2016-10-23, 09:26
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badfinger
https://twitter.com/matsjo69/status/789934749875863552

Källan kan anses trovärdig. Kan vara bra att ha i åtanke. Sannolikt sant.

Nja... Kanske sant, kanske inte?

Om han verkligen är född i Sverige och har svenskt person-nr vore det världens enklaste sak att presentera oemotsägliga bevis.

I stället för att göra det till en trovärdighetsfråga borde dessa bevis presenteras. I synnerhet med tanke på invandringsvurmares allmänna trovärdighet.
Citera
2016-10-23, 09:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Interasistmens trovärdighet är inte jättehög. Men det finns egentligen bara två möjligheter; antingen ljugs det friskt om personens bakgrund som svenskfödd eller så har vissa nya folkslag i Sverige en förmåga att utvecklas snabbare än svenskar. När jag var ung gick jag på en synnerligen stor högstadieskola och ingen, absolut ingen av eleverna såg ut som mannen på bilden. Men det är klart. På den tiden fanns det inga sådana folkslag i Sverige.
Jo, det är lite lurigt det där med åldrande i olika regioner. Medellivslängden är ju lägre i MENA än i Sverige, vilket förstås beror på kroppens åldrande. Men, han är i alla fall definitivt vuxen, rent biologiskt. Har de tur har de faktiskt hittat ett exemplar på en äkta 15-åring med en medelålders mans kropp - han kan bli posterboy...
Citera
2016-10-23, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrArroganto
Nja... Kanske sant, kanske inte?

Om han verkligen är född i Sverige och har svenskt person-nr vore det världens enklaste sak att presentera oemotsägliga bevis.

I stället för att göra det till en trovärdighetsfråga borde dessa bevis presenteras. I synnerhet med tanke på invandringsvurmares allmänna trovärdighet.

Han har svenskt personnummer. Det har IRM visat genom en betygskopia. Om han är född i Sverige borde IRM förstås kunna visa upp en kopia av hans personbevis. Men det kvittar väl var han är född då frågan i denna tråd är om han är vuxen såsom Ekeroth och hans svans påstår. Jag anser att han absolut inte är vuxen. Det framgår tydligt av hans FB där det finns bilder på honom från 2015, 2014 och 2013. https://sv-se.facebook.com/fahad.sameer.3. Han går i klass nio nu. Jämför med en kille i klass sju (i klippet från TV 4) ser han förstås äldre ut. Det händer mycket i den åldern, man går genom puberteten.
Senast redigerad av nantale 2016-10-23 kl. 11:00.
Citera
2016-10-23, 11:07
Medlem
brutalares avatar
Denna gång verkar det faktiskt som att han faktiskt är i den ålder han påstår sig vara. Tittar man på bild för 2-3 år sedan så är han verkligen ett barn och nu har han gått igenom puberteten. Man ska inte skriva såna saker man inte är säker på.
Citera
2016-10-23, 11:22
Medlem
Kan inte hitta ett enda spår av hans personnummer på nätet. Man brukar alltid hitta något?
Citera
2016-10-23, 11:44
Medlem
vigillarfittas avatar
Vilket snyftpekoral : http://www.expressen.se/kvallsposten/ska-jag-nu-atervanda-aldrig--inte-levande/

Gillar dock slutet :

Citat:
En bit därifrån sitter flera killar och har svenskundervisning. På en skoltavla har några meningar skrivits upp:

”Jag är hungrig”. ”Hej. ”Jag har ont i huvudet”. ”Jag har ont i magen”.

Det är bra. Viktigt att lära sig gnälla på svenska.
Citera
2016-10-23, 12:17
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
http://www.vk.se/1841404/atalas-for-mordforsok-2?mobil

Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Expressen slår på Stort

http://www.expressen.se/kvallsposten/ska-jag-nu-atervanda-aldrig--inte-levande/

http://x.cdn-expressen.se/images/2f/32/2f3212106a4c4b01b8e1dec0a6209aaf/4x3/640.jpg

Borde inte mer passande rubrik vara

Roni 25, blev 18 över en natt

Naturligtvis ska sistnämnda rubrik gälla. Märkligt hur msm hela tiden utmanar folks intelligens. Här hade en pixling kunnat räddat ansiktet på Expressen
Citera
2016-10-23, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetInzide
Kan inte hitta ett enda spår av hans personnummer på nätet. Man brukar alltid hitta något?
Han har själv publicerat sitt betyg på FB. Personnumret framgår av betyget. Lämna honom ifred. Han är inget ensamkommande barn och han är inte vuxen.
Citera
2016-10-23, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Denna gång verkar det faktiskt som att han faktiskt är i den ålder han påstår sig vara. Tittar man på bild för 2-3 år sedan så är han verkligen ett barn och nu har han gått igenom puberteten. Man ska inte skriva såna saker man inte är säker på.
Anonymt får man väl skriva vad man vill. Ingen bryr sig. Men här har vi en politiker, Kent Ekroth, som i sitt eget namn sprider uppgifter om en enskild person som han inte kan belägga. Det är ett problem.
Senast redigerad av nantale 2016-10-23 kl. 13:01.
Citera
2016-10-23, 13:00
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Anonymt får man väl skriva vad man vill. Men här har vi en politiker, Kent Ekroth, som i sitt eget namn sprider uppgifter som han inte kan belägga. Det är ett problem.
Det är det jag menar. En så högt uppsatt person ska inte anta sådana saker på så vaga grunder. Det är ingen omöjlighet att han är 15-16 som han säger.
Citera
2016-10-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Det är det jag menar. En så högt uppsatt person ska inte anta sådana saker på så vaga grunder. Det är ingen omöjlighet att han är 15-16 som han säger.
Ekeroth är efterbliven och en belastning för sitt parti. Tyvärr verkar många av hans följare vara lika efterblivna. De tror att de utifrån ett filmklipp kan bedöma en persons ålder. Killen som Ekeroth "åldersbedömde" och spred sin dynga vidare utan att kolla fakta förtjänar en ursäkt. Men det kommer han aldrig att få.
Citera
2016-10-23, 13:49
Medlem
De sverigedemokrater (som jag sett) som har deltagit i lögnerna mot Fahad är alltså Kent Ekerot, Jörgen Fogelclou, Linus Bylund och Hanna Lindholm. Ingen åtgärd kommer naturligtvis att ske mot dessa och ingen annan sverigedemokrat har civilkurage att tillrättavisa dem, eftersom dessa är 100% lojala med Mattias Karlsson. Linus Bylund har tagit bort retweeten men fortsätter bagdadbobba som den tönt han är. Riktiga vidriga personer detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in