Citat:
Ursprungligen postat av
the-beat-goes-on
Du har helt rätt i det. Jag kanske tjatar men jag tycker att hela diskussionen mynnar ut i Hillarys korrumption vs Trump. Då tycker jag att det bör finnas utrymme för att diskutera närheten mellan Clintons och Trumps. Något som är klart dokumenterat att där finns.
Det har snackats om det långt tidigare. jag vet att det finns bilder där Trump står och skrattar med the Clintons och är hur tjenis som helst. Men det finns också film där Hillary tar emot Khadaffis son och gullar runt med honom, för att tio år senare bomba sönder hans land, skära halsen av honom och hans bror, samt ge hans far en kniv upp i röven.
Det äckligaste som det finns klara bevis för är att Hela bush familjen älskar the Clintons och Bill ser George H.W. Bush som en far, vilket det också finns video bevis för. En gång i tiden var Svenska vänstern i stort sett villiga att döda för att George W. Bush befann sig på svensk mark. Men nu tokhyllar man Hillary Clinton som har en Predator till make och hon är mist lika villig att använda våld som George W Bush. Men det är väl helt i linje med att vara en nyttig idiot.