Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-28, 22:18
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Rekommenderar alla att kolla på Trumps rally som börjar inom kort, kommer bli spännande!
2016-10-28, 22:19
Medlem
ziracorns avatar
David Gergen på CNN påstår att de nya uppgifterna som läckt KAN ha inverkan på valets utgång. Själv tvivlar jag, too late. Hoppas jag har fel som alltid.
2016-10-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Nej, till skillnad från dig är jag svensk minst 200 år tillbaka som jag sett, svensk redo att med AK5 försvara mitt land. Du kan väl skaffa helfigurposters på Trump och Putin tack?

Skitsnack. Däremot fortsätter flera åtal mot Trump.
Till skillnad mot tramset om Clintons mailserver, något många hade under Bush, så är det bedrägeri Trump sysslat med i många år. Det är väldigt många människor Trump lurat på miljoner, Trump uni.

Vilka flera åtal skulle det vara? Kan du länka till ett par åtminstone? Eller tänker på utredningen FBI drog igång idag?
2016-10-28, 22:21
Medlem
Madagascars avatar
Nu händer det grejer... enligt oddset på betfairs oddsbörs.

Från igår till idag har oddset på trump rasat från drygt 6 till nu 4.4

Men vad är det som hänt idag? Jag såg att ett par opundersökningar i ett par swing states har presenterats och att de var i riktning trump... Men det måste ha hänt något mer tänker jag. Vadå?
2016-10-28, 22:25
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar

Men vad är det som hänt idag? Jag såg att ett par opundersökningar i ett par swing states har presenterats och att de var i riktning trump... Men det måste ha hänt något mer tänker jag. Vadå?
Clintons Email-skandaler kanske. FBI har öppnat utredningen igen, men jag kan tycka att den nyheten kom lite sent för att påverka.
2016-10-28, 22:25
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar

FBI återupptar undersökningen om Tantens e-mail.
Sover du dygnet runt, eller!?
2016-10-28, 22:29
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Clintons Email-skandaler kanske. FBI har öppnat utredningen igen, men jag kan tycka att den nyheten kom lite sent för att påverka.

Ja, du har troligtvis rätt.

David Gergen på CNN påstår att de nya uppgifterna som läckt KAN ha inverkan på valets utgång. Själv tvivlar jag, too late. Hoppas jag har fel som alltid.
2016-10-28, 22:41
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botolf

Kvinnan som anklagar honom för att ha taffsat på henne offentligt på planet med sina tentakler som en galen bläckfisk har visat sig snacka skit.

Är det denna kvinna ?

http://truthfeed.com/busted-latest-phony-trump-accuser-is-a-writer-for-the-viciously-anti-trump-huffington-post/31021/
2016-10-28, 22:45
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
tack.

Hmm... som jag tolkar det så har man stött på nya email från/till Clintons ökända privata emailserver när man utrett något helt annat.

Jag har svårt att förstå att detta skulle öka Trumps chanser signifikant. Man har ju rotat i hennes email flera gånger förut.

https://www.theguardian.com/us-news/2016/oct/28/fbi-reopens-hillary-clinton-emails-investigation
2016-10-28, 22:59
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
CNN är riktigt skräp, de talar bara om att det är fel av FBI att gå ut med denna information, de har panik och alla har ledsna ansikten.

Jo, håller med dig. Den vanligtvis "säkre" David Gergen var synligt skakad. Visste inte va han skulle yttra.
Trumpen ökar väl några punkter i Florida, Penns./North C.

To much att hämta igen.
2016-10-28, 23:04
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Om statshemligheter från Clintons e-post har hamnat i Weiners mobiltelefon som han använde för att sexchatta med femtonåringar så har Clinton gjort sig skyldig till ett allvarligt brott.

Hur menar du? Att det är Clintons fel att en annan person hon haft mailkontakt med är pedofil?
Har absolut inget med vad person B utför. Det är själva grejen att hon skickar hemligstämplat material som ej är krypterat.

Hela det här valet är House of cards. Någon i Trump-lägret har hållhake på höjdare i FBI och försöker ställa till med kaos innan röstningen.
Senast redigerad av Persimåån 2016-10-28 kl. 23:07.
2016-10-28, 23:19
Moderator
Unitys avatar
Diskutera Clinton i Clinton-tråden eller bli varnade.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in