Citat:
Trevlig, mjuk, charmig....men så torde det vara när människor runtomkring honom gör som han säger
Råkar man ha en annan åsikt eller vilja - då blir det förmodligen inte roligt
Och hur kunde socialtjänsten hjälpt den här familjen för många år sedan?
En hel del gissar jag...
Men dom gör ju ingenting och trots det (eller pga?) går dom på knäna
Socialtjänsten "går på knäna" för att dom ingenting gör
Man kan ju tillägga att även socialsekreterare och annat myndighetsfolk låter sig manipuleras och duperas av dessa psykopater, narcisister
Och om dom låter sig luras som rimligtvis möter psykopater ofta - hur ska då en kvinna som kanske aldrig mött en psykopat kunna värja sig?
Det finns även kvinnliga galningar fast dom är mkt färre än männen - och det borde den manliga sidan av befolkningen vara tacksamma för
Jag tänker närmast på kvinnan i Arboga som sitter häktad misstänkt för mord på sin pappa, man....osv
Det är också ett uppmärksammat fall i media - men jag har inte läst eller hört någonstans att hennes offer får skylla sig själva? Om jag har missat det då ber jag om ursäkt
Råkar man ha en annan åsikt eller vilja - då blir det förmodligen inte roligt
Och hur kunde socialtjänsten hjälpt den här familjen för många år sedan?
En hel del gissar jag...
Men dom gör ju ingenting och trots det (eller pga?) går dom på knäna
Socialtjänsten "går på knäna" för att dom ingenting gör
Man kan ju tillägga att även socialsekreterare och annat myndighetsfolk låter sig manipuleras och duperas av dessa psykopater, narcisister
Och om dom låter sig luras som rimligtvis möter psykopater ofta - hur ska då en kvinna som kanske aldrig mött en psykopat kunna värja sig?
Det finns även kvinnliga galningar fast dom är mkt färre än männen - och det borde den manliga sidan av befolkningen vara tacksamma för
Jag tänker närmast på kvinnan i Arboga som sitter häktad misstänkt för mord på sin pappa, man....osv
Det är också ett uppmärksammat fall i media - men jag har inte läst eller hört någonstans att hennes offer får skylla sig själva? Om jag har missat det då ber jag om ursäkt
Tror inte någon här tycker att mordoffret Lotta får skylla sig själv.
Men det är en jäkla skillnad att plötsligt börja umgås med någon som suttit inne 12 år bland annat för att upprepade gånger misshandlat tidigare flickvänner, som missbrukar anabola o kokain - och själv välja att anamma hans livsstil o missbruk och fortsätta med honom fast hans misshandlar även dig.
Jämför med att en finskättad hårt arbetande hantverkare blir tillsammans med en ostraffad kvinna och får ett tvillingpar med henne. Han hade dessutom nyligen separerat från denna kvinna.
Visst kan bägge ha blivit dödade av sina kärlekar - och båda dessa skulle kunna vara psykopater. Men den ev. mördade maken valde ialla fall inte någon med ökänd våldsbrottslig kärriar i bagaget och som kunde bli skogstokig på anabola, vilket Lotta gjorde.
Hade den avlidna maken Aki istället blivit tillsammans med damen som kallas svarta änkan på anstalten där hon sitter och plötsligt också misshandlats/dödats som flera andra av hennes äkta män, om hon varit fri - ja då skulle nog de flesta tycka att han tog en stor risk.
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-29 kl. 16:16.
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-29 kl. 16:16.