2016-10-26, 01:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Jaha, tydligen hade han antisocial personlighetsstörning diagnosticerad!

Alltså en manipulativ, och bevisligen mycket våldsam psykopat som helt rätt sitter i finkan något för kort, ett citat ur läkarmöte:

"patienten påstår att han slagit ihjäl en annan vid arton års ålder"

Typisk trams av psykopater, synd att han skördat ett offer.
Det handlar om fler än ETT offer ...

Och "antisocial personlighetsstörning" kräver i princip att du faktiskt begått handlingar som visar låg eller ingen sympati/förståelse för andra ...

Psykopat däremot har inte det kriteriet.
Citera
2016-10-26, 01:08
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
När vi stod utanför Metropol och han misshandlade en snubbe (alkis) så tog jag avstånd. Sen tog det väl en dag innan jag fick höra om Hallonbergen,
Körde han anabola redan då? Nu hade han tydligen pillat i sig sju olika sorter.

Det som är lite kul att ett par av hans antagligen dyrt införskaffade anabola piller bara var sockerpiller på den rättskemiska analysen o han fick dem tillbaka.
Citera
2016-10-26, 01:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du tänkte kanske kommentera men ändrade dig

En gång var även jag nykter... Inte nu
Citera
2016-10-26, 01:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Körde han anabola redan då? Nu hade han tydligen pillat i sig sju olika sorter.

Det som är lite kul att ett par av hans antagligen dyrt införskaffade anabola piller bara var sockerpiller på den rättskemiska analysen o han fick dem tillbaka.

Nej min vän.. Det här var Martin. En rätt obearbetad snubbe helt enklet...
Citera
2016-10-26, 01:14
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Nej min vän.. Det här var Martin. En rätt obearbetad snubbe helt enklet...

Så Martin utan anabola gör även detta? Med anabola - blir det dubbelt upp? Eller sju gånger med sju olika sorter.
Varför har ingen sett detta med honom?
Citera
2016-10-26, 01:18
Medlem
Citat:
När vi stod utanför Metropol och han misshandlade en snubbe (alkis) så tog jag avstånd. Sen tog det väl en dag innan jag fick höra om Hallonbergen,

Varför citerar jag det här?

För icke-08or är detta alltså det ökänt sunkiga AIK-haket Metropol som ligger utanför Sundbyberg Centrums tunnelbanestation. Vilket år skedde misshandeln ifråga?
Citera
2016-10-26, 01:19
Medlem
TarzansFarsas avatar
Hur tog han sig in i Lottas bostad på 05.14? Trappuppgångars kod låser inte upp förrens 07.00 och lotta svarade inte på hans sms så hur tog han sig in i hennes bostad?
Citera
2016-10-26, 01:23
Medlem
vargaretass avatar
Alltså, jag tycker detta är rubbat, RUBBAT genom att inte ens kunna sätta sig in i dessa människors jävla problem. Martin är inte så jävla dum som ni tror, han blev sårad!!!! Det nlev svart och även han led. Snacka om Psykopater, löjligt, han sa sig vara det, men han ÄR inte det. 2 OFFER som jag skrev tidigare.. Och jag tänker skriva ett brev till honom!!!!!!!!!!!
Citera
2016-10-26, 01:24
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
För icke-08or är detta alltså det ökänt sunkiga AIK-haket Metropol som ligger utanför Sundbyberg Centrums tunnelbanestation. Vilket år skedde misshandeln ifråga?

Misshandeln av spärrvakten i Hallonbergen skedde år 2000. (Om man fick höra talas om det någon dag senare). Martin var då 17-år o var med i ngt gäng som deltog i detta.
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-26 kl. 01:30.
Citera
2016-10-26, 01:27
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Jaha, tydligen hade han antisocial personlighetsstörning diagnosticerad!

Alltså en manipulativ, och bevisligen mycket våldsam psykopat som helt rätt sitter i finkan något för kort, ett citat ur läkarmöte:

"patienten påstår att han slagit ihjäl en annan vid arton års ålder"

Typisk trams av psykopater, synd att han skördat ett offer.
Att han är och har alltid varit antisocial och saknat normala exekutiva förmågor är förmodligen något de flesta förstår.

Om man tvunget måste hålla sig till tramsbegreppet "psykopat" (t o m begreppet terrorist är mer objektivt) så inkluderar det bl a hög begåvning, enligt de patologiska (och kontroversiella) definitionerna (ej kioskversionerna), något han saknar.
Citera
2016-10-26, 01:30
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Hur tog han sig in i Lottas bostad på 05.14? Trappuppgångars kod låser inte upp förrens 07.00 och lotta svarade inte på hans sms så hur tog han sig in i hennes bostad?
.
Han knackade på fönstret, sitter ½trappa upp, nås med en pinne och kanske om man är lång o sträcker sig högt. Man kan dock inte se in.

Lotta hade ringt till Martin vid 21-tiden o skickat några sms om att han skulle ringa. De hade bestämt träff för att träna tillsammans klockan 12 nästa dag.
Så när han knackar på, fast hon antagligen sov när han skickade sms - så var det nog inte så konstigt att Lotta kom ner o öppnade porten. Hon var visst inlindad i sitt täcke enligt Martin.
De skulle ju ändå träffas samma dag.
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-26 kl. 01:33.
Citera
2016-10-26, 01:39
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Att han är och har alltid varit antisocial och saknat normala exekutiva förmågor är förmodligen något de flesta förstår.

Om man tvunget måste hålla sig till tramsbegreppet "psykopat" (t o m begreppet terrorist är mer objektivt) så inkluderar det bl a hög begåvning, enligt de patologiska (och kontroversiella) definitionerna (ej kioskversionerna), något han saknar.
Nej, men vaffan... Antisocial, eller psykopat är medfödd brist på empati, and dont give me that shit när bristen bildas, under uppväxt eller genetik, det är klart att brist på medlidande är genetiskt.

Alltså, människa sam inte kan känna samvete. simpelt.

Vad jobbade han med? Bosatt i Lidingö med gymutrustning och lyxig sushi
Senast redigerad av RickRozay 2016-10-26 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in