2016-11-01, 19:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Sålde scream och gick typ +-0 så blev ingen SBC-Douglas Costa vilket tyvärr ställer till det lite för laget jag tänkte göra.

Blir såhär nu istället http://www.futbin.com/17/squad/233486

Vill verkligen spela 4321 så vet inte om jag kan få det bättre med Son och Robben i samma lag? Är det någon som har testat Müller och Robben? Värt att köpa de korten?
Citera
2016-11-01, 19:32
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Ligger 93a i världsrankningen eller liknande på ps4. Har 31,35,31,35 på mina 4 försök. Dock besviken över att mina 35or inte räckte till top 100 någon vecka

Nån som vet något mer om månadspriserna? Ser att vissa grejer har läckt ut men inga säkra källor
Då ligger du väl än bättre till på region-toppen? Grattis.

Hade ingen koll på att månadspriser fanns tidigare. Det ska EA faktiskt ha cred för.

E; Du pratar väl region kanske.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-11-01 kl. 19:43.
Citera
2016-11-01, 19:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Nu blev jag sugen på Coutinho på ett annat lag istället.

Någon som testat Vardy, Coutinho eller Sturridge? Funderar på en PL/Serie-A hybrid med de tre där framme. Lite dyra bara, har råd nu men väntar nog tills de sjunkit mer.

Annars frågar jag igen: Är Robben och Müller nåt att ha?
Citera
2016-11-01, 20:09
Medlem
eshkoshkas avatar
Allt laggar och helt plötsligt är allt i x10 speed och man har sprungit åt helvete med spelare. Är det bara hos mig det sjuka skiten uppenbarar sig på PS4?

Antar att det inte bara är för Legender man lirar XB.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-11-01 kl. 20:17.
Citera
2016-11-01, 20:09
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nu blev jag sugen på Coutinho på ett annat lag istället.

Någon som testat Vardy, Coutinho eller Sturridge? Funderar på en PL/Serie-A hybrid med de tre där framme. Lite dyra bara, har råd nu men väntar nog tills de sjunkit mer.

Annars frågar jag igen: Är Robben och Müller nåt att ha?

Packade Coutinho och slängde in honom i mitt lag för att testa honom någon match. Han smällde in två långskott i första matchen så jag bestämde mig för att behålla honom.
Citera
2016-11-01, 20:13
Medlem
https://pbs.twimg.com/media/CwMf2uoWAAAitWQ.jpg:large

Vad jag kan se så är det ingen som har nämnt detta? Marknaden lär ju inte gå uppåt på ett bra tag iaf haha.
Citera
2016-11-01, 20:36
Medlem
Vet att man kan lägga in vilka bronsspelare som helst men faaaaan va fult movemberkitet är
Citera
2016-11-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
https://pbs.twimg.com/media/CwMf2uoWAAAitWQ.jpg:large

Vad jag kan se så är det ingen som har nämnt detta? Marknaden lär ju inte gå uppåt på ett bra tag iaf haha.
Haha fan vad mycket trams det lägger till för att dra in mer pengar på paket...
Citera
2016-11-01, 21:40
Medlem
Raxies avatar
Blir galen ^^

Försökt peta ihop ett NLW-lag med Vidal, Nainggolan och Khedira i flera dagar. (NU JÄVLARS SKA KAMPEN PÅ MITTFÄLTET VINNAS OCH LÅNGSKOTT PANGAS IN!)

Men hur jag än vänder och vrider på det så får jag inte till det bättre än såhär.

http://www.futhead.com/17/squads/1869312/

Fronttrean på Lewa-Milik och Strootman känns inte 100 =/ - Och backlinjen känns väl offensivt balanserad.

Nån som har tips eller inspiration?
Senast redigerad av Raxie 2016-11-01 kl. 22:00.
Citera
2016-11-01, 21:46
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Blir galen ^^

Försökt peta ihop ett NLW-lag med Vidal, Nainggolan och Khedira (NU JÄVLARS SKA KAMPEN PÅ MITTFÄLTET VINNAS OCH LÅNGSKOTT PANGAS IN!)

Men hur jag än vänder och vrider på det så får jag inte till det bättre än såhär.

http://www.futhead.com/17/squads/1868727/

Fronttrean på Lewa-Milik och Strootman känns inte 100 =/ - Och backlinjen känns väl offensivt balanserad.

Nån som har tips eller inspiration?
Vad är kraven förutom Vidal, Radja och Khedira?

Edit: släng in totti istället för strootman? Totti är grym ingame
Citera
2016-11-01, 21:54
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Vad är kraven förutom Vidal, Radja och Khedira?

Edit: släng in totti istället för strootman? Totti är grym ingame

Inga alls egentligen - mer än att det ska vara spelbart. Och att alla lirarna ska ha exakt 9 i kemi utan loyalty.
Citera
2016-11-01, 22:20
Medlem
megaman9s avatar
Har alltid bara försvarat mig i fifa 17 alltid och kört på kontringar, men tänkte äga lite i kvalet och spöa noobs.

Jäklar vad jag blev sönder kontrad, vann skotten med minst 10 skott varje match, motståndarna kör på Park the buss och kontringar.

Aja, tillbaka till defensive med kontringar och 4-1-2-1-2 (2) och fiska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in