Citat:
Ursprungligen postat av
ziracorn
13 miljoner har ju redan röstat, del flesta av dem när Trumpen hade sin dåliga period, samt
innan FBI satte igång igen. Taskigt för the Donald, kan ju avgöra en hel del i key-states.
Kan mkt väl vara så men kan vara så att de som är fast beslutna om att de vill rösta på Trump eller på Clinton röstar i förtid.
Finns inget som pekar på att Hillary egentligen skulle vinna på förtidsröster mer än att rösterna framöver kan bli än mer negativt påverkade bland undecided och independents pga emailen.
Men det kan vara 50/50 i förtidsrösterna hitills, det vet ingen än.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det nekar jag inte, han får väl egentligen (nästan) bara pengar tack vare sitt namn så det gäller nu verkligen att han kan visa att han är seriös och inte blir tvingad bort om han blir president.
Jag vet. Du är ändå vettig här i tråden. Vi håller inte med varann i sakpolitik men dig går iaf att diskutera med.
Jag anmärkte bara tidigare på anklagelserna som ställdes fram att Trump inte gjort något för att vara den han är idag. Att han ärvt en del är sant men långtifrån den han är idag så jag tycker allt att han förtjänar en del cred. Inte alla som lyckas så bra som han gjort i byggbranschen och tagit sig igenom två stora, långvariga finanskriser.