2016-11-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anticimexz
Mazdak var mer en äldre brors figur än ledare.. Och de fortsätter försörja sig på samma skit som innan. Flera av dessa nämnts i Mazdak tråden.

Ok, tack.
Mazdaktråden tråden om hans mord? Eller en annan?
Citera
2016-11-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Ok, tack.
Mazdaktråden tråden om hans mord? Eller en annan?

Om mordet på honom.. De nämns just som potentiella personer som skulle hämnas hans mord
Citera
2016-11-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Oj jävlar! de e en bra bit dom åkt då. Då kan man ju nästan tänka att dom bor i de området då. För tror inte dom e så smarta att dom planerat detta så väl att de stod en bil eller en annan moped där väntandes, dom la nog benen på ryggen efter som tänt på

Det är ca 2 km så att så himla långt är det inte.
Citera
2016-11-01, 12:09
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Kan någon sammanfatta kopplingarna mellan detta mord och tidigare mord i Göteborg?
Citera
Medlem
Så 2 kriminella element bortplockade? Vad är problemet? Jag förstår att det skapar oro bland den vanliga befolkningen, men vi har faktiskt skapat förutsättningarna för detta själva, vi släppte in dem i tron att det var tryggheten som vi hade en gång de var ite efter, men de vill inte ha nåt av oss förutom gratis boende, bidrag och pension som de inte har rätt till men som staten likt förbannat kommer ge dem. 2 mindre munnar att mätta. Inget att utreda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paliswe
Det är ca 2 km så att så himla långt är det inte.

Nä jag såg detta
Citera
2016-11-01, 12:12
Medlem
crusades avatar
Är det bara jag eller är det fler som känner som jag?

När jag läser senaste sidan i denna tråd så rycker jag på axlarna och kväver en gäspning, vilket i sig är skrämmande för det handlar trots allt om två mord på unga människor...
Citera
2016-11-01, 12:12
Medlem
Kan detta på något sätt kopplas ihop med mordet på han de där lilla killen tidigare i år? eller e de en helt annan fallang. Fan inte lätt att hålla reda på allt. En sak e ju jävligt säker o de e att de e så fruktansvärt löjligt allt detta
Citera
2016-11-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anticimexz
Om mordet på honom.. De nämns just som potentiella personer som skulle hämnas hans mord

Hämnas ja, men det lät på dig som om de dödade honom också, missuppfattade jag det?
Citera
2016-11-01, 12:28
Medlem
Och folk som tror att man automatiskt var kriminell för att man blev skjuten, what the fuck? Var tjejen som fick sätta livet till i trippelmordet i Uddevalla också kriminell som förtjänade det? Men hon var ju svensk så alla tangentbordskrigare på FB ger henne fripass.
Citera
2016-11-01, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Men din jävla invalid. Läs tråden innan du skriver nåt. Enligt den person med störst insyn i det hela (vad det verkar) så mördades de två bröderna igår för man inte fick tag på de "riktiga" personerna som var tänkta. Så man tog två släktingars liv istället.

Om de som dog igår var kriminella och förtjänade detta är det en helt annan historia.

Det var exakt så.
Citera
2016-11-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Känner stor sorg för Göteborg... eller hela Sverige. Media har slutat rapporterat om dessa våldsbrott och fokuserar på att kalla svensken rasist som tröttnat på röran.

En tidsfråga innan någon oskyldig får sätta livet till pågrund av Sveriges oförmåga att kunna rensa upp.

Hur har media slutat rapportera? Det finns ju flera artiklar om det. Om du inte tycker att det skrivs om det, så beror det nog på att du kanske måste förbättra din så kallade omvärldsbevakning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in