Citat:
Ursprungligen postat av
kristofferG
Hur ska Trump kunna vinna nu? I och med det extrema valfusket har Hillary en jättefördel. Vet jänkarna om detta?? Jag tror det är kört nu...
I de tre trådarna där folk diskuterar valet så finns det nog sammanlagt nära på 1000 sidor som berör detta ämne, där det har varit extremt mycket kackel om allt från polls till, ja valfusk.
Mitt tips är helt enkelt att avvakta och se. Beroende på vilka variabler man har i åtanke, så kan Trump likväl utan problem gå upp emot en 370 elektorer och fullständigt krossa Clinton.
Då är den relevanta frågan: Om man tar med alla variabler? Haha jadu, det är en del att gå igenom då och jag kan garantera dig att ingen här inne vet. Någon kommer uppenbarligen ha rätt men skulle nog snarare säga att det för vår del inte är mer än en slump.
Det som jag personligen skulle vela peka lite på annars, är folk med anknytning till USA på ett eller annat sätt (utav några jag även känner personligen som inte nödvändigtvis röstar Trump). Alla dessa har varnat för en kraftig underskattning utav Trump.