Citat:
Ursprungligen postat av
Hurt-Åke
Buhu, buhu!
Jag skiter fullständigt i snubben. Däremot bryr jag mig om andras säkerhet och därför bör en sån som han anses ha förverkat alla rättigheter. Inlåsning på livstid ska gälla.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Läst igenom FUPen och undrar vad det är för fel i huvudet på alla kvinnor som hänger med såna snubbar. De är medskyldiga till att sådana här monster växer fram. Alla som gullar och förstärker denna typ av våldsamma pisshuvudens självförtroende är idioter. (Däremot rättfärdigar det såklart inte att de blir utsatta för våld!)
Sedan: För trådhygienens skull, snälla allihopa här, ge fan i att svara posthoran Micro!
Jag har försökt föra en diskussion om att det är varje kvinnas ansvar att låta bli. Men jag har fått mycket skit för det.
Man ska tydligen inte ha något ansvar för att man hänger med folk som slår o hotar en.
Jag håller med dig o har svårt att se varför ex. Lotta valde att skicka alla sms o ringa. Att hon dessutom tjatade på honom när han inte ville höra av sig längre.
Tycker att hon, som alla andra kvinnor som gör detta, borde fattat att det var vansinne.
Det betyder naturligtvis inte att någon annan än Martin har den fulla skulden till att han slog ihjäl henne. I det är hon ett helt oskyldigt offer för hans våld.