2016-10-31, 18:04
Medlem
Adinatoors avatar
Är 18 och ska skriva underskrift på papper från nya jobbet, hur ska en proper underskrift se ut? Jag har ju knappt någon aning om hur den see ut, kan inte ens skrivstil
Citera
2016-10-31, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adinatoor
Är 18 och ska skriva underskrift på papper från nya jobbet, hur ska en proper underskrift se ut? Jag har ju knappt någon aning om hur den see ut, kan inte ens skrivstil

En underskrift kan se ut precis hur som helst, så länge du är någorlunda konsekvent. Du kan alltså i princip använda en smiley om du vill.
Citera
2016-10-31, 18:13
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic
En underskrift kan se ut precis hur som helst, så länge du är någorlunda konsekvent. Du kan alltså i princip använda en smiley om du vill.
Hm, okej! Tack för svaret.
Har du någon aning om hur den ska se aningen proper ut? Ångrar mig nu att jag sket i att lära mig skrivstil i lågstadiet
Citera
2016-10-31, 18:13
Medlem
MartinStLouiss avatar
Skriv under på samma sätt som du skrev under när du skaffade ID-kort/körkort/pass.
Citera
2016-10-31, 18:14
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Skriv under på samma sätt som du skrev under när du skaffade ID-kort/körkort/pass.
Ser ju bara så jäkla fult ut :P
Citera
2016-10-31, 18:16
Medlem
Lekes avatar
Precis som flytastic säger kan den se ut i princip hur som helst. Allt ifrån John Hancock's mästerverk till Jack Lew's lite mer tveksamma kreation.

Hitta en signatur som du kan skriva någorlunda fort och koncist men som fortfarande ser bra ut.
Citera
2016-10-31, 18:16
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:

Du kan ju alltid träna upp den och försöka hitta ett sätt o skriva den som går fort och som ser bra ut.
Citera
2016-10-31, 18:18
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leke
Precis som flytastic säger kan den se ut i princip hur som helst. Allt ifrån John Hancock's mästerverk till Jack Lew's lite mer tveksamma kreation.

Hitta en signatur som du kan skriva någorlunda fort och koncist men som fortfarande ser bra ut.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Du kan ju alltid träna upp den och försöka hitta ett sätt o skriva den som går fort och som ser bra ut.
Outar mig inte för mycket när jag säger att jag heter Jan i förnamn. Känns som det är svårt att göra den märkvärdig haha!
Citera
2016-10-31, 18:21
Medlem
Lekes avatar
Två exempel från google: 1, 2. Sen behöver ju inte signaturen likna namnet överdrivet. Du kan till exempel fokusera på att göra ett snyggt J och sen skriva massa krumelurer efter.
Citera
2016-10-31, 18:23
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leke
Två exempel från google: 1, 2. Sen behöver ju inte signaturen likna namnet överdrivet. Du kan till exempel fokusera på att göra ett snyggt J och sen skriva massa krumelurer efter.
Tack vännen! Du är guld, önskar mer människor var lika hjälpsam som du!
Citera
2016-10-31, 18:25
Medlem
Lekes avatar
Citat:
Tack vännen! Du är guld, önskar mer människor var lika hjälpsam som du!

Vad gör man inte för en okänd flashbackare
Citera
2016-10-31, 18:35
Medlem
Sereenas avatar
Citat:

Den ska se ut som på ID't (snarlik/skriven på samma sätt), det är ju hela syftet med signaturen, stilen ska kunna användas för att bekräfta att det är du som skrivit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in