Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-25, 17:02
Medlem
korvbenkes avatar
http://kissfm969.com/early-voters-from-amarillo-are-saying-their-votes-were-changed-on-the-ballot/?trackback=twitter_top

Valfusket fortsätter ser jag

Trump bör verkligen inte acceptera valresultatet annat än om han vinner...
2016-10-25, 17:07
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
http://kissfm969.com/early-voters-from-amarillo-are-saying-their-votes-were-changed-on-the-ballot/?trackback=twitter_top

Valfusket fortsätter ser jag

Trump bör verkligen inte acceptera valresultatet annat än om han vinner...
Men, någon måste ju göra något åt detta? Visar medierna detta???
2016-10-25, 17:09
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Men, någon måste ju göra något åt detta? Visar medierna detta???

Fox News tror jag är den enda som rapporterar om det.

Inte säker på om de ens rapporterar om det men de har ju iafall varit mest neutrala detta valet.
2016-10-25, 17:11
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Fox News tror jag är den enda som rapporterar om det.
Men då ser ju bara de redan frälsta det. Gemene jänkare måste få reda på det.
2016-10-25, 17:12
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Men då ser ju bara de redan frälsta det. Gemene jänkare måste få reda på det.

Men det sprids ju om inte annat på facebook och twitter så folk får ju iafall ta del utav det som händer
2016-10-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vad jag vet så brukar inte amerikanska polls visa helt fel när man sedan jämför med det faktiska valresultatet.
Finns ingen rimlig anledning att anta att de skulle visa avgörande fel denna gången heller,vilket sålunda skulle betyda att Clinton kommer att vinna relativt klart.

Allt är egentligen republikanska partiets fel.Att kunna få fram en kandidat som losar emot vad som egentligen skulle varit den mest avskydde kandidaten någonsin i form av Hillary är något monumentalt i hästväg.Om demokraterna själva skulle fått välja motståndare så skulle de valt tölpTrump.

Trots detta så hade knäppgöken Trump troligen vunnit valet om han bara hade haft lite vettigt förnuft och kunnat uppföra sig acceptabelt.

Man bävar inför den uppvisade råa inkompetensen och Hillary måste tacka sin Gud varje dag för clownen som är hennes motståndare.Trump var enda vägen till vita huset för den avskydde Hillary Clinton och nu får hon sola sig i glansen i fyra långa år.

Snacka om lotterivinst!

Den förra som hade vettig utrikespolitik var Ron Paul.

Du måste förstå att vi är väldigt många i Europa och USA som är glada att just Donald ställer upp.
Det är första gången vi har en Presidentkandidat som krigar emot Globalisterna/soros/median/lögnerna/korruptionen. Jag ser inget annat val, detta förstår det amerikanska folket, fastän median lyckas manipulera folket.
Jag tror och hoppas att Trump vinner då han är en man för folket och inte Globalisterna. Vi skall vara mycket glada och stolta. Se denna video så förstår du att det är VI mot DOM.
https://www.youtube.com/watch?v=t3PgJkuczHU
2016-10-25, 17:34
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Vad jag vet så brukar inte amerikanska polls visa helt fel när man sedan jämför med det faktiska valresultatet.
Finns ingen rimlig anledning att anta att de skulle visa avgörande fel denna gången heller,vilket sålunda skulle betyda att Clinton kommer att vinna relativt klart.

Så din bedömning är att 2016 års val är och har varit precis som alla tidigare val i modern tid?
2016-10-25, 17:46
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:

Nu vet jag inte när de började med undersökningar men såvitt jag har sett så har de aldrig haft så fel som de hade under primärvalen. En felmarginal på 9.6% om jag inte missminner mig.

Visst, nu är det ett annat val och man kan inte bara föra över siffror hur som helst men för perspektivets skull: 9.6% felmarginal och Trump är POTUS.
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-10-25 kl. 17:52.
2016-10-25, 18:09
Medlem
Nästan så här hos alla vita i USA:

Sen. Pat Toomey again refused to say whether he would vote for Donald Trump, making him the only vulnerable Republican senator to keep his constituents in the dark on where he stands on the issue.

Alla kommer rösta på Trump bara att de inte vågar säga det på grund av vilka som kontrollerar media.
2016-10-25, 18:18
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nästan så här hos alla vita i USA:

Sen. Pat Toomey again refused to say whether he would vote for Donald Trump, making him the only vulnerable Republican senator to keep his constituents in the dark on where he stands on the issue.

Alla kommer rösta på Trump bara att de inte vågar säga det på grund av vilka som kontrollerar media.

Silent majority även i senaten
2016-10-25, 18:29
Medlem
heiss avatar
I will accept the polls... IF I WIN!!

Det är komiskt allt debacel och gnällande på Trump som "kontroversiellt" nog vill undersöka om valfusk pågår, om han skulle förlora, och är ingen med makt (eller jo) som kan välja att underkänna ett helt val ändå.
Varför skulle han be om ursäkt för anklagelser om sexuella trakasserier när han redan tydligt sagt vart han står i frågan. "he's not reaching out" buhuhu och instead he's giving red meat al'over the place, i hans väljarbas som redan har alla sorters bildade eller obildade kvinnor och mexikanare vafan.. Sicka sillar.
Senast redigerad av heis 2016-10-25 kl. 18:33.
2016-10-25, 18:31
Medlem
Madagascars avatar
Idag har oddset på trump stigit från 6.2 till 7.2 på betfairs spelbörs. Har det hänt något signifikant idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in