2016-10-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad säger att hon fick hela kartongen? läkaren kanske tog ut tuben ur den och gav den till therese

så länge hon inte är dömd tycker jag man ska tro på therese version hur bitter svensk man än är

Hennes advokat sa ju dock att hon hade fått förpackningen.
Citera
2016-10-27, 13:33
Medlem
Jag får känslan att den här intervjun var ett försök att försöka ta tillbaka initiativet. När hon först höll sin presskonferens fick hon massivt stöd av norska folket. Sedan dess har fler och fler konstigheter i hennes förklaring uppdagats och det verkar som att fler och fler i Norge tvivlar på henne. Nu tänker de sig att ett nytt framträdande där hon upprepar samma saker och ser sympatisk ut, samt visar hur hårt hon tar det när man inte tror på hennes historia, kommer göra så att folk slutar tvivla.
Citera
2016-10-27, 13:34
Medlem
Hon ser ut som en man i ansiktet. Måste ha pumpat hormoner sedan barnsben.
Citera
2016-10-27, 13:34
Medlem
Citat:
vad säger att hon fick hela kartongen? läkaren kanske tog ut tuben ur den och gav den till therese

så länge hon inte är dömd tycker jag man ska tro på therese version hur bitter svensk man än är

Ska man alltid tro på de förklaringar som idrottare som fastnat i dopningstest kommer med tills de är motbevisade? Eller gäller det bara för Johaug?
Citera
2016-10-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Hennes advokat sa ju dock att hon hade fått förpackningen.

skiter i vad advokaten sa var han där på plats och såg det eller?
Citera
2016-10-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Att inte Johaug såg ordet DOPING på kartongen då jävla måste hon skaffa glasögon

Jo men är inte symbolen utformad så att man skulle kunna tolka det som att produkten inte innehåller doping, om man nu är lite blond=)

Är det alltid samma symbol när man varnar för doping?

fick hon inte 2 salvor och började med en annan som inte hjälpte?
Senast redigerad av painkiler 2016-10-27 kl. 13:38.
Citera
2016-10-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
Ska man alltid tro på de förklaringar som idrottare som fastnat i dopningstest kommer med tills de är motbevisade? Eller gäller det bara för Johaug?

klart man ska är man inte dömd ska man det jag försvarar inte henne men folk borde sluta döma så förbannat på förhand
Citera
2016-10-27, 13:44
Medlem
Glömde hon ta på läppkräm idag eller ingick det i manuset att sitta där med uttorkade läppar?
Citera
2016-10-27, 13:44
Medlem
Citat:
klart man ska är man inte dömd ska man det jag försvarar inte henne men folk borde sluta döma så förbannat på förhand

Är det bara allmänheten som ska avvakta dom innan de dömer, eller ska även antidopningsmyndigheterna behöva motbevisa de förklaringar som utövare som fastnat i dopningskontroll kommer med?
Citera
2016-10-27, 13:46
Medlem
Citat:
skiter i vad advokaten sa var han där på plats och såg det eller?

Nej rimligtvis inte. Men när advokaten uttalar sig på det sättet måste det rimligtvis baseras på att hans klient berättat för honom att hon fick hela asken.
Citera
2016-10-27, 13:47
Medlem
Hon försöker bara komma undan. Hon är skyldig
Citera
2016-10-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
Är det bara allmänheten som ska avvakta dom innan de dömer, eller ska även antidopningsmyndigheterna behöva motbevisa de förklaringar som utövare som fastnat i dopningskontroll kommer med?

JA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in