2016-10-17, 09:19
Medlem
Kan kungens död skapa problem för mig som kommer att spendera cirka en månad (15 dec - 15 jan) i thailand under min backpacker resa?
Citera
2016-10-17, 16:07
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Kan kungens död skapa problem för mig som kommer att spendera cirka en månad (15 dec - 15 jan) i thailand under min backpacker resa?
Nej då. Du kommer kunna sova i skjul, äta nudlar och bära ryggsäck utan problem.
Citera
2016-10-17, 17:51
Medlem
Swe1227s avatar
Bhumibol var ägare av världens största diamant "The golden jubilee"" yes
Citera
2016-10-19, 00:31
Medlem
Det ska hållas en hyllningsceremoni till Bhumibol imorgon klockan 18:00 vid Stortorget i Malmö.

Edit: Eller jag menar idag, alltså onsdag.
Senast redigerad av Gangstah4life92 2016-10-19 kl. 00:33.
Citera
2016-10-20, 00:04
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati4Real
Det händer inget. Om även Sverige haft en majestätsbrott lag hade det varit bättre än ingenting.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Majestätsbrott

Vad ar det som inte hander?

Chonburi Man Beaten by Mob Over Royal Defamation

http://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2016/10/18/chonburi-man-beaten-mob-royal-defamation/
Citera
2016-10-20, 00:08
Medlem
Kashis avatar
Bumbiboll HAHA

Rest in peace du verkade älskad av ett hängivet folk,
någon stackars ung medborgare riskerade långt fängelsestraff för att ha lajkat en skämtsam bild om dig, grymt jobbat med juntan och monarkin där, total powa.
Citera
2016-10-20, 22:48
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Ja äldste sonen Vajiralongkorn är inte populär bland thailändarna. Men han har en bra och harmonisk son som är i 11-årsåldern som nu enligt uppgift vistas i Europa. Möjligen kan han bli kung när han uppnår 17-årsåldern och att en tillfällig lösning får gälla fram till dess. Men saken är känslig eftersom Vajiralongkorn formellt står på tur att efterträda fadern. Tyvärr är Vajiralongkorn och framförallt hans syster lätt utvecklingsstörda. En annan syster är dock helt frisk och fullgör hela tiden olika representativa uppgifter på skolor och sjukhus och liknande som egentligen formellt skulle hanterats av Vajiralongkorn. Så denne är redan i viss mån åsidosatt.

Hahaha! Men va?! Kan detta verkligen stämma? Nu kan jag iof tänka mig det, med tanke på bilderna, att han mycket väl kan ha I.D - Intellectual Disability - med tanke på hans underliga miner, underliga beteende och allmänt DUMMA blick, men finns det verkligen någon trovärdig källa på detta?

Kan ju bara vara att han har tagit allmänt för mycket droger och festat loss, kan ju ge labilitet och dylikt, om man t ex tittar på Chrille P.
Citera
2016-10-21, 01:36
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
The Thai people have been requested to not drink and drive for one year in honor of the passing of His Majesty the King.

http://www.thaivisa.com/forum/topic/949039-thais-asked-to-not-drink-and-drive-for-one-year-to-honor-his-majesty/

Ska dom avhålla sig från att köra rattfulla i ett år?
Citera
2016-10-21, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Ja äldste sonen Vajiralongkorn är inte populär bland thailändarna. Men han har en bra och harmonisk son som är i 11-årsåldern som nu enligt uppgift vistas i Europa. Möjligen kan han bli kung när han uppnår 17-årsåldern och att en tillfällig lösning får gälla fram till dess. Men saken är känslig eftersom Vajiralongkorn formellt står på tur att efterträda fadern. Tyvärr är Vajiralongkorn och framförallt hans syster lätt utvecklingsstörda. En annan syster är dock helt frisk och fullgör hela tiden olika representativa uppgifter på skolor och sjukhus och liknande som egentligen formellt skulle hanterats av Vajiralongkorn. Så denne är redan i viss mån åsidosatt.
Varför är han inte populär?
Citera
2016-10-21, 01:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onaturligstyrka
Varför är han inte populär?

Han ska tydligen vara en super bratt, han höll tysligen en naken fest för sin hund på dennes födelsedag osv
Citera
2016-10-21, 02:24
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Ska dom avhålla sig från att köra rattfulla i ett år?

Du far nog fraga artikel forfataren.

Konstigt innehall som ar skrivet,
det kanske ar nagon som behover uppmarksamhet...
Citera
2016-10-21, 02:29
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han ska tydligen vara en super bratt, han höll tysligen en naken fest för sin hund på dennes födelsedag osv

Det ar en av fa handelser som kommit ut i offentligheten,
det sags att tjanste hjonen betalats generost for total tystnad...

Manga Mia nois och nagra av hans egna barn vagrar han att nagon som helst kontakt med.

Det ses inte med blida ogon av manga Thailandare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in