2016-10-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Hoppas att det stämmer, för då chansade jag fan rätt.

Om livefacitet stämmer så borde man hamna på >1,85 iaf.

Någon mer än jag som alltid presterar sämre på andra verbala delen jämfört med första? Helt slut i huvudet på eftermiddagen

Vad menar du med livefacit?
Citera
2016-10-29, 16:57
Medlem
Nån som minns vilka ord nummer 7 och 9 var på det sista Verb-passet? Filantrop var 10 och den där fisken var nummer 8.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarfar
Stämmer hpakademiens 4:e facit in på era svar?
Ifall det är så har jag gjort något gravt fel. Har inte ett enda jävla rätt men upplevde det vara enkelt.
Hoppas för allt i världen att detta då enbart är ett fel i mitt orangea papper och inget som jag fuckade med provsvaren också.
Annars syns vi i vår!

Den stämmer inte för mig heller. Är ganska säker att jag hade 5 första rätt vilket den säger
att jag inte har.
Citera
Medlem
Citat:
Ifall det är så har jag gjort något gravt fel. Har inte ett enda jävla rätt men upplevde det vara enkelt.
Hoppas för allt i världen att detta då enbart är ett fel i mitt orangea papper och inget som jag fuckade med provsvaren också.
Annars syns vi i vår!

Jag upplever exakt samma sak på sista provpasset! Har seriöst typ fem rätt, och kvant är min starka sida. Det MÅSTE vara fel?
Citera
2016-10-29, 16:58
Medlem
Citat:
Annars syns vi i vår!

Fick också oehört dåligt resultat på provpass 5 om det är det du menar (de fjärde facitet). Hmm...
Citera
2016-10-29, 16:58
Medlem
Mellan pass 4 och 5 tog jag med mitt kontrollpapper ut för att jämföra mot onlinerättningen som låg ute här. Då sa handledaren till mig att det var otillåtet, och att mitt prov troligen kommer bli struket. När jag läser instruktionerna står det inget om det, och även om det är möjligt att han sa det imorse så har jag inget minne av det. Minns ni om ni fick någon instruktion angående detta?
Citera
2016-10-29, 16:59
Medlem
Mrkicklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerdemokraterna
Någon annan som hade svårigheter att koncentrera sig under andra delprovet på grund av feministiska LÄS texter och användadet av ordet "hen" osv.

Kan verkligen inte släppa det, blir så jävla förbannad och tankarna glider då iväg på vart vårt land är på väg och annat tragiskt.

Nej, du får jobba på koncentrationssvårigheterna.
Jag gjorde en bild på dig:
http://imgur.com/a/mNPCo
Citera
2016-10-29, 17:00
Medlem
Mrkicklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cylle
Mellan pass 4 och 5 tog jag med mitt kontrollpapper ut för att jämföra mot onlinerättningen som låg ute här. Då sa handledaren till mig att det var otillåtet, och att mitt prov troligen kommer bli struket. När jag läser instruktionerna står det inget om det, och även om det är möjligt att han sa det imorse så har jag inget minne av det. Minns ni om ni fick någon instruktion angående detta?

De sade inget om detta på mitt prov, dock har jag frågat tidigare år och då har jag inte fått ta med det ut. Kan inte se hur det skulle kunna leda till fusk dock.
Citera
2016-10-29, 17:02
Medlem
Håller med er, hade oväntat mycket fel på provpass 5.

Finns det något annat facit?
Alla ni fuskanordnare, ni bör väl ha facit?
Citera
2016-10-29, 17:05
Medlem
Gliese581Cs avatar
HPakademiens svar stämmer väldigt bra in med mina och jag har tidigare landat på 1,9 på kvant
Citera
Medlem
ElviraMays avatar
Vad är det för online-rättning ni pratar om? Är så sugen på att jämför mina svar med nån som tror den har fått högt. Orkar inte vänta till Onsdag!
Citera
Medlem
zala's avatar
Hade också väldigt många fel på provpass 5 enlig livefacit.

Hur räknar man ut vilken poäng man fick om man utgår från att nomineringstabellen ser likadan ut som föregående år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in