Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-19, 12:01
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Vad är bevisen för att valet är riggat? Förutom att Trump säger det

Media är helt SANSLÖST partiska i detta val, har inte kunnat undgå någon hoppas jag?
De är uppenbart köpta och kontrollerade av den ena parten. Media=etablissemanget, globalistmaffian.
Propagandan är nu i nivå med Sovjet.

Röster kan räknas som halva röster:
http://blackboxvoting.org/fraction-magic-1

Hillarys donatorer som är extrema globalister äger maskinerna:
https://amp.reddit.com/r/The_Donald/comments/57gyy8/holy_shit_fellas_vicechairman_of_george_soros/

Project Veritas, kommer en video per dag i en hel vecka. Har släppt 2 videor hittills :
Part 1:
https://youtu.be/5IuJGHuIkzY
Part 2:
https://youtu.be/hDc8PVCvfKs

Project Veritas är speciellt intressant för man presenterar i klarhet det som vi dissidenter har vetat i så många år: Att "demokraterna" betalar folk för att demonstrera och att invandringen är till för att stärka deras röstarunderlag.

Fungerar precis på samma sätt i Sverige alltså. Rödingar är ett jävla pack.

Man skickar även folk för att rösta två gånger genom att bussa de till en annan delstat. I USA behöver man inte alltid ha legitimation för att rösta. Detta sker däremot inte i Sverige vad jag vet.

Trump skulle kunna trycka på detta mycket mer och jag hoppas att han tar upp det i nästa debatt.
2016-10-19, 12:08
Medlem
the-beat-goes-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Jag trodde det först men nu är jag övertygad att Trump är the real deal, han är motarbetad av all media, av alla globalister, de har försökt att fullständigt mörda hans karaktär och ändå står han där på partimöten och läser av listor på hur korrumperade Clinton familjen och hennes hantlangare är, han nämner till och med mörkermän som George Soros.
Det är ett krig mellan nationalism och globalism, samma som utspelar sig över hela Europa.

Jag hoppas att det du säger är riktigt. Men sanningen är att Clinton och Trump är (åtminstone har varit) väldigt goda vänner. Sanningen är den att deras döttrar är väldigt goda vänner.

Trump har tidigare sagt att Hillary är rätt person att förhandla med Iran.

Bara det att han väljer en VP-kandidat som tycker annorlunda i den kanske viktigaste utrikesfrågan (Ryssland), säger mig att han är en lakej.

Allt luktar skumt.
2016-10-19, 12:24
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-beat-goes-on
Jag hoppas att det du säger är riktigt. Men sanningen är att Clinton och Trump är (åtminstone har varit) väldigt goda vänner. Sanningen är den att deras döttrar är väldigt goda vänner.

Bara det att han väljer en VP-kandidat som tycker annorlunda i den kanske viktigaste utrikesfrågan (Ryssland), säger mig att han är en lakej.

Allt luktar skumt.

Må vara samtidigt valet av VP kunde ju varit att blidka en del röster i det republikanska valet som var oroliga av Trumps nominering. I debatten sa han rakt ut att han inte delar Pence syn på Ryssland.
Men visst det är skumma historiska relationer och val i kampanjen kan man tycka.
Hillary vet vi vad vi får, Trump kan man iaf hoppas på, jänkarna som värnar om sitt land har inget att förlora på att rösta på honom.

Hillary och Trumps relation lär ju iaf vara ganska rostig efter detta val.
2016-10-19, 12:32
Medlem
chessjamts avatar
Citat:

Allt luktar skumt.

Om de hade någon vänskapsrelation innan så tror jag de broarna är brända nu.
I andra presidentdebatten tryckte Trump hårt på Bill Clintons våldtäktsanklagelser. Han hade en presskonferens med offren alldeles innan debatten och bjöd sen in dem att sitta i publiken. Bill Clinton såg inte road ut när Trump började prata om hans missdåd. Tror inte att de är vänner längre, om de ens var det i början.

Skulle han vara en lakej åt Clintons och arbeta för att förstöra republikanerna inifrån så vore det så jäkla sjukt att jag nästan måste applådera åt djärvheten i företaget.
2016-10-19, 12:35
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Må vara samtidigt valet av VP kunde ju varit att blidka en del röster i det republikanska valet som var oroliga av Trumps nominering. I debatten sa han rakt ut att han inte delar Pence syn på Ryssland.
Men visst det är skumma historiska relationer och val i kampanjen kan man tycka.
Hillary vet vi vad vi får, Trump kan man iaf hoppas på, jänkarna som värnar om sitt land har inget att förlora på att rösta på honom.

Ja, köp grisen i säcken och chansa, som galenskaparna sjöng en gång, menar du?

En oförutsägbar stolle, med sämre impulskontroll än Kalle Anka skulle alltså vara något att hoppas på.

Det värsta är att det är för tidigt att andas ut. Blir nog att sitta uppe i natt och hoppas att inte Hillary blir helt knockad av sluggern. Hon är ganska kass debattör, tyvärr.
2016-10-19, 12:40
Medlem
the-beat-goes-ons avatar
Citat:

Tack för ett bra inlägg! Jag menar ändå att det är märkligt att nominera Pence om han har en helt annan syn på utrikespolitiken. Trump är smart nog att förstå att det eventuellt skadar honom (eller gynnar Clinton).
2016-10-19, 12:42
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Jag trodde det först men nu är jag övertygad att Trump är the real deal, han är motarbetad av all media, av alla globalister, de har försökt att fullständigt mörda hans karaktär och ändå står han där på partimöten och läser av listor på hur korrumperade Clinton familjen och hennes hantlangare är, han nämner till och med mörkermän som George Soros.
Det är ett krig mellan nationalism och globalism, samma som utspelar sig över hela Europa.

