Citat:
Ursprungligen postat av
CaseyRyback
Jag förnekar inte att sexbrottslighet har förekommit men man kan inte döma ut en hel folkgrupp för att en liten del betett sig illa. Även svenskar beter sig illa och antastar tjejer. Jag har träffat ùnga Hazaras personligen på boenden och kan säga att det var riktigt bra killar med framtidsdrömmar. Varför vill du krossa dessa drömmar?
Kulturerna de kommer ifrån går ut på att förtrycka och kontrollera andra. Särskilt kvinnor. De saknar en grundläggande respekt för andra som bara kan komma genom bra gener, kulturer som bryr sig om individens frihet och icke-religiösa levnadsmönster.
De som våldtar när de kommer hit, visar upp sin kultur ganska direkt, öppet och tydligt. Men problemet ligger hos i princip alla som kommer, hur snälla de än råkar vara på asylboendena. De vill inte integrera sig i en västerländsk kultur, och deras religiösa ledare tillåter inte det eller uppmuntrar till det.
Integration betyder inte att skaffa bostad och hitta en svensk tjej. Det är så mycket mer. Ute i förorterna visar muslimerna sina sanna jag. Det spelar ingen roll hur mycket projekt eller pengar som kastas över skolorna och problemområdena. Deras gener och deras kulturer/religion är en bomb som för eller senare briserar. Naturligtvis inte alla, men majoriteten kommer alltid att vara helt onödiga att ha (plockat in) i ett västerländskt samhälle. Det är knappast så att muslimerna själva ser ett problem med sitt beteende. Vilket hade varit en grundförutsättning för att komma någonvart.