Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-28, 20:39
Medlem
bludderbladders avatar
Sammanträffande att Guiliani var ute och förberedde Fox för en liten Trump surprise nån dag sen, not.
2016-10-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Lite skumt att alla Hillary vurmare trycker på med nyheten dock. Vanligtvis så brukar dom gömma undan hennes skandaler.

Som sagt det är någon 3e part som har mejlen.

Det vi ser nu är folk som försöker rädda sig själva på något sett. Om dessa personer bestämmer sig för att läcka mejlen.

Är ändå 10 dagar kvar för Trump nöta in det här i folket.
2016-10-28, 20:56
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Som sagt det är någon 3e part som har mejlen.

Det vi ser nu är folk som försöker rädda sig själva på något sett. Om dessa personer bestämmer sig för att läcka mejlen.

Är ändå 10 dagar kvar för Trump nöta in det här i folket.

Tycker att du, "seeeg321", har en bra poäng här. Varför dröja så länge med the punchline? Det är 10 dagar kvar, många förtidsröstade under tiden Trumpen var "en horkarl" enligt MSM. Too much, too late?
2016-10-28, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Detta går inte att gömma undan. Det saknar motstycke i historien. Polismyndigheten i ett demokratiskt land inleder en förundersökning (angående brottet spioneri) elva dagar före ett val. Aldrig hänt tidigare.

Sant, nej men jag undrar lite för vet aldrig om dom sitter på någon plan, har något ess i rockärmen. Har blivit så paranoid pga alla hoax och false flags dom gör. ^^

Såg nyss Trump och några av hans staff, dom va inte på dåligt humör iallafall. https://www.youtube.com/watch?v=tojicre_Qe8
2016-10-28, 21:18
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Tycker att du, "seeeg321", har en bra poäng här. Varför dröja så länge med the punchline? Det är 10 dagar kvar, många förtidsröstade under tiden Trumpen var "en horkarl" enligt MSM. Too much, too late?

Skulle det dyka upp så pass graverande uppgifter att Hillary får dra tillbaka sin kandidatur så kanske det får jobbiga konsekvenser för alla förtidsröster? Någon som är så pass insatt i det här med förtidsröster att de vågar uttala sig om saken? Inte för att jag håller detta scenario för särskilt troligt, men det är intressant att spekulera i.

För Trump skapar FBI:s uttalande givetvis ett enormt retoriskt överläge. Dels då det skiftar fokus från Ryssland när mailens äkthet diskuteras och dels då MSM kommer växla upp allt snack om hans usla kvinnosyn till en sådan nivå att många säkerligen tröttnar eller blir misstänksamma när utredningen inte får mer fokus i media.

De sista tio dagarna lär vi få se en väldigt defensiv Hillary och en extremt offensiv Trump. Sen kanske det läcker något nytt om honom i sista stund, men jag undrar om Demokraterna inte redan hade släppt det om så var fallet.
2016-10-28, 21:26
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=705Os-3YOoc

Ny video från veritas visar hur vänstern(miljardären Soros) riggar valet och tar bort rösten för 150 miljoner människor i USA.

Precis så som det går till i Sverige.
2016-10-28, 21:29
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Skulle det dyka upp så pass graverande uppgifter att Hillary får dra tillbaka sin kandidatur så kanske det får jobbiga konsekvenser.
Ifall hon vinner presidentvalet men förlorar mot rättvisan kommer Tim Kaine bli president över den fria världen. Undrar om han är glad eller besviken över det faktumet.
2016-10-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Skulle det dyka upp så pass graverande uppgifter att Hillary får dra tillbaka sin kandidatur så kanske det får jobbiga konsekvenser för alla förtidsröster? Någon som är så pass insatt i det här med förtidsröster att de vågar uttala sig om saken? Inte för att jag håller detta scenario för särskilt troligt, men det är intressant att spekulera i.

För Trump skapar FBI:s uttalande givetvis ett enormt retoriskt överläge. Dels då det skiftar fokus från Ryssland när mailens äkthet diskuteras och dels då MSM kommer växla upp allt snack om hans usla kvinnosyn till en sådan nivå att många säkerligen tröttnar eller blir misstänksamma när utredningen inte får mer fokus i media.

De sista tio dagarna lär vi få se en väldigt defensiv Hillary och en extremt offensiv Trump. Sen kanske det läcker något nytt om honom i sista stund, men jag undrar om Demokraterna inte redan hade släppt det om så var fallet.

Clinton är aldrig defensiv, hon vet att media(Soros, Sachs och Rothschild) stödjer henne.

Nu kommer det komma enorma attacker på Trump, gissar på att dem kommer skicka fram någon minderårig att anklaga honom för övergrepp eller något i den stilen.
Det är så nära valet nu att anklagelser mot Trump inte kommer hinna "debunkas".
2016-10-28, 21:41
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuuse
Clinton är aldrig defensiv, hon vet att media(Soros, Sachs och Rothschild) stödjer henne.

Nu kommer det komma enorma attacker på Trump, gissar på att dem kommer skicka fram någon minderårig att anklaga honom för övergrepp eller något i den stilen.
Det är så nära valet nu att anklagelser mot Trump inte kommer hinna "debunkas".

Jo, jag räknar med det. Men vad jag menar är att timingen kommer vara så uppenbar att den snarare skapar mer misstankar mot Hillary än mot Trump.

Och Trump kommer att säga att det bara är demokraterna som vill åt honom (=ett troligt påstående) medan det faktum FBI öppnar en ny utredning (fortsätter den gamla?) är svårare att bortförklara.
2016-10-28, 21:46
Medlem
ziracorns avatar
Mkt bra tal av Trumpen, bästa någonsin kanske!? Fr. allt att han bara "konstaterar" att Hillary är corrupt.

https://www.youtube.com/watch?v=4RP4mPH-OKM
2016-10-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Men om Trump och Putin gör det tillsammans? Om jag inte mins fel så har väl Putin sagt att han vill krossa NWO?

Bara för att Putin och Trump har några gemensamma fiender betyder inte nödvändigtvis att de har samma intressen.
2016-10-28, 22:07
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Varför skriver du alltid mitt i natten? Just det, du jobbar utomlands
Nej, till skillnad från dig är jag svensk minst 200 år tillbaka som jag sett, svensk redo att med AK5 försvara mitt land. Du kan väl skaffa helfigurposters på Trump och Putin tack?
Citat:
Clinton blev frikänd efter att herr Clinton hade ett privat möte med åklagaren på en privatjet, och vips, så bestämde sig åklagaren att även om det har begåtts grova och oaktsamma fel (=brott) så ska hon inte gå vidare med åtalet.
Skitsnack. Däremot fortsätter flera åtal mot Trump.
Till skillnad mot tramset om Clintons mailserver, något många hade under Bush, så är det bedrägeri Trump sysslat med i många år. Det är väldigt många människor Trump lurat på miljoner, Trump uni.
Senast redigerad av Xelious 2016-10-28 kl. 22:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in