2014-03-10, 15:06
Medlem
MagicVaporizerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Beroende på hur skonsamt ni vaporizar kan man använda gräset igen, om nån inte kände till det alltså. Röka smakar lite fimp, men ta tillvara på kristallerna som är kvar iallafall!

Man kan också äta det - så kallat ABV. Har sett allt från att folk lägger det i kapslar till ovanpå sina mackor eller i yoghurt. Effekten är snarlik den som du upplever om du skulle äta cannabis vanligt fast det krävs mer mängdmässigt för att komma upp i samma nivå.
2014-09-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magician
Är den verkligen så bra den där?

Nån annan som vet?

Köpte den på http://xprezzo.tictail.com den var faktiskt riktigt mysig, tog ett tag innan jag lärde mig men den gör sitt jobb
2014-12-18, 02:20
Medlem
msheisenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjrnOut
Köpte den på http://xprezzo.tictail.com den var faktiskt riktigt mysig, tog ett tag innan jag lärde mig men den gör sitt jobb

Har funderat på denna faktiskt! Är den värd pengarna?
2014-12-18, 04:20
Medlem
Synd att inte pax säljs på smoketower fortfarande...
2016-04-08, 17:01
Medlem
Custom_mades avatar
Nå bra tips på en som kan ta både hasch och grönt?

Atmos Jewel har jag kikat på...
2016-10-31, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Nå bra tips på en som kan ta både hasch och grönt?

Atmos Jewel har jag kikat på...

Bump!

Jag har aldrig provat röka weed med hjälp av en vaporizer man av vad jag förstått så ska det dels:
- Lukta mycket mindre (Luktar röken som vanlig gräsrök eller annrolunda?) vilket är tacksamt om man bor i lgh.
- Konsumera mindre gräs för samma effekt, alltså att man blir mer hög/ det behövs mindre gräs för att bli bäng.
- Inte lika skadligt för lungorna (Detta bryr jag mig mindre om, röker inte så ofta ändå..)

Är ovanstående korrekt? berätta gärna om era erfarenheter, speciellt rörande doft!

Jag undrar även kring vilken vap som lämpar sig för att röka weed. Har ni några tips på dels modell samt även på återförsäljare vore jag mycket tacksam. Jag är relativt prisokänslig och kan tänka mig att betala upp emot ~2000 kr för en vap av god kvalite. Går det att få billigare är jag naturligtvis tacksam.

tack på förhand!
2016-10-31, 19:13
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Den stora tråden om vaporizers! (FAQ/Diskussion) /låst
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem