Svaret fick jag till 5/2 eller 2/5, var nåt av dem. Ganska säker på att det var 2011.
2/5 är rätt svar ifall det var år 2011 vilket jag är 77% säker på. Trodde först det var 2012 och fick inte ihop det sedan såg jag att det var 2011 då stämde det bättre
Är du säker på det? Prov vakten läste upp ett nummer på någon annans blad för att påminna om att alla skulle skriva ner numret i provhäftet och det var nästan samma som mitt xxxx51 mot min xxxx54.
Min bordsgranne hade inte samma som mig, fast det enda som skilde var den sista siffran.
Är du säker på det? Prov vakten läste upp ett nummer på någon annans blad för att påminna om att alla skulle skriva ner numret i provhäftet och det var nästan samma som mitt xxxx51 mot min xxxx54.
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Min bordsgranne hade inte samma som mig, fast det enda som skilde var den sista siffran.
Mina bordsgrannar hade båda exakt samma som jag, vill jag minnas. Ni gör mig osäker dock... Jag får dubbelkolla under nästa provpass.
Citat:
Ursprungligen postat av Rem-
Mina bordsgrannar hade båda exakt samma som jag, vill jag minnas. Ni gör mig osäker dock... Jag får dubbelkolla under nästa provpass.
Kollade med grannen och han hade samma som mig förutom sista siffran som var 1 innan mig. Bladen ligger numrerade på varandra så att alla får ett eget "ID" när de delas ut vid första provet.
Ez. Min granne kollar mina svar, så jag skriver fel med vilje. Nej, skojar, han får gärna ta mina svar Lol. Tycker att proven varit lättare än förr idag, men hoppas jag inte jinxar.
Hur går det för er?
Huvudet börjar bli segt nu inför sista haha!
Sådär.. har varit riktigt seg hela dagen. Höll på att somna när jag skulle läsa texten om arkeologi. Tycker annara mattedelen gick helt ok. Slänger i mig en redbull och lite frukt nu så får hoppas det går bra på sista.