana fall, vad har format ditt sätt att tänka?

Ta det som en komplimang, i en värld fylld med likgiltiga får som bara får deras åsikter uppifrån (gäller speciellt kvinnor), så är det fräscht att ha en kvinna som tänker i helt nya banor. Ändra dig inte, du är en riktig färgklick i forumet.

1) Thanx bro.

2) Jag är ganska manlig i mitt sätt att tänka + jag gillar att passa upp på män.

Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Man avlar givetvis inte med en trash-kvinna men det betyder inte per automatik att barnet skulle vara trash om modern är trash. Dessutom, så kan ju nya kvinnan ta sig an mamma-rollen och i rätt miljö med ett "neutralt" barn så går det att undvika diverse tråkigheter.

Det är aldrig bra att avla med en import. Kvittar om hon är en latinsk supermodell, barnen blir inte vitare för det och ingen vill ha något blandbarn.

Du kan importera en vit kvinna om det är viktigt för dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är väl klart att män inte vill ha barn med kvinnor som inte kan försörja dem.

Det svenska kvinnor måste göra är att sluta se män som sina jämlikar och se dem för vad de faktiskt är; nämligen stora barn som aldrig riktigt växer upp.

1) Män försörjde kvinnor under industri-samhället för att män var bättre på de jobben.

2) Nu är det dags för kvinnor att försörja män i service-samhället för att kvinnor är bättre på de jobben.

3) Vill du inte göra för män vad män alltid har gjort för kvinnor?

Citat:
Och du tror att barnen kommer kunna relatera till dessa importer? Och om de nu gör det tror du att de själva kommer avla vidare för att bevara sina vita gener?

Nej, det är ingen lösning, lösningen är att svenska kvinnor inser att män vill ha full service. Att de vill ha en mamma som sköter allting åt dem.

Edit: Har du dessutom funderat på hur importfruarna skulle känna inför din orealistiska idé?

1) Men vad är skillnaden på att sköta allting för sig själv och sen lägga till en man? I princip 0.

2) Om det inte passar kan kvinnor leva ensamma eller tillsammans med babbe.
Citera
2016-11-02, 12:13
Medlem
Citat:
Jo, visst. Men i hemmets privata sfär tar de psykedeliska droger som de beställer på nätet, i flashback så sitter en miljon och finner sanningen bortom skolans PK, i porrvärlden finner de vad som helst, så laddar de ner filmer hela dagarna och lyssnar på extrem metal om död och misär, och dödar prostituerade i dataspel.

Extrem PK-miljö och trygghet får fram en underground rörelse, som tyvärr är fegt och "virtuell" i dess natur.

Små doser av frihet som de inte vill förlora med att ta hem mamma som ska sätta ordning i deras hemliga, hedniska liv.

Att majoriteten av svenska män inte är intresserade av att bilda familj och hellre lägger pengar på droger, dataspel och porr vet jag om.
Men nu pratade jag om de som faktiskt vill det och vad de vill få ut av det.
Citera
2016-11-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Om det inte passar kan kvinnor leva ensamma eller tillsammans med babbe.

Haha! Det är ju just det de gör.
Citera
2016-11-02, 12:18
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Att majoriteten av svenska män inte är intresserade av att bilda familj och hellre lägger pengar på droger, dataspel och porr vet jag om.

De som vill skaffa familj, varför ska de göra det med en svensk kvinna? Deras barnbarn eller barnbarnsbarn kommer ändå garanterat bli blandbarn.

Så, varför inte hoppa över stoltheten och bara importera en fru som faktiskt du kan vara någorlunda lycklig med? Som inte vill styra upp din vardag efter massa tråkiga regler?

Jag skulle tro att det är så de tänker; medvetet eller undermedvetet.
Citera
2016-11-02, 12:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Babbarna lämnar dock dem med deras blandbarn hyfsad snabbt, för att importera en riktig kvinna.

Unga kvinnor är mer deprimerade än någonsin, psykisk ohälsa ökar lavinartad, feministerna kan inte svara på varför.
Citera
2016-11-02, 12:23
Medlem
Citat:
De som vill skaffa familj, varför ska de göra det med en svensk kvinna? Deras barnbarn eller barnbarnsbarn kommer ändå garanterat bli blandbarn.

Så, varför inte hoppa över stoltheten och bara importera en fru som faktiskt du kan vara någorlunda lycklig med? Som inte vill styra upp din vardag efter massa tråkiga regler?

Jag skulle tro att det är så de tänker; medvetet eller undermedvetet.

De vill inte bilda familj med en svensk kvinna för att de inte skulle bli lycklig med henne. Varför? Jo för att den svenska kvinnan är jämställd och har slutat agera mamma.

Men bara för att man har en mamma betyder inte att man vill sluta jobba och tjäna sina egna pengar samtidigt som man kan göra vad man vill med. Pengar ger en frihet.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-11-02 kl. 12:27.
Citera
2016-11-02, 12:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
De vill inte bilda familj med en svensk kvinna för att de inte skulle bli lycklig med henne. Varför? Jo för att den svenska kvinnan är jämställd och har slutat agera mamma.

Nej, jämställdhet skulle inte innebära det här:
http://genusdebatten.se/lite-mer-om-kvinnor-stadning-lon-och-arbetstider/

Citat:
Barnlösa ensamstående, kvinnor 2.24 timmar hemarbete

Barnlösa ensamstående, män 1.37 timmar hemarbete

Citat:

Barnlösa män i samborelation: 2.17

Barnlösa kvinnor i samborelation: 2.38

Alltså män som tvingas anpassa sig till kvinnans tråkiga vardagsrutiner, ifall kvinnor vill ha deras lägenhet skinande rent för väninor som kommer på besök ska de fan få arbeta själv för deras perfektionistiska preferenser.

Sedan så arbetar männen fortfarande mycket mer ifall man räknar både hemarbete och arbete:

Citat:
Hemarbete:
Män med barn: 4.20

Kvinnor med barn: 5.37

Citat:
arbete:

Män: 6.08

Kvinnor: 3.37

Varför? Vad tjänar det till att slava så för svenska kvinnors (o)jämställda familjedrömmar?

Sverige upphör snart vara Sverige, så vad lönar det till?

Lycka till med att få babbarna att byta blöja och städa åt er, de lämnar er snabbare än ungjäveln proppat ut. Ser överallt dessa ensamstående med deprimerad grå ansiktsuttryck, och rasblandade i olika kulörer i Huddinge, Farsta, osv.

Svenska feminismen har lyckats skapa en generation kvinnor med mer psykisk ohälsa än går att finna i något annat land. Killarna förblir någorlunda lyckliga i deras eviga pojkbubblor:

http://www.dn.se/nyheter/sverige/var-tredje-ung-kvinna-mar-psykiskt-daligt/
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-11-02 kl. 12:37.
Citera
2016-11-02, 12:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Men en stark kvinna behöver ingen man eller hur?

Citat:

Great, https://www.youtube.com/watch?v=qBsEF7Qx09o keep it up.
Citera
2016-11-02, 12:37
Medlem
Citat:
Nej, jämställdhet skulle inte innebära det här:
http://genusdebatten.se/lite-mer-om-kvinnor-stadning-lon-och-arbetstider/

Alltså män som tvingas anpassa sig till kvinnans tråkiga vardagsrutiner, ifall kvinnor vill ha deras lägenhet skinande rent för väninor som kommer på besök ska de fan få arbeta själv för deras perfektionistiska preferenser.

Sedan så arbetar männen fortfarande mycket mer ifall man räknar både hemarbete och arbete:

Varför? Vad tjänar det till att slava så för svenska kvinnors (o)jämställda familjedrömmar?

Sverige upphör snart vara Sverige, så vad lönar det till?

Lycka till med att få babbarna att byta blöja och städa åt er, de lämnar er snabbare än ungjäveln proppat ut. Ser överallt dessa ensamstående med deprimerad grå ansiktsuttryck, och rasblandade i olika kulörer i Huddinge, Farsta, osv.

Svenska feminismen har lyckats skapa en generation kvinnor med mer psykisk ohälsa än går att finna i något annat land. Killarna förblir någorlunda lyckliga i deras eviga pojkbubblor.

Babbarna kommer naturligtvis inte acceptera det och göra något åt det. Sen kommer Sverige återgå till att bli en normal nation.
Citera
2016-11-02, 12:40
Medlem
Citat:
Men en stark kvinna behöver ingen man eller hur?

Nope.
Citera
2016-11-02, 12:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Men bara för att man har en mamma betyder inte att man vill sluta jobba och tjäna sina egna pengar samtidigt som man kan göra vad man vill med. Pengar ger en frihet.

1) Vad menar du med det här? Om man tar hand om en man är det självklart att man står för försörjningen i hushållet?

2) Mannen kan jobba deltid för att få fick-pengar (så som kvinnor alltid har gjort) men en riktig kvinna försörjer sin man.
Citera
2016-11-02, 12:42
Medlem
Citat:
1) Vad menar du med det här? Om man tar hand om en man är det självklart att man står för försörjningen i hushållet?

2) Mannen kan jobba deltid för att få fick-pengar (så som kvinnor alltid har gjort) men en riktig kvinna försörjer sin man.

Ja och det är så män skulle vilja ha det, jag ser inte att jag skrivit något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in