gillar dock hur Jocke gnällde på att bli uthängd sen hänger han ut någon random kille som knappt är vuxen. även om han där blatten verkar totalt omogen och efterbliven.
gillar dock hur Jocke gnällde på att bli uthängd sen hänger han ut någon random kille som knappt är vuxen. även om han där blatten verkar totalt omogen och efterbliven.
Jag håller med om detta. Han tänker inte speciellt långt.
Jag har sett några videos, tyckte de var klart med givande än t ex allt som den hjärndöda Piewdiepie kommer med. Jocke har gjort en ordentlig livsresa och det är sånt som fascinerar mig. Sen verkar det finnas många videos också som inte tilltalar mig, typ alla deras pranks som verkar vara tillgjorda.
Att <Jocke/Jonna> inte upplevs som <smarta> beror högst sannolikt på att ingen har vidareutbildat sig till något samt att de inte har umgänge av Nobelkommitté-karaktär. Jonna är dessutom ung så tror inte vi kan ha för stora förhoppningar på henne, just nu. Att dessa två skulle ha IQ under medel har jag inte hittat något som talar för, än så länge.
Får jag fråga varför du tycker Pewdiepie är ''hjärndöd'' och inte Jocke o Jonna?
Varningsklockorna för borderline ringer så det skriker om det...tjejen behöver verkligen professionell hjälp. Men hon förstår verkligen inte vad som är fel på henne