2016-10-16, 17:31
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ett sanslöst slödderpar, fläker ut sitt privatliv inför sin lågbegåvade publik, för att tjäna några kronor.
Detta är en modern form av lyteskomik.
Några kronor?
Citera
2016-10-17, 04:07
Medlem
Hunden007s avatar
gillar dock hur Jocke gnällde på att bli uthängd sen hänger han ut någon random kille som knappt är vuxen. även om han där blatten verkar totalt omogen och efterbliven.
Citera
2016-10-17, 09:16
Medlem
karlsoons avatar
Det är ganska festligt när han går ut med hunden och barnen ute på gården hoppar i en ring runt honom och sjunger bajsgubbe
Citera
2016-10-17, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det är ganska festligt när han går ut med hunden och barnen ute på gården hoppar i en ring runt honom och sjunger bajsgubbe
Vilka jävla ungar! vad är det för jävla föräldrar som har misslyckats nåt så kopiöst med sin uppfostran? Jag kan inte se det festliga i det öht.
Citera
2016-10-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
gillar dock hur Jocke gnällde på att bli uthängd sen hänger han ut någon random kille som knappt är vuxen. även om han där blatten verkar totalt omogen och efterbliven.
Jag håller med om detta. Han tänker inte speciellt långt.
Citera
2016-10-17, 12:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Vilka jävla ungar! vad är det för jävla föräldrar som har misslyckats nåt så kopiöst med sin uppfostran? Jag kan inte se det festliga i det öht.

Det är ju inte ungarnas fel att jocke brukar smeta in sig själv med bajs. Att hans intelligens är lägre än barnens gör det inte mer synd om honom
Citera
2016-10-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsemestern
Jag har sett några videos, tyckte de var klart med givande än t ex allt som den hjärndöda Piewdiepie kommer med. Jocke har gjort en ordentlig livsresa och det är sånt som fascinerar mig. Sen verkar det finnas många videos också som inte tilltalar mig, typ alla deras pranks som verkar vara tillgjorda.

Att <Jocke/Jonna> inte upplevs som <smarta> beror högst sannolikt på att ingen har vidareutbildat sig till något samt att de inte har umgänge av Nobelkommitté-karaktär. Jonna är dessutom ung så tror inte vi kan ha för stora förhoppningar på henne, just nu. Att dessa två skulle ha IQ under medel har jag inte hittat något som talar för, än så länge.

Får jag fråga varför du tycker Pewdiepie är ''hjärndöd'' och inte Jocke o Jonna?
Citera
2016-10-26, 17:02
Medlem
Citat:

Vad heter klippet?
Citera
2016-10-27, 00:01
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Vad heter klippet?

Det är inget klipp och påhitt. Det är något som utspelar sig i verkligheten när han går ut med hunden, så vill du se får du knata dit
Citera
2016-10-27, 10:16
Medlem
Citat:
Det är inget klipp och påhitt. Det är något som utspelar sig i verkligheten när han går ut med hunden, så vill du se får du knata dit

Jasså. Han har iallafall flyttat nu.
Citera
2016-10-28, 19:26
Medlem
JaredLetos avatar
Deras program på 3an påminner mig om Bam Margeras TV-program som han gjorde kring hans och Missys bröllop.

Jocke är det vuxna busiga barnet, medan Jonna är den ansvarsfulla. Fan tragiskt att se detta.
Citera
2016-10-29, 00:44
Medlem
ColaKexs avatar
Jonna gråter så tårarna sprutar och förstår inte varför hon får utbrott och är känslokall: https://www.youtube.com/watch?v=AadVxl8z2ow

Varningsklockorna för borderline ringer så det skriker om det...tjejen behöver verkligen professionell hjälp. Men hon förstår verkligen inte vad som är fel på henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in