2016-10-25, 09:12
Medlem
Alla som ifrågasätter My är bara avundsjuka. My är smart, vacker och framgångsrik. Hon är dessutom en fantastisk vän och en kompetent PT. Man kan alltid lita på My!
Citera
2016-10-25, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Alla som ifrågasätter My är bara avundsjuka. My är smart, vacker och framgångsrik. Hon är dessutom en fantastisk vän och en kompetent PT. Man kan alltid lita på My!

Ironi?
För annars var de den sämsta beskrivningen någonsin.
Citera
2016-10-25, 16:44
Medlem
Caravelles avatar
Jag är ytligt bekant med My. Hon är en fin och trevlig tjej. Jag önskar henne inget annat än välgång då hon jobbat och kämpat i livet.

Varför inte stötta människor än att sabla ner dem i tid och otid? Hon är oförarglig och knappt gjort en fluga förnär.
Citera
2016-10-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caravelle
Jag är ytligt bekant med My. Hon är en fin och trevlig tjej. Jag önskar henne inget annat än välgång då hon jobbat och kämpat i livet.

Varför inte stötta människor än att sabla ner dem i tid och otid? Hon är oförarglig och knappt gjort en fluga förnär.

De märks att du bara är ytligt bekant tyvärr.
Men hoppas hon lärt sej denna gång så inte fler drabbas av hennes beteende.

Avverkat många genom åren men är säker på att den förlorade vänskapen med MG är den som svider mest.
Tycker synd om alla hon sviker och ljuger för
Citera
2016-10-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
De märks att du bara är ytligt bekant tyvärr.
Men hoppas hon lärt sej denna gång så inte fler drabbas av hennes beteende.

Avverkat många genom åren men är säker på att den förlorade vänskapen med MG är den som svider mest.
Tycker synd om alla hon sviker och ljuger för
Och hur många har du avverkat genom åren? Till skillnad från My är inte dina bravader offentliga. Jag har också avverkat en massa folk, sånt händer genom livet. Om MG inte finns kvar i någons liv va hon inte viktigare än så, det är inte värre. Varför vara så jävla dramatisk och bete sig som om My vore värsta massmördaren? Det säger mer om dramatikerna än om My. Pinsamt!
Citera
2016-10-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Och hur många har du avverkat genom åren? Till skillnad från My är inte dina bravader offentliga. Jag har också avverkat en massa folk, sånt händer genom livet. Om MG inte finns kvar i någons liv va hon inte viktigare än så, det är inte värre. Varför vara så jävla dramatisk och bete sig som om My vore värsta massmördaren? Det säger mer om dramatikerna än om My. Pinsamt!

I detta fallet handlar de inte om att MG inte var viktigare än så!
Jag är inte dramatisk,tyvärr är detta på riktigt.
Det som skrämmer mej är hur någon kan försvara MM utifrån att man "känner henne genom" bloggen!
Citera
2016-10-26, 21:44
Medlem
Citat:
I detta fallet handlar de inte om att MG inte var viktigare än så!
Jag är inte dramatisk,tyvärr är detta på riktigt.
Det som skrämmer mej är hur någon kan försvara MM utifrån att man "känner henne genom" bloggen!
Jag känner ingen genom någonting, varken genom blogg eller andra sammanhang. Det jag följer är ev trådar som jag ingår i, knappt mer än så. Kollar lite blaskor ibland men jag har faktiskt inga personliga erfarenheter alls. Du däremot verkar bitter och är förmodligen bränd, och det beklagar jag. Jag önskar att du en dag kommer över det som drabbat dig och att du slipper känns ett sådant behov att destroya dina ovänner på öppna forum. All lycka!!
Citera
2016-10-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna

Alltså jisses va jag är trött på detta med avundsjuka, i alla bloggare man läser så är folk avundsjuka så fort man ifrågasätter minsta lila och undrar något. Inte fan skulle folk säga att man är avundsjuk på regeringen för man ifrågasätter den. Ifråga sätta saker har inget med avundsjuka att göra, när ska folk fatta det???
Citera
2016-10-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jag känner ingen genom någonting, varken genom blogg eller andra sammanhang. Det jag följer är ev trådar som jag ingår i, knappt mer än så. Kollar lite blaskor ibland men jag har faktiskt inga personliga erfarenheter alls. Du däremot verkar bitter och är förmodligen bränd, och det beklagar jag. Jag önskar att du en dag kommer över det som drabbat dig och att du slipper känns ett sådant behov att destroya dina ovänner på öppna forum. All lycka!!

Komiskt vilka slutsatser du drar!
Jag är inte ett dugg bitter och har inga ovänner heller.
Jag tycker bara detta är tragiskt och det är bra att saker o ting kommit upp till ytan ang MM.
Citera
2016-10-27, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaLisa
Alltså jisses va jag är trött på detta med avundsjuka, i alla bloggare man läser så är folk avundsjuka så fort man ifrågasätter minsta lila och undrar något. Inte fan skulle folk säga att man är avundsjuk på regeringen för man ifrågasätter den. Ifråga sätta saker har inget med avundsjuka att göra, när ska folk fatta det???

Håller med dej! Avundsjuk? På vad liksom?
Citera
2016-10-27, 16:03
Medlem
Citat:
Håller med dej! Avundsjuk? På vad liksom?

På hennes framgångar, hennes glamorösa liv, hennes utseende, alla kändisar hon känner. Det finns mycket att vara avundsjuk på.
Citera
2016-10-27, 17:46
Medlem
Citat:
Komiskt vilka slutsatser du drar!
Jag är inte ett dugg bitter och har inga ovänner heller.
Jag tycker bara detta är tragiskt och det är bra att saker o ting kommit upp till ytan ang MM.

Och vad har kommit upp till ytan ang MM? Har jag missat nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in