Citat:
Ursprungligen postat av
Wau
* Ja du, man ser det man ser och tar in det man vill ta in. Du får ta och läsa igenom dokument och andra länkar i tråden några gånger till. Tillslut så hittar du det du söker.
Nä, jag har inte hittat det jag söker!
Citat:
** Klart de har ett syfte, det har alla hemsidor, även dessa. Granitporten AB och T.N & C/o's andra företags sidor finns ute för att folk skall tro att det är riktiga företag, men det lyckas de väll inte så bra med va??
Fråga inte mig, jag kan inte sådant!
Citat:
Min fetning: Så nu har du äntligen fått upp ögonen?? Du behöver inte delge något syfte, det är ju det H.S och Luffa sagt hela tiden, Granitporten AB, Migliore Fondspar mfl xxxxxxx-bolag's hemsidor har bara ETT ända syfte, nämligen att få skiten att se rent ut. Skönt att du fått upp ögonen nu iallafall.
Nej, jag är lika frågande som tidigare! Gillar inte när man lägger ord i min mun!
Citat:
*** Läs igen, vill de inte presentera sina egna bevis här så varför inte utnyttja sina egna hemsidor för att lägga fram deras version? Som sagt innan deras tystnad är talande.
Om någon tänder eld på min bil är jag inte så jävla korkad att jag häller bensin på elden för att få den släckt! Det är därför jag tror ingen ens vill lägga fram några "bevis" i denna tråd på Flashback.
Citat:
**** Va?? Visa bara att H.S har fel i det han skriver, nämligen att T.N bygger luftslott. Om T.N & C/o skött sig borde det finnas en massa färdig byggda projekt att visa upp.
Då får du först visa vem H.S är och sedan visa vad denne H.S skrivit!?
Jag har för mig att det är Luffa Bluffa som skrivit i tråden och inte någon H.S!
Har du stavat fel eller tar du fel på person eller blandar du ihop alla skit?
Citat:
***** Vendetta för vad?? Finns det någon som har blivit lurad av T.N tror du?? Kan detta vara en hämnd tråd menar du?? UNDRAR vad som kan ha föranlett det?? Se nu till att xxxxx & C/o släpper loss lite och att de börjar visa oss andra att allt H.S och Luffa skriver är skitsnack.
Nu vet jag inte vem H.S är och jag vet faktiskt inte heller vem Luffa Bluffa är och är inte intresserad av det heller men jag tror alldeles bestämt att det handlar om avundsjuka. Sedan kan du inte avkräva av mig vad en random företagare skall visa upp för några ramdom idioter i en vendetta-tråd i ett förtalforum!
Citat:
Jag ger mig inte, med en dåres envishet kommer jag fortsätta be om att någon ger oss något som motbevisar det som står här i tråden. Nej, EN genomförd affär på typ 3-4 år funkar inte som ett giltigt motbevis här.
Återigen, jag tror knappast någon företagare viker ut sig bland idioter! Man säljer inte företag för att motbevisa vad en grupp avundsjuka på ett förtalforum snattrar om.
Citat:
Däremot skulle det funka om någon visar en Polisanmälan gällande de påstådda brott där H.S står som misstänkt för ofredande/stalkning/förtal/misshandel osv, mot någon av dem som nämns i tråden eller dess anhöriga. Kanske något dokument som visar H.S påstådda samröre med diverse myndigheter i denna "häxjakt" mot T.N & C/o. Eller varför inte bara visa några färdiga byggprojekt??
Nu börjar det bli tjatigt, jag tror inte de alls vill husera här inne!
Vad det gäller polisanmälan tror jag inte det går att få ut några sådana vad det nu har med den där initialen H.S att göra.
Inget företag någonstans har någon som helst bevisbörda mot Luffa Bluffa entouraget här inne!