Citat:
Menar du en sån här komplettering:
Den börjar med att mannen och kvinnan träffar varandra någonstans. Tycke uppstår.
Han gör sin kvinna gravid.
Hon blir gravid, föder och ammar sina barn, är mammaledig det första året.
I detta fall måste en komplettering sker. Med två människor av olika kön tillsammans. Annars blir inga barn gjorda.
Senare...
Han syr fast knappar, stickar barntröjor, lagar mat, dammsuger, diskar, är pappaledig det andra året (efter henne), jobbar som gymnasielärare och undervisar i SO, lämnar och hämtar ungarna på dagis varje jämn dag, tröstar sina barn, väcker och nattar sina barn ungefär halva veckans dagar.
Den börjar med att mannen och kvinnan träffar varandra någonstans. Tycke uppstår.
Han gör sin kvinna gravid.
Hon blir gravid, föder och ammar sina barn, är mammaledig det första året.
I detta fall måste en komplettering sker. Med två människor av olika kön tillsammans. Annars blir inga barn gjorda.
Senare...
Han syr fast knappar, stickar barntröjor, lagar mat, dammsuger, diskar, är pappaledig det andra året (efter henne), jobbar som gymnasielärare och undervisar i SO, lämnar och hämtar ungarna på dagis varje jämn dag, tröstar sina barn, väcker och nattar sina barn ungefär halva veckans dagar.
Eller så kan han dumpa kvinnan, knulla 18 åringar i Thailand, och köpa en Ferrari?
Citat:
Jag föder och uppfostrar nästa generation.
Citat:
Och det är rättvist om hon blir belönad med en högre standard i Sverige om hon är en bra kvinna.
Citat:
Men det är samma koncept. Ingen köper till exempel mobiler från Sverige idag för att asiatiska telefoner var en bättre deal.
Citat:
Det är bara en ursäkt för att du inte vill konkurrera.
Citat:
Men kvinnor i Sverige erbjuder ingenting? Det betyder att nästan vad som helst är bättre.
Citat:
Jag har en B-kupa större än det skulle vara flab.
Citat:
Många kvinnor har varit bra men det är svårt för kvinnor att gå emot det mediala de blir alltså påverkade av det. Det är ung. som männens patriarkat som är någon slags överenskommelse att män är bättre speciellt i sydliga breddgrader. Den mediala bilden i Sverige är att män är dåliga och kvinnor får den verkligheten.
Men man får bortse från detta: Jag brukar tänka varje gång jag träffar en kvinna att den här kvinnan ska jag tycka oerhört mycket om jag ska gilla henne något enormt mycket.
Men man får bortse från detta: Jag brukar tänka varje gång jag träffar en kvinna att den här kvinnan ska jag tycka oerhört mycket om jag ska gilla henne något enormt mycket.
1) Då är det bara att dumpa sådana kvinnor och till exempel importera en kvinna som inte tycker så.
2) Varför?
Mer sex.
Citat:
Hur kan du försörja din man när du inte har ett jobb? Du sitter ju på Flashback hela dagarna och skriver inlägg.
Förolämpning, var har jag skrivit att det är en förolämpning? Om du tar det som en förolämpning så säger det mer om dej som Balkanimport än om mina åsikter.
Förolämpning, var har jag skrivit att det är en förolämpning? Om du tar det som en förolämpning så säger det mer om dej som Balkanimport än om mina åsikter.
Jag får pengar från min familj.
Citat:
1) Kvinnor får lära sig att tycka om det?
2) Ja men det är mobbat att inte ha en man för att det säger "ingen man vill betala för mig".
Citat:
Det är legit att satsa på vit avkomma. Men du måste titta på individen också. Det finns många white trash vita kvinnor som är sämre breeding stock än en icke-vit kvinna.
Citat:
Sure.
Citat:
Om du avlar på en kvinna som är trash då kommer du att få avkomma som är trash. Då är det bättre (IMO) att du avlar på en bra import från början.