2016-10-19, 18:15
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Ungefär som eran yngreliga i inhägnaden.

Ja nu verkar det ju vara accepterat, sätt gärna fler trender!
Citera
2016-10-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Ja nu verkar det ju vara accepterat, sätt gärna fler trender!

Du menar trenden DFG satt att en yngreliga håller 30+? Exakt, den trenden är sen gammalt.
Citera
2016-10-19, 20:44
Medlem
Fullfittans avatar
Kommer med äldre och fler än avtalat i en bokad träff med vad man trodde yngre Boråsare
Åker mot en större Bajen-liga
Gråter ut på nätet om vilken fuling Bajen gjort

Bajen gjorde en ful grej helt klart men DIF ska nog ge fan i att beklaga sig.
Citera
2016-10-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Det var perfekt vi kom upp direkt vid trappan och då hade vi kunnat boxas! Skit samma om snuten är där, det viktiga är boxandet

Ja, men vilka visste om det? Kommer ihåg när ni kom ( förra säsongen?) upp för trappan och då var det enbart tiotal grabbar på plats vid greken. Blev dock lite konfrontation sedan men var lite för mycket löst folk. Det skulle bli mycket mera fighter om er ledare inte var så rädd för att torska.
Citera
2016-10-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Ja, men vilka visste om det? Kommer ihåg när ni kom ( förra säsongen?) upp för trappan och då var det enbart tiotal grabbar på plats vid greken. Blev dock lite konfrontation sedan men var lite för mycket löst folk. Det skulle bli mycket mera fighter om er ledare inte var så rädd för att torska.

Fast nu var det ju så att vi ringde men ni svarade inte, sen flyttar ni på er och går in en timme innan matchstart. Prata med dom som styr skyll på dom, för vi var där och redo att köra men ni försvann in på arenan.
Citera
2016-10-20, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891

Utveckla gärna hur du menar att el capitan är rädd att torska?

P.s Påminn mig gärna vilken liga det var som kom med 30+ grabbar till en yngrefajt. Eller vilken liga som tog fajten mot 80pers trots att de bara var 30pers och vann ändå.
Citera
2016-10-20, 09:48
Medlem
IIIDraculs avatar
sitter dennis fb fortfarande
Citera
2016-10-20, 10:51
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Du menar trenden DFG satt att en yngreliga håller 30+? Exakt, den trenden är sen gammalt.

MIN PAPPA ÄR MYCKET STARKARE ÄN DIN - ses!
Citera
2016-10-20, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Fast nu var det ju så att vi ringde men ni svarade inte, sen flyttar ni på er och går in en timme innan matchstart. Prata med dom som styr skyll på dom, för vi var där och redo att köra men ni försvann in på arenan.
När jag gick förbi globentorget så var det ca 15 polisbussar där. Har extremt svårt att se att ni skulle få till något.
Citera
2016-10-20, 13:05
Medlem
Bryr sig folk fortfarande om åldrar? Huvudsaken är väl att det körs?
Citera
2016-10-20, 13:32
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Alla sidor har pack och oskyldiga från båda läger hamnar i kläm. Det är förkastligt, egentligen. Att dock först sitta och grina om att oskyldiga blir påhoppade och sen komma med "amen, ni har ju gjort det först" och rättfärdiga sin egna grupps likadana beteende är sån dagisnivå att man blir mörkrädd.

Å andra sidan gillar jag, som enbart observerar utifrån, att scenen blivit lite smutsigare på senaste. Grusgropsslagsmål en gång om året med inhyrda MMA-killar utan fotbollsintresse (läs GBG) är inte fotbollshuliganism i mina ögon, det är en helt annan sport. Jag förstår charmen med det också, men för mig ska det vara fula påhopp, krogslagsmål, bengaltennis och stormade fotbollsplaner. I den kategorin måste jag säga att Bajen och Djurgården steppat upp på senaste. En stark rivalitet och ett hat som späds på från match till match. Ultrasgrupperna gör ett bra jobb i Stockholm med just detta när skillnaderna mellan kat C och B suddas ut. Övriga Sverige ligger så långt efter.

Jag ändrar väl mig den dag jag själv blir oprovocerat påhoppad av någon fett äkta difender, men tills dess kan jag inte låta bli att njuta lite.

Håller med dig.

Det är något jävligt trött och själsligt dött med gbg/wisemen. Säger inte att de är skickliga fighters eller whatever. Men att åka på kampsportstävlingar tillsammans i Polen och bara allmänt se ut som ett gäng ryssar tycker jag är tråkigt. Hur många tyckte det var kul att Ryssarna spöade engelsmännen i Frankrike?

Tycker det är bra som det är nu. Mycket fight i Stockholm, så kan WM åka runt i Europa för att slåss med andra legoknektar.
Citera
2016-10-20, 15:45
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Håller med dig.

Det är något jävligt trött och själsligt dött med gbg/wisemen. Säger inte att de är skickliga fighters eller whatever. Men att åka på kampsportstävlingar tillsammans i Polen och bara allmänt se ut som ett gäng ryssar tycker jag är tråkigt. Hur många tyckte det var kul att Ryssarna spöade engelsmännen i Frankrike?

Tycker det är bra som det är nu. Mycket fight i Stockholm, så kan WM åka runt i Europa för att slåss med andra legoknektar.

Aha så det är därför ni aldrig kommer hit? ni vill bara köra mot äkta fotbollsintresserade firmor som sätter laget i första hand? ja bäst ni stannar i Stockholm så inte fiskrensarna gör er illa

och varför skulle de sviniga engelsmännen inte få smaka på den behandlingen dom utsatt så många för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in