Det här är bland de tydligaste exemplen på att han är äkta:
https://youtu.be/hb2sAjxDQcQ
Bäst är i början.

Helt i klass med JFK's tal om "secret societies" som fick honom mördad.

"Globalism vs Nationalism" - You bet!
2016-10-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenbuske
Project Veritas har gjort ett mycket intressant avslöjande med dold kamera: https://www.youtube.com/watch?v=hDc8PVCvfKs

Absolut en intressant video, men är det för dig ett bevis på att valet mellan Clinton och Trump är riggat?
2016-10-19, 12:47
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det Trump sa var att han kan tänka sig att träffa Putin redan innan han tillträder om han vinner valet för att lugna ner situationen och undvika krig.

Har du ens hört Obama säga det där. Han stakar sig något fruktansvärt och när man hör det hör man en person som ljuger.
Här är intervjun som Obama påstår att Donald smickrar Putin i. https://www.youtube.com/watch?v=A2-mS7hH5vM
Är man en fascist som gillar lillefar Putin är Trump favoriten också. Fascistiskt lagda dras till Trump också, rasism och fascism hand i hand. Är man antisemit däremot har man inget att hämta vare sig hos Trump eller Putin, två mer insyltade i judarnas affärer finns inte.

Vill man se en svag ledare som inte kan sätta krigshetsaren Putin på plats så lille Putin inte fortsätter attackera oss i Europa föredrar man Trump. Putin är rädd för Clinton för han vet att hon inte är någon clown som Trump. Trump är lättstyrd MEN om Putin skulle ens försöka jävlas med en Trump som president vet du vad som skulle hända. Psykopater tvekar inte vet du.
2016-10-19, 12:47
Medlem
the-beat-goes-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Om de hade någon vänskapsrelation innan så tror jag de broarna är brända nu.
I andra presidentdebatten tryckte Trump hårt på Bill Clintons våldtäktsanklagelser. Han hade en presskonferens med offren alldeles innan debatten och bjöd sen in dem att sitta i publiken. Bill Clinton såg inte road ut när Trump började prata om hans missdåd. Tror inte att de är vänner längre, om de ens var det i början.

Skulle han vara en lakej åt Clintons och arbeta för att förstöra republikanerna inifrån så vore det så jäkla sjukt att jag nästan måste applådera åt djärvheten i företaget.

Bra input!

Vad ska Trump göra då? Han måste ju spela för gallerierna.

Är det inte märkligt hur nära han och Clintons varit? Hur mycket beröm Trump har gett dom? Hur nära deras döttrar är?

Trump och Hillary är begåvade. Dessvärre. De gör inget på måfå.
2016-10-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Media är helt SANSLÖST partiska i detta val, har inte kunnat undgå någon hoppas jag?
De är uppenbart köpta och kontrollerade av den ena parten. Media=etablissemanget, globalistmaffian.
Propagandan är nu i nivå med Sovjet.

Röster kan räknas som halva röster:
http://blackboxvoting.org/fraction-magic-1

Hillarys donatorer som är extrema globalister äger maskinerna:
https://amp.reddit.com/r/The_Donald/comments/57gyy8/holy_shit_fellas_vicechairman_of_george_soros/

Project Veritas, kommer en video per dag i en hel vecka. Har släppt 2 videor hittills :
Part 1:
https://youtu.be/5IuJGHuIkzY
Part 2:
https://youtu.be/hDc8PVCvfKs

Project Veritas är speciellt intressant för man presenterar i klarhet det som vi dissidenter har vetat i så många år: Att "demokraterna" betalar folk för att demonstrera och att invandringen är till för att stärka deras röstarunderlag.

Fungerar precis på samma sätt i Sverige alltså. Rödingar är ett jävla pack.

Man skickar även folk för att rösta två gånger genom att bussa de till en annan delstat. I USA behöver man inte alltid ha legitimation för att rösta. Detta sker däremot inte i Sverige vad jag vet.

Trump skulle kunna trycka på detta mycket mer och jag hoppas att han tar upp det i nästa debatt.
Så du tror att maskinerna är tillverkade på ett sånt sätt att Hillary prioriteras? Hur? Och hur skulle de kunna tro att detta inte upptäcks?
De enda videobevisen jag sett för bussning av röstare är de som röstade på Ted Cruz. Vad gör att du tror att demokraterna gör detta mer än republikaner?
2016-10-19, 12:54
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Bra input!

Vad ska Trump göra då? Han måste ju spela för gallerierna.

Är det inte märkligt hur nära han och Clintons varit? Hur mycket beröm Trump har gett dom? Hur nära deras döttrar är?

Trump och Hillary är begåvade. Dessvärre. De gör inget på måfå.

Vet tyvärr inte hur djup deras vänskapsrelation var innan valet. De ska väl ha deltagit på varandras bröllop eller något sådant tidigt 00-tal. Tror nog mer på det som Hillary sa tidigare när deras relation kom upp på tal att under hennes tid som senator så var Donald Trump helt enkelt en person man kände om man tillhörde eliten i New York.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in