Så det är ett faktum att hon redan vunnit? WoW, du kan se in i framtiden? Hur mycket har du bettat nu då? Gå all-in om du nu är så säker?
Ni globalister och PK-folk vill verkligen förstöra västvärlden...
Kan du inte ens läsa innantill? Det är ett faktum att hon spenderar tid och pengar i stater som inte är avgörande för utgången av det här valet. Huruvida hon tar ut segern i förskott kommer att visa sig på valdagen, men jag kan inte tänka mig att hon inte får åtminstone 330 elektorer. Hon borde få fler med tanke på att hon inte har någon seriös motståndare.
Vet inte helt om du är rätt person att kalla andra för kossa.
Brexit…hålls inte…det var en av alternativen man röstade för och har så vitt jag vet inte skett än.
Och som sagt ja, opinonsundersöknignar har börjat bli mindre trovärdiga. Var precis det jag skrev.
Ni behagar att försöka verka lustig... observera att det inte är samma sak att ha en kossa som avatar som att verkligen vara en..
Låt mig fråga.. vad är det som gör att polls "blivit mindre trovärdiga"?
Har statistikerna plötsligt blivit dramatiskt sämre på det hela eller? Och isf vad beror det på?
Democrat Hillary Clinton has a slim lead over Republican Donald Trump 48 to 45 percent,
Not surprisingly, Trump leads 50 percent to 42 percent, among white Florida voters. Black Floridians overwhelmingly back Clinton, 78 percent to 18 percent. Cubans favor Trump by five points, but non-Cuban Hispanics back Clinton, 56 percent to 37 percent. Asians prefer Clinton by 14 points.
Starka siffror för Trump bland minoriteter i Florida. Vilket kan visa sig viktigt.
Ni behagar att försöka verka lustig... observera att det inte är samma sak att ha en kossa som avatar som att verkligen vara en..
Låt mig fråga.. vad är det som gör att polls "blivit mindre trovärdiga"?
Har statistikerna plötsligt blivit dramatiskt sämre på det hela eller? Och isf vad beror det på?
ta av dig de där solbrillorna så kanske du lättare kan läsa vad man skriver, jag har redan skrivit ett av skälen till att man börjar anse att opinionsundersökningar blivit mindre trovärdiga.
Ok .. och de som håller i pollsen nöjer sig med att "vissa inte vill svara" ... och bara kör vidare och redovisar de lilla de fått då?
Jadu, det låter som att den yrkeskåren borde få ordentligt med smisk på rumpan för outfört arbete isf...
..men vem vet kanske de mestadels var inkvoterade unga tjejer... så kan det ju faktiskt vsra..
..och som det ser ut idag så behandlas kvinnor som barn och män som avskyvärda svin.. och det vore ju troligen en naturlig förklaring på mysteriet om de ofta missvisande pollsen av idag??
Vad säger du om den teorin... den duger väl lika bra alla andra teorier som diverse människor pysslar med?
Självklart kan det vara så. Varför skulle någon teori ha mer tyngd än nån annan? Det vore ju kränkande.
Donald Trump claimed Monday that the U.S. armed forces had “conceptually” endorsed his run for the White House and that he had secured the backing of most police departments.
“I’ve been endorsed by virtually every police department and police group. And I’ve been endorsed largely, at least conceptually, by the military. We’ve had tremendous veteran endorsements because the veterans have been treated so unfairly,” the GOP presidential nominee told News4Jax after a meeting with first responders at a county sheriff’s office in St. Augustine, Florida.
Trump's Unimpressive Support From Military Leaders
His campaign announced endorsements from 88 retired generals and admirals. That’s nice, but 500 backed Mitt Romney in 2012.
För att det ska bli lättare att övertyga folk att man inte har valfuskat. "Åhh, det var ju så jämnt hela tiden men vi såg ju att Hillary ledde i de flesta opinionsundersökningarna och ingenting var bestämt från början (vi lovar)"
Fuskar man utan att "opinionen" eller media hänger med så fattar ju folk att man fuskat.
Jasså? Har du tagit den informationen ur rövhålet eller? Clinton känner alltså att hon redan har vunnit och fokuserar på senaten? Är det så att hon vet om att valet är riggat? Bara globalistkräk som röstar på henne ju, inklusive sånna korkade människor som dig t.ex...
