2016-10-29, 20:28
Medlem
E14s avatar
Jag har intagit 15 av vad som sägs vara Ksalol (xanor, alprazoolam) under senaste dygnet. Tog en eller två nu senaste timmen för att bli av med besvären men det känns likadant förutom lite snurrig i huvudet som man brukar bli på alprazolam.

Trots det känner jag en mild panikångest krypa i kroppen. Lite som när man sitter försjuken i en skräckfilm och väntar på att det läskiga ska komma. Med andra ord lite spänd i kroppen och något tungandad.

Är detta normalt eller jag fått i mitt något annat?

Tacksam för svar.
Citera
2016-10-29, 23:14
Medlem
Vars har du köpt dem ifrån? Det är inte blandshoppen va?
Senast redigerad av deblirbraskaduse 2016-10-29 kl. 23:19.
Citera
2016-10-29, 23:20
Medlem
E14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deblirbraskaduse
Vars har du köpt dem ifrån? Det är inte blandshoppen va?

Från Flubsvamp, outar inte vendorn här men han gillar kavaj.
Citera
2016-10-29, 23:41
Medlem
-Zex-s avatar
Du verkar vara väldigt orolig av dig så du ska nog ta det lugnt över ett glas vatten
Citera
2016-10-30, 01:09
Medlem
-spitzlix-s avatar
Polaren gjorde samma som dig en gång och blev likadan/kände likadant. Satte på en film åt honom och bäddade ner honom i soffan medans jag sneglade lite på honom titt som tätt han blev helt som halvt inne i filmen så när jag frågade hur han mådde sa han " Vad snackar du om?" så se en film eller något så du kopplar bort tankarna, ta något att käka, drick något gott ( En kopp te kanske? ) och koppla av.
Citera
2016-11-03, 19:20
Medlem
Du svarar på din egen fråga.

Du har tryckt i dig 15st Ksalol och du är nojig över att du fortfarande känner en viss ångest.

SLUTA tryck i dig mera av dom. Det ända du skapar med det där beteendet är en rebound effekt av alprazolamet, du kommer med andra ord få mycket grövre ångest när det börjar gå ur kroppen.

Vad du gör vid det laget kommer vara avgörande om du får ett benzodiazepinberoende på halsen eller inte.
Citera
2016-12-12, 12:07
Medlem
Sek-Losos avatar
för mycket benzo ger lätt omvänd effekt..dvs ångest istället för lugn...
Citera
2016-12-12, 16:04
Medlem
pl00jErs avatar
Vad pysslar du med egentligen? Varför sitter du och stoppar i dig 15 st xanor om dagen? Sen sitter du och känner efter så jävlar noga. Gå ut och ta en promenad istället?

Varför anser du att du behöver benzo? Jag tror inte du behöver ett skit egentligen.
Citera
2016-12-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E14
Jag har intagit 15 av vad som sägs vara Ksalol (xanor, alprazoolam) under senaste dygnet. Tog en eller två nu senaste timmen för att bli av med besvären men det känns likadant förutom lite snurrig i huvudet som man brukar bli på alprazolam.

Trots det känner jag en mild panikångest krypa i kroppen. Lite som när man sitter försjuken i en skräckfilm och väntar på att det läskiga ska komma. Med andra ord lite spänd i kroppen och något tungandad.

Är detta normalt eller jag fått i mitt något annat?

Tacksam för svar.
Antagligen har du at 15mg vs 2mg e stor skillnad
Citera
2016-12-21, 09:53
Medlem
squamigeras avatar
Ska bli spännande att se hur många xanor det där slutade med i slutändan... Han verkade ju inte ha tagit direkt några större mängder tidigare
Citera
2017-02-13, 02:49
Medlem
E14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Du svarar på din egen fråga.

Du har tryckt i dig 15st Ksalol och du är nojig över att du fortfarande känner en viss ångest.

SLUTA tryck i dig mera av dom. Det ända du skapar med det där beteendet är en rebound effekt av alprazolamet, du kommer med andra ord få mycket grövre ångest när det börjar gå ur kroppen.

Vad du gör vid det laget kommer vara avgörande om du får ett benzodiazepinberoende på halsen eller inte.

Tack, jag behövde påminnas om det. Jag vet att du har rätt och jag kommer följa ditt råd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in