Jag vill flytta Finland till "osäkra kort", då även de har en multikulti-maffia att räkna med, samt ett
alldeles för stort antal korankramare inom sina gränser för att jag ska känna mig säker. Även helfinska naiva Refugees Welcome....
Sak samma med
Frankrike, Danmark och
Holland.
Frankrike pga att Le Pen vinner nästa val, och för att man trots allt förbjudit burka, religiösa symboler på skolor/arbetsplatser etc - men kanske framförallt för att fransmannen (som ännu är i kraftig majoritet) har fått nog av islamistisk invandring & terrorism, och vill ta tillbaka FR åt fransmännen. Blir det inbördeskrig el liknande kommer fransoserna vinna till slut.
Danmark: De har halverat bidragen till lyxmigranterna, de har besegrat PK-maffian, och har en Dronning som skrivit att islam är ett stort problem, att något måste göras.
Holland: Geert Wilders. Han vinner nästa val då hans parti är störst i landet. Extremt anti-islam.
Sen undrar jag varför du anser Schweiz vara kört? De har stiftat en del antiislam-lagar, samt är ett för dyrt land för miljoner av muzzlor att bosätta sig i. Har varit där, såg inte många burkor. Samma gäller för Luxemburg som är mycket europeiskt.
Italien är jag tveksam till - dels pga att de inte godkänner Islam som en religion (kolla upp själva!), dels för att italienare är hetlevrade nationalister som nog kommer att kämpa för Påve och fosterland när det väl gäller.
EDIT: UK har dock lämnat EU med sitt långfinger-Brexit, och behöver inte ta emot en enda muzzla från Syrien och andra jihadistländer. Islamiserade Luton är på väg att "rensas" (lär ta tid men Rom byggdes inte på en dag) osv. Så på sikt KAN UK ha en chans.