Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
rump är inte ett dugg äkta, han ljuger lika hämningslöst som Clinton om allt.
Jag har kommit på varför han blivit president genom att läst intervjuer med amerikanska byggnadsarbetare.
Trump äger byggföretag och är en mycket stor vän av fackförbund, han hatar fri konkurrens och invandrare konkurrerar mot byggarbetare genom att jobba svart, Trumps byggföretag förlorar mängder med pengar årligen genom att mindre nogräknade byggföretag som anlitar billig arbetskraft som är icke fackansluten konkurrerar på marknaden.
Därför vill Trump stoppa invandring, inte på grund av USA:s bästa, USA:s bästa skiter han i, han vill endast skaffa bättre fördelar personligen, Trump är i särklass ett av de största svinen och ni som gillar Trump är så jävla blåsta att ni inte fattar detta.
Trump samarbeter med folk som han tjänar på att sammarbeta med, och han är inte emot Globalism, han vill tjäna pengar globalt på att bli president så han kan sprida sina företag utomlands, han är i grunden en affärsman som skiter i nationer, nationsgränser och dyligt.
Skulle inte förvåna mig att han som president gärna skulle sammarbeta med Soros, vem vill inte ha Soros på sin sida ur ett affärsmansperspektiv?
Låt säga att du har rätt angående hans motiv. Vore det inte bättre att lägga en bråkdel av pengarna som gått åt till presidentvalskampanjen på att köpa tjänster och gentjänster i Washington istället, precis som alla andra storbolag gör?
Varför sätta sitt namn och rykte på spel när det går precis lika bra att lobba fram särlagstifning som gynnar de egna affärsintressena i det dolda och till en betydligt lägre kostnad?
Han har ju för övrigt redan massvis med företag utomlands, som dessutom verkar ta stryk av kampanjen. Hotell i Turkiet som vägrar använda hans namn, bojkott av hans och familjens retailprodukter osv...
Att han drivs av egenintresse är i sig inte en särskilt märklig spekulation, jag tvivlar dock på att han skulle ha de målen du föreslår.