Varför all den reklam för hundratals miljoner om hon redan är säker på att vinna? Varför måste media gå all-in om det redan är klart?
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Du är medveten om att SAMMA DAG som brexit skulle hållas så sa pollsen att remain ledde med 10%?
Kossa!
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Så det är ett faktum att hon redan vunnit? WoW, du kan se in i framtiden? Hur mycket har du bettat nu då? Gå all-in om du nu är så säker?
Ni globalister och PK-folk vill verkligen förstöra västvärlden...
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Ta det igen då lilla gullefjunet.. för du menar väl inte att du är skribent hos nytimes?
Jag skulle nog kunna säga någonting om dåliga förlorare här? Men det amerikanska presidentvalet är ju något som varken har med Sverige eller oss att göra, så jag förstår faktiskt inte hur man kan bli så snarstucken av det simpla faktum att spelet är över för en av kandidaterna?
Blir man så här retlig av utrikesangelägenheter så gör man väl ändå bäst i att sköta sina affärer på hemmafronten, inte sant?
Jag skulle nog kunna säga någonting om dåliga förlorare här? Men det amerikanska presidentvalet är ju något som varken har med Sverige eller oss att göra, så jag förstår faktiskt inte hur man kan bli så snarstucken av det simpla faktum att spelet är över för en av kandidaterna?
Blir man så här retlig av utrikesangelägenheter så gör man väl ändå bäst i att sköta sina affärer på hemmafronten, inte sant?
*Gäsp* gör du inget annat än att skriva massa dynga? Trump leder stort sen vad din lilla ljug media hittar på blir ju inte mer sant för det...
Tim Kaine lyckades få hela 30 personer till sitt rally idag
Ända chansen din korrupta lilla älskling har är genom valfusk som upptäcks hela tiden nu...
"The villain" George Soros säger att Trump kommer vinna i en landslide men segern kommer gå till Hillary eftersom att dom har riggat elektorerna.
Soros förutspådde brexit, han sa att det skulle bli remain fast han gick short på FTSE och GPB ändå. En publik åsikt och en personlig åsikt.
Det är det som är lite skrämmande för mig, monstret är bra på att spå framtiden.
Snor dom valet som i forntida kommunist ryssland så är det ju som att be om att bli hängd av republikanerna. Och har en känsla av att det blir Soros m.fl först som kommer hänga.
SVT om Trump, ett förvånansvärt sakligt inslag om hur han ser på kriget i Syrien.
Citat:
”Det kommer att leda till tredje världskriget”
Donald Trump tycker att Hillary Clinton fokuserar för mycket på al-Assad och Syrien, istället för att bekämpa IS. Det menar han kan leda till en konflikt med Ryssland som kan utvecklas till ett nytt världskrig. Det skriver Reuters.
För stunden är Republikanernas presidentkandidat Donald Trump i Florida i hopp om att locka tillräckligt med röster för att vinna staten. Men under en lunch på golfklubben Trump National Doral i Miami, ägd av presidentkandidaten, passade han på att rikta kritik mot Hillary Clintons utrikespolitik, främst kriget i Syrien.
[...]
Clinton vill upprätta flygförbudszoner och säkerhetszoner på marken för att skydda civila. Vissa analytiker tror att dessa zoner kan behöva försvaras, vilket kan leda till en direkt konflikt mellan amerikanska och ryska stridsplan.
– Du slåss inte mot Syrien längre. Du slåss mot Syrien, Ryssland och Iran. Ryssland är en kärnvapenstat, men det är ett land vars kärnvapen fungerar, till skillnad från andra länder som bara snackar, säger Trump.
Under tiden som Clinton var utrikesminister var hon också starkt kritisk mot Putin, något som Trump tror kan stå i vägen för framtida samtal.
– Hur ska hon vända och förhandla med den här mannen som hon säger är så ond? undrar han.
[...]
”Vi skulle inte kunna förlora”
Intervjun berörde också det bristande stödet från andra republikanska toppolitiker, bland annat Paul Ryan som är representanthusets talesman som har sagt att han inte längre tänker kampanja för Trump.