Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Till skillnad ifrån Trumps anklagelser så togs dessa saker upp när det hände

Togs upp?

Citat:
Jo för vänner kan ju inte ljuga heller varför gjordes ingen polisanmälan när detta hände?

Vad tror du själv är orsaken till att någon inte polisanmäler någon som Trump?
2016-10-27, 22:40
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
538 sidan tog bara bort 1% från dem 3% Trump till 2% Trump.

Så någon Trump poll är det inte.
Jag menar om det vet att det är samma märkliga urval med bara 11% independents och på tok för många demokrater som i de andra mätningarna?
Senast redigerad av ricardo22 2016-10-27 kl. 22:44.
2016-10-27, 22:41
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Togs upp?

Det var liksom på tapeten redan när det hände förstår du inte 10-40år senare som detta fallet...

Citat:
Vad tror du själv är orsaken till att någon inte polisanmäler någon som Trump?

Du kan väl förklara för mig... Därför att detta aldrig hänt.
2016-10-27, 22:43
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Menar du att du tror att tolv kvinnor från så olika håll med vänner skulle hitta på att han tafsat på dem?

Tror du att det är någon som betalt dem för detta?
Ja varför inte? George soros med vänner betalar miljarder för att politikerna ska följa hans agenda. Att muta elva desperata kvinnor är ingenting för den jätteapparaten. De kan även söka uppmärksamhet,galna, få feta intervjuarvoden eller bara vara bittra på Trump och inte ha något att förlora som en gammal avdankad skonhetsdrottning
2016-10-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag menar om det vet att det är samma märkliga urval med bara 11% independents och på tok för många republikaner som i de andra mätningarna?

När det bara är 11% independents i mätningarna så har de som gör undersökningarna oftast pressat väljarna att välja en sida.

Dessa 11% som blir kvar är oftast hardcore independents. Så de hade kanske 30% independents innan de pressat fram att de ska välja sida.
2016-10-27, 22:47
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
VAD var det som var på tapeten? Vad ?

Är du dum i huvudet? Du drog upp att Trump anklagar Bill Clinton för sexuellaövergrepp, men du glömmer den lilla skillnaden antagligen medvetet att dessa anklagelser faktiskt kom fram då det hände och inte 10-40 år senare som mot Trump förstår du nu eller ska du fortsätta spela dum?
2016-10-27, 22:48
Medlem
Citat:
När det bara är 11% independents i mätningarna så har de som gör undersökningarna oftast pressat väljarna att välja en sida.

Dessa 11% som blir kvar är oftast hardcore independents. Så de hade kanske 30% independents innan de pressat fram att de ska välja sida.
Har du inte fel här? Är inte de 11 % independents folk som har registrerat sig som independents? D.v.s. en rejäl undersampling av independents.
2016-10-27, 22:51
Medlem
Citat:
Till skillnad ifrån Trumps anklagelser så togs dessa saker upp när det hände

Jo för vänner kan ju inte ljuga heller varför gjordes ingen polisanmälan när detta hände?

Miss Ohio, en ung het latinsk tjej Höll just ett bra tal vid ett Trumps Rally som pågår. Till skillnad från alla andra kärringar, porrstjärnor och föredettingar som anklagat Trump, så var hon riktigt söt och vältalig. Till det egen företagare och juridik student.

Vi vet dessutom alla att hycklaren Hillary Clinton är gift med en våldtäktsman.
2016-10-27, 22:51
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Vad är Bill Clinton dömd för då?

Du får trolla någon annan jag orkar inte slösa tid på dig faktiskt... då du väljer att spela dum.

Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Miss Ohio, en ung het latinsk tjej Höll just ett bra tal vid ett Trumps Rally som pågår. Till skillnad från alla andra kärringar, porrstjärnor och föredettingar som anklagat Trump, så var hon riktigt söt och vältalig. Till det egen företagare och juridik student.

Vi vet dessutom alla att hycklaren Hillary Clinton är gift med en våldtäktsman.

Ja konstigt nog så är det fruktansvärt många attraktiva kvinnor som kommer fram och säger massa positiva saker om Trump som inte känner igen sig i beskrivningarna om honom som dessa kvinnor efter 10-40år senare efter påstådda händelser... konstigt att han inte gjort sexuella närmanden mot dessa också.
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-27 kl. 22:55.
2016-10-27, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Ja varför inte? George soros med vänner betalar miljarder för att politikerna ska följa hans agenda. Att muta elva desperata kvinnor är ingenting för den jätteapparaten. De kan även söka uppmärksamhet,galna, få feta intervjuarvoden eller bara vara bittra på Trump och inte ha något att förlora som en gammal avdankad skonhetsdrottning

Tolv olika kvinnor från överallt med vänner som vittnar och ingen går ut och säger att de nekat till att anklaga Trump? Vilka metoder använder man sig av då?
2016-10-27, 22:55
Medlem
Citat:
538 sidan tog bara bort 1% från dem 3% Trump till 2% Trump.

Så någon Trump poll är det inte.

Men du ignorerar de övriga pollsen i Florida som visar på Hillary övertag.

http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/florida/

Med det sagt håller jag med om att det inte är så avgjort som medierna vill få det till.
Siffrorna för Trump går stadigt upp. Sen jag skrev mitt förra inlägg har de gått upp till 17,4%...

Nu brukar ju dock Florida vara jämnt, med en liten marginell fördel republikanerna jämfört med landet i övrigt. Om Trump inte tar Florida är det kört.

http://www.270towin.com/states/Florida

Vinner Hillary Florida med 1,0% har hon större marginal än Obama mot Romney.
2016-10-27, 22:56
Medlem
Citat:
Du får trolla någon annan jag orkar inte slösa tid på dig faktiskt... då du väljer att spela dum.

Jag vill gärna att du förklarar varför det är okej för Trump att säga att en annan man har våldtagit kvinnor och begått sexövergrepp på dem men när kvinnor i första hand berättar om dylikt så är det inte okej.

Hillary har aldrig gått ut och sagt att Melania sålt sex och varit prostituerad med hänvisning till att det finns män som påstår detta.

Så ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in