Hoppas som fan på att det var att de kastat om svarsalternativ på del 5. Hade 34 ungefär på del 1-3 men sista delen hade jag ungefär 14 enligt HPakademin. Kan inte stämma. Hahaha illa för alla som köpt eventuellt fusk och åkt fast nu isåfall.
UHR de mästertrollen verkar ha slumpat ordningen på uppgifterna i sista passet. Iallafall för de som skriver i Stockholm. Facit nedan gäller alltså vad vi vet för orter utanför Stockholm.
Vi kommer att ha frågestund i vår blogg när uppgifterna släpps 20:00. Då kommer vi att besvara fråga för fråga som ni skickar in här Bloggen
Fr hpfacit
Jag skrev i Stockholm och det verkade gälla för mig.
Ja men precis tidigt på morgonen var ju rätt,
jag valde det först men ändrade till såklart till 'ofta' eller sånt man gör jämt, eller var det va..
Ja, fast det fanns två svarsalternativ som var rimliga: "i morgon" och "tidigt". Valde du i morgon så bytte du inte bort rätt svar ändå. Själv gissade jag också på det först men tyckte det lät för mycket som "imorgon" så var tvungen att byta.
Skrev inte i Stockholm och det stämde inte för mig. Troligtvis är det slumpat, känns lite konstigt att bara ha det i en region?
Antagligen måste de fasa in systemet. De kanske visar sig bli stora konsekvenser för hur folk presterar gentemot vilken ordning vissa uppgifter ligger. De lär testa i en region först, och se om de ser skillnader mot en kontrollgrupp