Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Jag tror folket skiter i vad dessa politiker har att säga faktiskt
Av pollsen att döma skiter inte den vanlige väljaren i att trump blir allt mer isolerad. Vem vill ha en handlingsbegränsad president som inget av dom politiska lägren gillar. Nu är det ju Florida som är i hetluften. Förlora Trump även där så återstår att åka hem och navelskåda sin misslyckandet. Så väljarna är ytterst känsliga för politisk turbulens och dåligt politiskt omdöme men det verkar inte Trump ha förstått när han skvätter grodor omkring sig och förkastar alla polls om inte går hans väg.
Så uppträder en förlorare, inte en vinnare.
2016-10-26, 11:25
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Det vore väldigt roligt om Trump förlorar i Texas, Arizona, Florida. Blir rekord i dåligt resultat för en republikansk kandidat.

Trump har varit en bra kampanjledare åt Clinton. Trump har fått alla minoritetsgrupper att gå och rösta på Clinton som vi ser av den här artikeln.

Ja det skulle vara hysteriskt kul om han inte ens klarar av att vinna Texas som brukar vara en lätt republikansk seger. Romney vann där med 12 %

Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Trump visar än en gång sin dumhet och okunskap i utrikespolitiken. Jag tror nog hans vice-presidentkandidate Pence kan skriva under på detta påstående.

Ryssarnas agenda, att skydda diktatorn och folkmördaren Al-Assad, överväger allt annat, och de tvekar inte att bomba civila mål och därmed orsaka nya massmord och flyktingströmmar.

Ja hans okunnighet är skrämmande. Det ska bli roligt att se vad hans medarbetare berättar när det hela är över. Det lär nog bli än värre än det som kom ut om Sarah Palin. Det måste vara en mardröm att försöka styra en idiot som Trump. Conway har redan hintat om hur meningslöst det är.

Det kommer att bli en landslide för Clinton utan dess like.
2016-10-26, 12:08
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Är väl snarare du och de andra krigshetsarna som gör bort er som kallar en uppenbar korrupt människa som seriös kandidat

Du är ju blåst på riktigt! Det är ju Trump som talar om ett kärnvapenkrig i Asien med välbehag och dessutom, upprepade gånger frågar militärerna varför man inte använder kärnvapen, när man nu har dem.

Lägg där till Trumps landsförrädiska uttalanden om Putler. Vilka ekonomiska förbindelser han har med den ryska fascistregimen törs jag inte ens tänka på!

Fina medaljer på din avatar bild. Jag undrar just vilket land de kommer ifrån........
2016-10-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Du är ju blåst på riktigt! Det är ju Trump som talar om ett kärnvapenkrig i Asien med välbehag och dessutom, upprepade gånger frågar militärerna varför man inte använder kärnvapen, när man nu har dem.

Lägg där till Trumps landsförrädiska uttalanden om Putler. Vilka ekonomiska förbindelser han har med den ryska fascistregimen törs jag inte ens tänka på!

Fina medaljer på din avatar bild. Jag undrar just vilket land de kommer ifrån........

Ange källan på att Trump vill använda kärnapen i Asien. En seriös källa och inget dumt påstående som lika gärna kan vara en lögn.
2016-10-26, 12:16
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert

Åh nej idioten Ola är tillbaka och sprider sina lögner igen

När har Trump snackat om att han skall använda kärnvapen i Asien?

Oj landsförädiska uttalanden om Putin vilka är dessa? Att han sagt att han är en bra ledare? Oj vad hemskt du haha seriöst sök hjälp för dina problem med Ryssland det verkar inte hälsosamma.

Sen är det Hitlary som snackar om Flyg förbuds zoner i Syrien varpå Ryssland har sagt att de tolkar det som en krigsförklaring så kan man ju undra vem som är närmast till att starta ett kärnvapen krig idiot

Trump vill ta den diplomatiska vägen men du med övrigt anhang vill ju ha mer blod så då är det ju rätt lätt att förstå varför ni hatar Trump.
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-26 kl. 12:21.
2016-10-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vem har sagt att jag ens gillar henne? Hon är i alla fall den enda seriösa kandidaten. Ni Trumpgalningar gör bara bort er mer och mer.

Och på vilket vis är Trump oseriös? För att han för en politik som du inte gillar? Den enda oseriösa här är du.
2016-10-26, 12:57
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Åh nej idioten Ola är tillbaka och sprider sina lögner igen

När har Trump snackat om att han skall använda kärnvapen i Asien?

Oj landsförädiska uttalanden om Putin vilka är dessa? Att han sagt att han är en bra ledare? Oj vad hemskt du haha seriöst sök hjälp för dina problem med Ryssland det verkar inte hälsosamma.

Sen är det Hitlary som snackar om Flyg förbuds zoner i Syrien varpå Ryssland har sagt att de tolkar det som en krigsförklaring så kan man ju undra vem som är närmast till att starta ett kärnvapen krig idiot

Trump vill ta den diplomatiska vägen men du med övrigt anhang vill ju ha mer blod så då är det ju rätt lätt att förstå varför ni hatar Trump.

Lägg till att hon ville ringa in Kina med missiler , jag bor här nere och ost-asien är redan en tickande bomb vi behöver inte Hillary krigs-provokationer här. Hon är ytterst farlig för världen.
2016-10-26, 13:05
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Och på vilket vis är Trump oseriös? För att han för en politik som du inte gillar? Den enda oseriösa här är du.

Han är totalt okunnig i alla sakfrågor, samtidigt som han har en femårings koncentrationsförmåga, och lättretlighet. Han är pinsam på en nivå man inte trodde var möjlig. Vägrar ta ansvar för egna tillkortakommanden (inte bara sina barnhänder) utan skyller sina eviga missar på allt och alla.

Som sagt, det ska bli kul att läsa vad som hände bakom kulisserna efter valet. Det lär nog bli historier i Palin-klass.
Senast redigerad av Oliveira 2016-10-26 kl. 13:07.
2016-10-26, 13:07
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vad är det som har gjort att Trump ser ut att ha tappat en del senaste veckan?
2016-10-26, 13:08
Medlem
Vad är skopet i ljudinspelningarna?
Han gillar att vinna och de är de enda som driver honom. Vilket nog många tycker är bra.
2016-10-26, 13:08
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Han har inte tappat. Tvärtom, han har kommit ikapp. Kolla pollarna (Inte CNN, NBC etc.).
2016-10-26, 13:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis

Folk har väl börjat bestämma sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in